Pozostał tydzień głosowania na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku
Jeszcze przez siedem dni można głosować na najciekawsze atrakcje w internetowym konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku. Organizatorami plebiscytu są: serwis otoWakacje.pl oraz Polska Organizacja Turystyczna. Zwycięzcę wyłonią sami Internauci. Które atrakcje aktualnie prowadzą w głosowaniu?
Za nami już osiemnaście dni głosowania. Jak na razie największą sympatią Internautów cieszy się akcja Poznań Za Pół ceny, która zdobyła 12,3 proc. głosów. Na drugim miejscu z 11,1 proc. oddanych głosów znajduje się Szlak Orlich Gniazd. Trzecie miejsce (9 proc. głosów) należy do iławskiego Międzynarodowego Festiwalu Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting. Pierwszą piątkę zamykają Międzynarodowy Zlot Morsów w Mielnie (7,1 proc. głosów) oraz Międzynarodowy Festiwal Hajnowskie Dni Muzyki Cerkiewnej (4,9 proc głosów).
Ostatni tydzień pokazał, że wielkopolska akcja Poznań za Pół Ceny cieszy się jak na razie największym poparciem – mówi Katarzyna Nowaczyk, dyrektor serwisu otoWakacje.pl. – Inne atrakcje jednak także zyskują nowych zwolenników. Do końca głosowania zostało dużo czasu i jeszcze wiele może się zdarzyć. Wszystko w rękach Internautów.
Organizatorem Konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku – Wybór Internautów jest serwis otoWakacje.pl. Konkurs wystartował 23 września jako wirtualna kontynuacja plebiscytu sygnowanego przez Polską Organizację Turystyczną. Głosowanie będzie trwać do 17 października. Nagrodą dla zwycięskiego produktu – jednego z ponad 40 zgłoszonych – będzie internetowa kampania reklamowa o wartości 50 000 zł, która zostanie przeprowadzona na stronach serwisów Grupy Allegro. Wśród głosujących zostaną rozlosowane iPody, zestawy turystyczne, plecaki oraz kubki termiczne.
Żródło: PR