Polscy turyści szukają informacji w sieci

 

Co drugi polski turysta wskazuje internet jako główne źródło informacji, niezbędnych do zaplanowania urlopu. W przypadku zakupu biletów lotniczych i kolejowych, Polacy preferują tradycyjną wizytę przy okienku.

Jak wynika z badań “Turystyka wśród internautów”, przeprowadzonych przez CBOP Gemius, internet stał się głównym źródłem informacji dla osób planujących podróże. Strony biur podróży (61 proc.), wyszukiwarki (49 proc.) oraz portale turystyczne (48 proc.) to najchętniej odwiedzane miejsca w sieci.

W przypadku dokonywania rezerwacji wycieczki, tylko 20 proc. badanych deklaruje, że wykorzystuje do tego internet. Znakomita większość osób (46 proc.) robi to osobiście – w siedzibie biura podróży.

Podobnie wygląda sytuacja w kwestii kupowania biletów kolejowych i lotniczych. Tylko co czwarty badany deklaruje zakup biletów przez sieć. Aż 70 proc. ankietowanych woli tradycyjny sposób kupowania biletów przy okienku. KLS

PAP – Nauka w Polsce

Jak promować turystykę w Polsce?
Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali...
Użytkownicy sieci coraz częściej szukają reklam
Z badań eyetrackingowych przeprowadzonych przez Google wynika, że internauci coraz częściej poszukując...
Region turystyczny - dlaczego warto stawiać na wspólną promocję?
Wraz ze zbliżającym się okresem ferii zimowych powraca pytanie o to, jak skutecznie przyciągnąć do siebie...
Tani weekend nad morzem- tylko 55 pln/os
Jesienny Bałtyk jest piękny -teraz możesz sam sprawdzić jak wygląda sztorm czy spacer pustą plażą we...
Zgłoszenia do konkursu - Teraz Polska Promocja - jeszcze do 26 października
Do 26 października przedłużono termin przesyłania zgłoszeń do VI edycji konkursu na pracę magisterską...
Promocja: 30 % zni?ki na wczasy w czerwcu nad morzem
Skorzystaj z promocji - wczasy nad morzem w czerwcu -30%!Pensjonat Wojciech we W?adys?awowie zaprasza...