Hotele Sheraton w Polsce zainwestują do końca roku 2 miliony Euro

Marka Sheraton przyjęła konkretną strategię dla dalszego rozwoju i odświeżenia marki. Działania te są kontynuacją globalnej taktyki, która ma na celu remodernizację 50 000 pokoi hotelowych oraz zmianę aranżacji ponad 100 hoteli Sheraton w 71 krajach. Dodatkowo Sheraton planuje rozwój pozostałych swoich obiektów w Polsce – wśród rozpatrywanych lokalizacji znajdują się: Wrocław, Łódź, Katowice, Zakopane i Mikołajki.

Promocji turystyki – promocja usług i produktu turystycznego.

Skala promocji turystyki jest ściśle związana z potencjalną skalą korzyści ekonomicznych, jakie te podmioty oczekują uzyskać. Inaczej mówiąc, zarówno pojedyncza firma jak i administracja państwowa realizują promocję turystyki,

Targi Horeca w Krakowie – 19 listopada 2008 r. (środa)

Podczas targów Horeca odbędzie się kolejne seminarium BUDUJ HOTEL będące częścią większego cyklu spotkań inwestycyjnych. Autorski programu Instytutu Rynku Hotelarskiego o nazwie BUDUJ HOTEL jest pierwszą taką inicjatywą na naszym rynku – łączy w sobie doradztwo inwestycyjne, warsztaty wzornictwa hotelowego i wyposażenia obiektów oraz seminaria na temat finansowania inwestycji.

Kraków – aktualnie najlepsza baza noclegowa dla kibiców Euro 2012?

Kraków to obecnie jedyne miasto, które ma wystarczającą liczbę miejsc hotelowych niezbędnych dla sportowców, działaczy i kibiców Euro 2012. Pomimo tego, iż obiektów jest wystarczająca liczba, powstaje nowe – najczęściej luksusowe. I tak dwa nowe obiekty Orbisu staną przy Galerii Krakowskiej, kolejne dwa w okolicach Ronda Grunwaldzkiego, trzy Hiltony w centrum miasta, a czterogwiazdkowy Pantheon w Nowej Hucie.