Good Food dba o Sexy Mamy

Firma Good Food przygotowała dla kobiecej części swoich konsumentów nowy konkurs, stworzony z myślą o młodych mamach i ich codziennych zmaganiach. Będzie można w nim wygrać miedzy innymi co tydzień 100 poradników Kasi Cichopek „Jedz, chudnij i ciesz się sobą”.

Czarodziejska różdżka, która sprawia, że za jednym machnięciem młoda mama wraca do zgrabnej sylwetki sprzed ciąży to jeden z bardziej pożądanych prezentów. Jednak o figurę Wenus trzeba powalczyć samemu, nie zatracając przy tym radości życia. Kasia Cichopek od dawna jest przykładem, że można i w książce „Sexy mama. Jedz, chudnij i ciesz się sobą” opisuje swoje doświadczenia. Teraz można ją wygrać w nowym konkursie firmy Good Food.  

– W okresie gdy wszystko wokół nas i same produkty krzyczą tylko o futbolu i EURO nie można zapominać o potrzebach kobiet w tym i młodych mam – mówi Jarosław Lis, Marketing Manager z firmy Good Food – Takim upominkiem może być praktyczny poradnik . Autorka opisuje w nim sposoby na zrzucenie zbędnych kilogramów oraz namawia do prowadzenia zdrowego i aktywnego trybu życia, który propaguje również nasza firma.

Zasady konkursu „Dbamy o sexy mamy” są proste. Wystarczy, że kupić 3 dowolne produkty Good Food. Konkurs wspierany jest komunikacyjnie przez kampanię w Internecie, materiały POS oraz serię opakowań promocyjnych. Wypełniając zgłoszenie na www.dbamyosexymamy.pl należy odpowiedzieć na 5 pytań. Każdy zarejestrowany uczestnik może odebrać nagrodę gwarantowaną jaką jest 30% rabat w sklepach Yves Rocher. Konkurs trwa do 6 maja.

Szczegóły na: www.dbamyosexymamy.pl

Promocja jest wspierana kampanią w Internecie adresowaną do kobiet oraz materiałami POS w sklepach.


 

 

Good Food Products Sp. z o.o.  pochodzi z Poznania, zajmuje się produkcją żywności w segmencie przekąsek i pieczywa. Najpopularniejszą grupę produktową stanowią w nim wafle ryżowe. Firma uważana jest za jednego z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce i lidera jakościowego na rynku. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły Spółce bardzo szybko zaistnieć na rynku i odnieść sukces. GOOD FOOD jest obecnie największym w Polsce i jednym z największych na świecie producentów pieczywa ryżowego. Produkty Spółki sprzedawane są m.in. w Danii, Szwecji, Norwegii, Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Litwie oraz Australii.

Good Food Products Sp. z o.o. otrzymała w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii wafli ryżowych oraz srebrny Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku dla wafelków Milutkie.

Good Food Products Sp. z o.o., Skórzewo, ul. Skórzewska 21, 60-185 Poznań, www.goodfood.pl.

 
Źródło: PR

 

Ubezpieczenie turystyczne - podczas wyjazdu za granicę
Gdy wybieramy się za granicę nie zapominajmy o zdrowotnym ubezpieczeniu turystycznym. Jest ono niezbędnym...
Podróż na Bałkany
Choć niedaleko to jednak bardzo daleko. Bałkany. Piękna kraina gdzie trudno spotkać naszych rodaków a...
Wygraj swoją podróż wartą 10 000 zł.
Miej własne zdanie. I przekonaj się, że słuchają Ciebie nie tylko znajomi. Dołącz za darmo do panelu...
Zlecone/ SIT: Branża turystyczna po kryzysie wywołanym erupcją wulkanu
Podziękowanie dla polskich touroperatorów - nie zawiedliśmy zaufania klientów. Europejski przemysł turystyczny...
Odkrywamy Południowy -Wschód
Wszyscy znamy słynne zdanie Maksa z Seksmisji: "Chodźmy na wschód, tam musi być jakaś cywilizacja". Polacy,...
Złodziej jest jednym z nas.
Samochód zapakowany do granic możliwości. Każdy centymetr bagażnika szczelnie wypełniają wszystkie niezbędne...