Jak promować turystykę w Polsce?

Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali właśnie Twój obiekt, a nie konkurencję. W BookingSolutions mamy świadomość tego w jakim tempie rośnie branża w Polsce, dlatego właśnie przygotowaliśmy szereg usług przygotowanych dla hotelarzy.

 

Niezależnie od tego, czy prowadzisz hotel, hostel, motel, pensjonat bądź jakikolwiek inny obiekt noclegowy, bez marketingu ryzykujesz, że konkurencja pójdzie do przodu i przejmie Gości, którzy wcześniej wybierali właśnie Ciebie.

 

W różnych częściach Polski sezon trwa w różnych momentach roku, dlatego właśnie nie ma złotej recepty na udane działania marketingowe, wielu hotelarzy popełnia błąd i wybiera firmę pierwszą z brzegu, bo taniej, bliżej, czy po prostu obiecali.

 

Branża hoteli jest na tyle specyficzna, że jej potrzeby trzeba po prostu znać i rozumieć, jesteśmy firmą, która funkcjonowanie hoteli zna od wewnątrz, więc wiemy co zadziała a co będzie stratą czasu i pieniędzy.

 

Jak wypromować obiekt turystyczny

Obecnie najpopularniejszym kanałem sprzedaży dla większości obiektów są serwisy rezerwacyjne, warto więc zadbać aby wizytówka obiektu, chociażby w Booking.com, została wykonana w sposób prawidłowy.

 

Dlatego właśnie stworzyliśmy usługę Booking Optymalizator, którą znajdziesz tutaj: https://bookingsolutions.pl/uslugi/audyt-silnikabooking-com/, polega ona na wykonaniu przez nas szczegółowego audytu wszystkich elementów zawartych w Twojej wizytówce (blisko 130!).

 

Następnym krokiem jest pełna edycja wszystkich elementów, które wymagają poprawy, odpowiedź na opinie, otagowanie i wybór odpowiednich zdjęć (oraz ustawienie ich w odpowiedniej kolejności). Następnie uzupełnienie udogodnień i otoczenia obiektu. Jednym zdaniem poprawienie wszystkiego, co wpływa na pozycję w serwisie rezerwacyjnym.

 

Wizytówka Google, czyli Goście z map

Świetnym źródłem rezerwacji dla obiektów hotelarskich, jest właśnie wizytówka Google Moja Firma. Zajrzyj na https://bookingsolutions.pl/uslugi/wizytowka-google-dla-hotelu/ i dowiedz się dlaczego warto? Wizytówka zwiększa widoczność obiektu w internecie, dodatkowo pozwala w pełni edytować to, co się na wizytówce znajduje, dodawać zdjęcia oraz informacje o obiekcie.

 

Dodatkowym atutem jest możliwość gromadzenia opinii oraz odpowiadania na nie, co również poprawia postrzeganie obiektu przez użytkowników. Wizytówka daje dostęp do wielu przydatnych statystyk, od ilości jej wyświetleń, przez miejsca z jakich szukano dojazdu do obiektu, aż po kliknięcie w adres strony czy wybranie numeru telefonu do obiektu.

 

Google Moja Firma to potężne narzędzie, pozwalające wyprzedzić konkurencję na polu, które w naszym kraju nie jest jeszcze aż tak popularne, warto więc pomyśleć o tym już dziś.

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Jak dojechać do Kwidzyna z Gdańskiego lotniska?
Witaj w sercu północnej Polski, w Gdańsku – mieście o bogatej historii, malowniczych uliczkach i otwartym...
20 Najciekawszych atrakcji w Zamościu dla młodzieży
Zamość to miasto o bogatej historii i kulturze, które oferuje wiele atrakcji zarówno dla młodszych, jak...
Nowa oaza luksusu w sercu Bieszczadów
– Czy kiedykolwiek marzyłeś o luksusowych wakacjach w malowniczych Bieszczadach? – Czy...
W jaki sposób można dostosować branżę turystyczną do oczekiwań pokolenia Z?
W epoce cyfrowej, gdzie granice między wirtualnością a rzeczywistością stają się coraz bardziej płynne,...
Jak pokolenie Z wpływa na trendy w turystyce?
W erze cyfrowej, w której żyjemy, pokolenie Z, urodzone między 1995 a 2012 rokiem, wkracza na arenę turystyczną...