Hill & Knowlton dla Marki Columbia Sportswear

Od 1 marca 2010 roku marka Columbia Sportswear współpracuje w Polsce z międzynarodową agencją public relation – Hill & Knowlton. Agencja odpowiada za całość działań public relations związanych z budowaniem wizerunku marki na polskim rynku, w tym również za współpracę ze stylistami i użyczanie produktów do testów. Agencja poprowadzi również showroom marki Columbia Sportswear. Osobami obsługującymi markę ze strony agencji Hill & Knowlton są Magdalena Grabala (Account Manager) oraz Aleksandra Dojnia (Junior Account Executive). To do nich należy kierować pytania dotyczące zarówno produktów jak i samej marki Columbia Sportswear.


Hill & Knowlton dla Marki Columbia Sportswear


O Columbia Sportswear

Columbia Sportswear Company to światowy liderem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji odzieży outdoorowej, sportowej, obuwia, akcesoriów oraz sprzętu sportowego. Stworzona w 1938 w Portland, w stanie Oregon, marka ta jest dziś obecna w ponad 100 krajach. Dzięki innowacyjności oraz wysokiej jakości swoich produktów zyskała międzynarodową renomę. Produkty marki Columbia cechują innowacyjne technologie i ciekawe wzornictwo. To dzięki nim entuzjaści aktywności na świeżym powietrzu mogą się nimi cieszyć bez względu na pogodę. Poza marką Columbia, Columbia Sportswear Company jest również właścicielem takich outdoorowych marek jak Mountain Hardwear®, Sorel®, Montrail®, and Pacific Trail®. Więcej na temat marek Columbia Sportswear Company na www.columbia.com, www.mountainhardwear.com, www.sorel.comwww.montrail.com.


O Hill & Knowlton Poland

Hill & Knowlton Poland działa na polskim rynku od 15 lat i jest jedną z wiodących agencji public relations w kraju. Jest członkiem – założycielem Związku Firm Public Relations. Agencja oferuje szeroki zakres usług komunikacyjnych: PR korporacyjny, PR finansowy, Public Affairs, PR produktu, Healthcare PR, Digital PR, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i komunikację wewnętrzną. Zatrudnia ponad 40 osób. Do klientów Hill and Knowlton Poland należą m.in. Alcon, Ashoka, BGN, Boeing, Celgene, Energizer, Galeria Mokotów, Górska Natura, GlaxoSmithKline, Grolsch, Kongres Kobiet, Lipton Ice Tea, Malo Clinic, Michelin, Nokia, Novartis, Pepsi, Peroni, Pilsner Urquell, Polska Unia Onkologii, Scan Holiday, Statoil, TomTom, TUI, Wacom, Vanish, Wilkinson, Velux, Złote Tarasy.

Kampanie realizowane przez zespół agencji zdobywały liczne wyróżnienia i nagrody zarówno w kraju – Złote Spinacze, jak i za granicą – SABRE Awards, European Excellence Awards.

Hill and Knowlton to międzynarodowa firma doradcza posiadająca 74 oddziały w 41 krajach. Wchodzi w skład holdingu WPP, będącego jedną z największych światowych grup oferujących usługi w zakresie komunikacji marketingowej.

Źródło: PR

Wyprawa na Galdhopiggen
By cieszyć się z kolejnego zdobytego szczytu, najpierw należy wykonać pierwszy krok. W wypadku Galdhopiggen...
O nowoczesnych dodatkach rowerowych
Technika rozprzestrzeniła się już na wszystkie chyba dziedziny życia. Każdego dnia wprowadzane są na...
Rowerowa moda na jesień
Sezon rowerowy w pełni już się rozwinął, ale chociaż lato dobiega końca, warto kontynuować zdrowe nawyki,...
Czas na sandały!
Zbliża się lato - kolejny czas zmagań dla naszych stóp. Obcierane, deptane, narażone na zmienne warunki...
Sucha stopa - obuwie na wędrówki
Po raz kolejny stajemy przed ważną decyzją. Tym razem wybór będzie dotyczył butów. Jakie przyjąć kryteria,...