e-TRAVEL FORUM 2009 – Międzynarodowa Konferencja 27-28 stycznia 2009, Warszawa

To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.

Kraków odwiedza coraz mniej turystów z zagranicy

Ze względu na wysokie ceny, Kraków odwiedza prawie o 20 procent mniej turystów z zagranicy – informuje “Gazeta Wyborcza”. Z danych Biura do Spraw Turystyki krakowskiego magistratu wynika, że Amerykanów i Niemców ubyło w mijającym sezonie o jedną trzecią, Włochów – o jedną czwartą, a Francuzów – o jedną piątą.

Weekend: świetne wieści dla turystów – sierpień 23 – 24 2008

W całym paśmie Bieszczad są bardzo dobre warunki turystyczne – poinformowała Elżbieta Skoczypiec z bieszczadzkiej grupy GOPR. – Warunki turystyczne w Tatrach są bardzo dobre. Duży ruch turystyczny sprawia, że na niektórych odcinkach szlaków tworzą się korki. Taka sytuacja jest np. na Orlej Perci, na kopule szczytowej Giewontu i Rysów – podał Tatrzański Park Narodowy.

JEŚLI USA TO TYLKO Z PASCALEM

Do księgarń trafiają właśnie dwa nowe przewodniki Pascala po USA w podziale na część wschodnią i zachodnią kraju. Tani dolar sprawił, ze chętniej jeździmy tam zwiedzać niż zarabiać. O dużym zapotrzebowaniu na przewodniki po Stanach świadczy fakt, że poprzednie wydania Pascala można było kupić na aukcjach internetowych, gdzie cena przekraczała nawet 100 złotych za przewodnik.

SEM/SEO w branży turystycznej online – pozycjonowanie w branży turystycznej

Czy niezawodność pozycjonowania naturalnych wyników (Search Engine Optimization) w wyszukiwarkach internetowych słabnie?

W jakim stopniu marketing wyszukiwarek (Search Engine Marketing) jest nasycony tematyką z branży turystycznej?

Rodzaje obiektów zbiorowego zakwaterowania według GUS

Baza noclegowa – jeden z podstawowych elementów zagospodarowania turystycznego, w skład którgo wchodzą różnego rodzaju obiekty noclegowe i urządzenia towarzyszące, pozwalające turystom na przebywanie poza miejscem stałego zamieszkania w warunkach zbliżonych do ich stałych upodobań. Charakter i struktura bazy noclegowej w znacznym stopniu zależą od uwarunkowań przyrodniczych oraz społeczno-ekonomicznych.