Zmiany w Triadzie przynoszą efekty

Zmiany w ofercie Triady zainicjowane w 2010 przynoszą pozytywne efekty w postaci wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale 2011 roku

Wymiana 10% hoteli z oferty, nowe kierunki wypoczynku, zmiany w zarządzie oraz intensywne działania zwiększające jakość i efektywność pozwoliły Triadzie zakończyć I kwartał 2011 kilkudziesięcioprocentowym wzrostem sprzedaży.

W styczniu 2011 roku Triada odnotowała aż 60-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku. To efekt radykalnych zmian zapoczątkowanych przez Spółkę w minionych miesiącach, między innymi usunięcia z oferty 10% hoteli najsłabiej ocenianych przez klientów, wprowadzenia nowych kierunków podróży do katalogu Lato 2011, intensyfikacji opieki rezydentów nad turystami, a także zmian w zarządzie spółki.

Po wynikach sprzedaży w I kwartale 2011 widzimy, że obraliśmy bardzo dobry kierunek. Nasza strategia przynosi efekty –  mówi Piotr Zawistowski, Prezes Zarządu Triada S.A. – Pomimo trudnego początku roku, na który wpływ miały zamieszki w Egipcie i Tunezji, odnotowujemy obecnie wzrost liczby rezerwacji, co pozwala nam optymistycznie patrzeć na nadchodzący sezon letni  – dodaje.

Choć w lutym, kiedy rozpoczęły się niepokoje społeczne w Tunezji, biuro odnotowało kilkuprocentowy spadek sprzedaży w stosunku do tego samego okresu 2010 roku, już w marcu osiągnęło ponowny, aż 45-procentowy wzrost liczby sprzedanych wycieczek. Nasze starania zostały docenione przez klientów, którzy dali nam duży kredyt zaufania – mówi Piotr Zawistowski. – Kontynuujemy zmiany w spółce i liczymy na to, że dzięki takiemu podejściu zaufanie do marki Triada będzie nadal rosnąć  – dodaje.

Zaufanie klientów zaprocentowało w lutym i marcu br., kiedy Triada tak jak większość touroperatorów, zmuszona była na kilka tygodni wstrzymać wyjazdy do Tunezji i Egiptu. Aż 70% klientów, których dotyczyła ta sytuacja, nie zrezygnowało z podróży i wybrało inne oferty z katalogu Triady, przede wszystkim na Cyprze i w Maroku. – Dzięki temu udało się zminimalizować negatywne skutki tego kryzysu –  ocenia Piotr Zawistowski. Choć sprzedaż wycieczek do krajów północnej Afryki na sezon letni utrzymuje się na poziomie 30% ubiegłorocznych wskaźników, Triada przewiduje, że Egipt i Tunezja będą powoli wracać do łask. – Nie sądzę, aby już latem 2011 zainteresowanie tymi destynacjami powróciło do poziomu sprzed zamieszek, ale jestem przekonany, że dzięki różnorodności kierunków w naszej ofercie w nadchodzącym sezonie poradzimy sobie dobrze – dodaje.

Biuro podsumowało także sprzedaż oferty zimowej z sezonu 2010/2011. W porównaniu do zimy 2009/2010 odnotowano aż 35-procentowy wzrost sprzedaży wycieczek. Najpopularniejszymi kierunkami egzotycznymi w ramach oferty zimowej były Kuba, Meksyk i Wenezuela.

Natomiast z analizy dotychczasowej sprzedaży oferty letniej wynika, ze najpopularniejszymi kierunkami w nadchodzącym sezonie wakacyjnym będą Grecja, Turcja oraz Costa Almeria w Hiszpanii. – Przewidujemy, że lato 2011 będzie lepsze niż 2010 i z optymizmem patrzymy w przyszłość – podsumowuje Zawistowski.


**

Marka TRIADA jest obecna na polskim rynku zagranicznej turystyki wyjazdowej od 1991 roku. Głównym obszarem działalności Grupy TRIADA jest organizacja i dystrybucja zagranicznych wyjazdów turystycznych. Wyjazdy te sprzedawane są najczęściej w formie tzw. pakietów turystycznych obejmujących transport, zakwaterowanie i wyżywienie, transfer oraz opiekę rezydenta w miejscu pobytu lub pilota w przypadku wycieczek objazdowych lub 7 + 7.

Grupa TRIADA jest jednym z największych w kraju organizatorów zagranicznych wyjazdów turystycznych. W skład Grupy TRIADA wchodzą między innymi: Triada S.A., Sky Club Sp. z o.o. oraz Terra Mare Sp. z o.o.

źródło: PR

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...
Wycieczka na Islandię - Co warto zobaczyć?
Islandia, kraj ognia i lodu, jest miejscem, które zachwyca swoją niezwykłą przyrodą i krajobrazami, jakich...
Wakacje All Inclusive LATO 2024 - Dlaczego warto zarezerwować już teraz?
Wakacje First Deal czy Last Minute? Planowanie wymarzonych wakacji to czasem wyjątkowe wyzwanie. Szukając...