Ósmy tytuł najlepszego turystycznego sklepu internetowego dla Travelplanet.pl

Największy polski multiagent turystyczny ponownie zwyciężył w prestiżowym rankingu Money.pl. Zdaniem jego twórców, serwis www.travelplanet.pl najlepiej dba o klientów i jest dla nich najbardziej użyteczny.

W dziewiątej  już edycji tej klasyfikacji redakcja Money.pl oceniła ponad 100 największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych.  Zbadano każdy z nich pod kątem 45 kryteriów, które mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów i na tej podstawie wybrano te najlepsze – najlepiej zorganizowane, dysponujące najciekawszą ofertą i najbardziej dbające o kupujących.

Warunkiem uczestnictwa w rankingu była – podobnie jak w poprzednich latach – popularność sklepu wśród internautów. Z każdej kategorii monitorowanej w ramach Megapanelu, w kategorii e-commerce/sklepy autorzy rankingu wybrali po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie (od sierpnia 2013 do lipca 2014) odwiedziła największa liczba osób. 

W kategorii turystyka najlepszym – już po raz ósmy – okazał się Travelplanet.pl. Jest, zdaniem twórców rankingu, lepszy od booking.com i wakacje.pl.

– O klienta trzeba dbać – piszą autorzy rankingu w podsumowaniu. – Branża turystyczna zdaje sobie z tego sprawę doskonale. I choć w zestawieniu pojawiły się w tym roku serwisy, zajmujące się chyba każdym odcinkiem na turystycznym froncie – od sprzedaży wczasów, przez rezerwację hoteli, po sprzedaż biletów na samoloty, pociągi i autobusy – to łączy je jedno: jak największe ułatwienie kontaktu. Infolinia czynna przez cały tydzień to standard. Aktywny profil na Facebooku, na którym można zadać pytanie i szybko uzyskać odpowiedź – również. To także branża, która najbardziej chyba docenia rozwijający się rynek urządzeń mobilnych.

Jak zauważają autorzy,  branża popracowała nad użytecznością i atrakcyjnością prezentacji swoich ofert. Na przestrzeni ostatnich kilku lat widać nie tylko coraz szerszą ofertę, ale i poprawę systemów rezerwacyjnych, które nie tylko prezentują się przyjemnie dla oka, ale również są coraz bardziej intuicyjne w obsłudze.

W porównaniu sklepów decydował   sposób prezentacji poszczególnych ofert, mechanizmy wyszukiwania, możliwości filtrowania i zawężania wyników, czy wreszcie podejście do nietypowych wymagań, które może mieć osoba wybierająca się w podróż. Istotne dla ostatecznego wyniku okazały się też opinie klientów, którzy dzielili się nimi w internecie, a – jak pokazują badania – potrafi mieć do duży wpływ na decyzję o wyborze miejsca, gdzie kupuje się taki towar jak wycieczka, bilet czy rezerwacja hotelu.

– Cieszy nas już ósme, tak prestiżowe wyróżnienie – mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu Travelplanet.pl. – Wynik rankingu obok rekordowej sprzedaży w sezonie letnim 2014 potwierdzają, że doskonalenie obszaru ecommerce i użyteczności strony www dla klientów przyniosły oczekiwane efekty.

Travelplanet.pl, największy polski multiagent w turystyce sprzedający przez Internet, Call Center oraz Punkty Obsługi Klienta jest także laureatem platynowego trofeum “NAGRODA FAIR PLAY”.

Travelplanet.pl został najwyżej oceniony jako serwis rezerwacyjny według portalu interaktywnie.pl, który w 2013 r. sporządził ranking w oparciu o oceny ekspertów branży internetowej.

– Uznanie ekspertów sprzedaży internetowej to nie domena tylko ostatniego roku – zauważa Damasiewicz. – Tegoroczne zwycięstwo w prestiżowym rankingu potwierdza najwyższą jakość obsługi naszych klientów na przestrzeni ostatnich lat.

W 2012 roku bowiem Travelplanet.pl po raz trzeci okazał się najlepszym sklepem internetowym w kategorii turystyka w rankingu Money.pl, Gazety Wyborczej oraz serwisu Wyborcza.biz. Natomiast w  latach 2008-2011 w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost i Money. pl strona internetowa www.travelplanet.pl została uznana za najlepszą w kategorii turystyka.

W 2010 roku kapituła konkursu Najwyższa Jakość Quality International przyznała spółce tytuł Laureata oraz Złote Godło w kategorii QSERVICES — usługi najwyższej jakości. Portal travelplanet. pl został także laureatem Złotego Godła w konkursie Laur Klienta 2010, w kategorii sklepów internetowych — turystyka.

Jak zauważa dyrektor marketingu, w 2014 roku Travelplanet.pl uzyskał tytuł Narodowego Championa w konkursie European  Business Awards. Będzie reprezentował nasz kraj w  8. edycji prestiżowego  europejskiego konkursu, mającego wyłonienie najbardziej innowacyjnych i dynamicznych firm w Europie.

 

Ranking został opublikowany dzisiaj pod adresem:  http://www.money.pl/ranking-sklepow-internetowych-2014/

 
PR

Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...
Wycieczka na Islandię - Co warto zobaczyć?
Islandia, kraj ognia i lodu, jest miejscem, które zachwyca swoją niezwykłą przyrodą i krajobrazami, jakich...