E-marketing dla hoteli oraz biur podróży podczas targów TOUR SALON
Już za tydzień (Targi TOUR SALON Poznań, 22.10.2009) podczas konferencji E-fektywny Marketing niezależni eksperci zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu dla branży turystycznej i hotelarskiej. Eksperci m.in. z Google, MaxRoy, Allegro, Symetrii, Divente oraz Blip.pl pokażą jak skutecznie wykorzystywać promocję w Internecie. Udział w konferencji zapowiedzieli uczestnicy m.in. z Polski, Holandii i Niemiec.
Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w Internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci. Wiele miejsca specjaliści poświęcą zagadnieniom związanym z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Uczestnicy spotkania dowiedzą się też, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.
W ramach projektu E-fektywny Marketing zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych z reklamy internetowej w wyszukiwarkach, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.com.
Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego praktycy z marketingu internetowego wyróżnią również najbardziej interesujące witryny www.
Spotkanie odbędzie się podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji targów turystycznych TOUR SALON 2009, które co roku gromadzą blisko 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność.
Więcej informacji na stronie www.toursalon.pl , www.hotelnews.pl , www.sprawnymarketing.pl