Aktualizacja atraveo: Planares Design i wielkoformatowe pomysły na podróże

Wraz z kompletną aktualizacją, atraveo prezentuje się na nowo: Ponad pięć lat po ostatnim dużym odnowieniu wglądu strony ten pośrednik online prezentuje stworzoną całkowicie na nowo stronę web. Ze starego wyglądu nie pozostanie wiele oprócz mocnego koloru czerwonego i niezmiennego logo. Rzucającymi się w oczy nowościami są planar design (płaski design) i prezentowane w dużym formacie pomysły na podróże. Nowa strona web jest jednocześnie wprowadzona w dziesięciu wersjach językowych.

W ciągu dziesięciu miesięcy prac wszystkie elementy strony internetowej były przeanalizowane i zaprojektowane na nowo. „Naszym celem był projekt, który jest przyjazny dla użytkownika i ogranicza się do podstawowych funkcji, jednocześnie jednak stawia na scenę, wokół której wszystko się kręci: domy wakacyjne”, mówi dyrektor Dirk Froelje. Rezultatem jest zupełnie nowa strona internetowa, która rezygnuje z typowego “folkloru internetowego”, jak cienie, błyszczący wygląd i żywiołowe animacje, a zamiast tego opiera się na prostej bogatej konstrukcji dwuwymiarowej.

Tym samym na znaczeniu zyskują przede wszystkim widocznie umieszczone pomysły na podróż, które są jednocześnie nową funkcją. Dopasowane do poszczególnych regionów turystycznych lub państw propozycje na urlop w domu wakacyjnym powinny być dla klienta zarówno inspiracją jak i pomocą przy wyszukiwaniu odpowiedniego domu wakacyjnego, na przykład: winnice we Francji, designerskie domy w Danii lub autentyczne budynki, jak tradycyjne trullo w Apulii. „Inspiracje dopasowane do danego kraju“ to motto obowiązujące przy tworzeniu pomysłów na podróże, dla których przeszukana została oferta atraveo z ponad 220.000 obiektami. W przyszłości zbiór pomysłów na podróż powinien ciągle wzrastać, przy czym atraveo chciałoby nadal wzmacniać swoją kompetencję będąc specjalistą i doradcą w zakresie wynajmu domów wakacyjnych.

Ale nawet jeśli strona internetowa stworzona została całkiem na nowo, mocny czerwony i wyraziste logo firmy pozostają. Kolor i logo powinny podkreślić emocjonalność produktu i są jedynym w swoim rodzaju elementem marki w pionowym terminalu na lewym brzegu na stronie. Terminal ten zawiera nawigację i wiele wiele potrzebnych funkcji i jest myślą przewodnią przy korzystaniu ze strony.

PR

Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...
Wycieczka na Islandię - Co warto zobaczyć?
Islandia, kraj ognia i lodu, jest miejscem, które zachwyca swoją niezwykłą przyrodą i krajobrazami, jakich...