Jak promować turystykę w Polsce?

Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali właśnie Twój obiekt, a nie konkurencję. W BookingSolutions mamy świadomość tego w jakim tempie rośnie branża w Polsce, dlatego właśnie przygotowaliśmy szereg usług przygotowanych dla hotelarzy.

 

Niezależnie od tego, czy prowadzisz hotel, hostel, motel, pensjonat bądź jakikolwiek inny obiekt noclegowy, bez marketingu ryzykujesz, że konkurencja pójdzie do przodu i przejmie Gości, którzy wcześniej wybierali właśnie Ciebie.

 

W różnych częściach Polski sezon trwa w różnych momentach roku, dlatego właśnie nie ma złotej recepty na udane działania marketingowe, wielu hotelarzy popełnia błąd i wybiera firmę pierwszą z brzegu, bo taniej, bliżej, czy po prostu obiecali.

 

Branża hoteli jest na tyle specyficzna, że jej potrzeby trzeba po prostu znać i rozumieć, jesteśmy firmą, która funkcjonowanie hoteli zna od wewnątrz, więc wiemy co zadziała a co będzie stratą czasu i pieniędzy.

 

Jak wypromować obiekt turystyczny

Obecnie najpopularniejszym kanałem sprzedaży dla większości obiektów są serwisy rezerwacyjne, warto więc zadbać aby wizytówka obiektu, chociażby w Booking.com, została wykonana w sposób prawidłowy.

 

Dlatego właśnie stworzyliśmy usługę Booking Optymalizator, którą znajdziesz tutaj: https://bookingsolutions.pl/uslugi/audyt-silnikabooking-com/, polega ona na wykonaniu przez nas szczegółowego audytu wszystkich elementów zawartych w Twojej wizytówce (blisko 130!).

 

Następnym krokiem jest pełna edycja wszystkich elementów, które wymagają poprawy, odpowiedź na opinie, otagowanie i wybór odpowiednich zdjęć (oraz ustawienie ich w odpowiedniej kolejności). Następnie uzupełnienie udogodnień i otoczenia obiektu. Jednym zdaniem poprawienie wszystkiego, co wpływa na pozycję w serwisie rezerwacyjnym.

 

Wizytówka Google, czyli Goście z map

Świetnym źródłem rezerwacji dla obiektów hotelarskich, jest właśnie wizytówka Google Moja Firma. Zajrzyj na https://bookingsolutions.pl/uslugi/wizytowka-google-dla-hotelu/ i dowiedz się dlaczego warto? Wizytówka zwiększa widoczność obiektu w internecie, dodatkowo pozwala w pełni edytować to, co się na wizytówce znajduje, dodawać zdjęcia oraz informacje o obiekcie.

 

Dodatkowym atutem jest możliwość gromadzenia opinii oraz odpowiadania na nie, co również poprawia postrzeganie obiektu przez użytkowników. Wizytówka daje dostęp do wielu przydatnych statystyk, od ilości jej wyświetleń, przez miejsca z jakich szukano dojazdu do obiektu, aż po kliknięcie w adres strony czy wybranie numeru telefonu do obiektu.

 

Google Moja Firma to potężne narzędzie, pozwalające wyprzedzić konkurencję na polu, które w naszym kraju nie jest jeszcze aż tak popularne, warto więc pomyśleć o tym już dziś.

Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich w Polsce: Dogłębny i szczegółowy przewodnik.
Rynek hotelarski w Polsce to fascynujący i zróżnicowany świat, który oferuje szeroki wachlarz opcji dla...
Niewidzialne oblicza turystyki biznesowej: kultura, gospodarka i networking w nowym świetle
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co kryje się za terminem “turystyka biznesowa”? Czy jest...
Ciekawostki na temat hoteli
Hotele są miejscami, w których ludzie z różnych części świata zatrzymują się na noclegi i wypoczynek,...
Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu, ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa
Koronawirus wbrew przypuszczeniom wcale nie zmienił nastawienia Polaków do wypoczynku. Nadal ponad połowa...
Jak przygotować się do podróży autostopem?
Podróż autostopem może być źródłem wielu doświadczeń i wspaniałych wspomnień. Aby taka wycieczka stała...
W drugi weekend października ceny wybranych usług turystycznych w Polsce będą o 50 proc. niższe. W akcji biorą udział wszystkie regiony kraju
Polacy coraz chętniej podróżują po kraju. Wybierają rodzime kurorty na wypoczynek w wakacje i ferie,...