Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali właśnie Twój obiekt, a nie konkurencję. W BookingSolutions mamy świadomość tego w jakim tempie rośnie branża w Polsce, dlatego właśnie przygotowaliśmy szereg usług przygotowanych dla hotelarzy.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz hotel, hostel, motel, pensjonat bądź jakikolwiek inny obiekt noclegowy, bez marketingu ryzykujesz, że konkurencja pójdzie do przodu i przejmie Gości, którzy wcześniej wybierali właśnie Ciebie.
W różnych częściach Polski sezon trwa w różnych momentach roku, dlatego właśnie nie ma złotej recepty na udane działania marketingowe, wielu hotelarzy popełnia błąd i wybiera firmę pierwszą z brzegu, bo taniej, bliżej, czy po prostu obiecali.
Branża hoteli jest na tyle specyficzna, że jej potrzeby trzeba po prostu znać i rozumieć, jesteśmy firmą, która funkcjonowanie hoteli zna od wewnątrz, więc wiemy co zadziała a co będzie stratą czasu i pieniędzy.
Jak wypromować obiekt turystyczny
Obecnie najpopularniejszym kanałem sprzedaży dla większości obiektów są serwisy rezerwacyjne, warto więc zadbać aby wizytówka obiektu, chociażby w Booking.com, została wykonana w sposób prawidłowy.
Dlatego właśnie stworzyliśmy usługę Booking Optymalizator, którą znajdziesz tutaj: https://bookingsolutions.pl/uslugi/audyt-silnikabooking-com/, polega ona na wykonaniu przez nas szczegółowego audytu wszystkich elementów zawartych w Twojej wizytówce (blisko 130!).
Następnym krokiem jest pełna edycja wszystkich elementów, które wymagają poprawy, odpowiedź na opinie, otagowanie i wybór odpowiednich zdjęć (oraz ustawienie ich w odpowiedniej kolejności). Następnie uzupełnienie udogodnień i otoczenia obiektu. Jednym zdaniem poprawienie wszystkiego, co wpływa na pozycję w serwisie rezerwacyjnym.
Wizytówka Google, czyli Goście z map
Świetnym źródłem rezerwacji dla obiektów hotelarskich, jest właśnie wizytówka Google Moja Firma. Zajrzyj na https://bookingsolutions.pl/uslugi/wizytowka-google-dla-hotelu/ i dowiedz się dlaczego warto? Wizytówka zwiększa widoczność obiektu w internecie, dodatkowo pozwala w pełni edytować to, co się na wizytówce znajduje, dodawać zdjęcia oraz informacje o obiekcie.
Dodatkowym atutem jest możliwość gromadzenia opinii oraz odpowiadania na nie, co również poprawia postrzeganie obiektu przez użytkowników. Wizytówka daje dostęp do wielu przydatnych statystyk, od ilości jej wyświetleń, przez miejsca z jakich szukano dojazdu do obiektu, aż po kliknięcie w adres strony czy wybranie numeru telefonu do obiektu.
Google Moja Firma to potężne narzędzie, pozwalające wyprzedzić konkurencję na polu, które w naszym kraju nie jest jeszcze aż tak popularne, warto więc pomyśleć o tym już dziś.