Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza

Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT) otrzymała fundusze na kampanię promocyjną turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), Oś priorytetowa 6 – Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 – Promocja i informacja turystyczna.
 
W dniu 30 lipca 2009r. odbyło się uroczyste podpisanie umowy o dofinansowanie projektu.
 
Przedmiotem projektu „Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza” jest kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym. Jej efektem ma być wzmocnienie marki i wizerunku Gdańska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej.
 
Całkowita wartość projektu to 2 958 393,00 PLN. Wysokość dofinansowania z funduszy unijnych – 2 082 820,00 PLN. Projekt planowany jest na 3 lata – do końca 2011 roku.  
 
W ramach projektu realizowane będą następujące działania:
– wykonanie portalu informacyjnego o turystyce biznesowej,
– opracowanie materiałów promocyjnych – katalogu obiektów konferencyjnych, folderu, filmu reklamowego
i prezentacji multimedialnej oraz innych materiałów promocyjnych,
– przeprowadzenie badań dotyczących dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 – 2011,
– udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM,
w Brukseli EMIF oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego,
– organizacja cyklu podróży studyjnych dla branżowych dziennikarzy zagranicznych i biur podróży,
– promocja oferty regionu w międzynarodowej prasie (CIM, CAT Publications, wydawnictwa targowe, Bedouk, MICE Poland) i Internecie,
– organizacja cyklu szkoleń dla branży turystycznej pt. „Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych”,
– utworzenie i promocja produktów turystyki biznesowej
– udział w międzynarodowych sieciach współpracy – ICCA (International Congress & Convention Association)  i MPI (Meeting Professionals International) .
 
Podmiotem odpowiedzialnym za realizację przedsięwzięcia jest wyodrębniona komórka GOT – Gdańsk Convention Bureau, która zgodnie z porozumieniem zawartym między GOT a Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.
 
Jesteśmy przekonani, że planowana kampania promocyjna przyniesie oczekiwane rezultaty i przyczyni się do wzrostu liczby imprez biznesowych organizowanych w Gdańsku i Pomorzu oraz znaczącego wzrostu turystów, przybywających do Gdańska w celach biznesowych.
 

Źródło: GOT

Ciekawe miejsca na wakacje
Zbliżają się wakacje, pora urlopów i luźniejszych dni. Jest wiele miejsc, gdzie warto się wybrać, by...
Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.
Zapewne nie raz marzy nam się żeby gdzieś pojechać, a niejednokrotnie chcieli byśmy już gdzieś tam być....
Gdańsk? niezwykłe miasto i jego atrakcje
Gdańsk jest jednym z najpiękniejszych miast w Polsce, a jego atrakcje mogą oczarować każdego. Gdańsk...
Q Hotel Grand Cru Gdańsk
Q Hotel w Gdańsku zaprasza do samego centrum miasta, nad Motławę. To miejsce dla osób, które cenią komfort,...
Gdańsk...warto odwiedzić
Gdańsk jest piątym co do wielkości miastem Polski. Sprawdź dlaczego warto je odwiedzić
Festiwal Dzieci już w styczniu!
Zapraszamy na Festiwal Dzieci z największym placem zabaw w Polsce! Sprawdź szczegóły!