Zafunduj sobie Pałac Królewski

Zamiast ginąć w cieniu Pałacu Kultury i Nauki, czy ukrywać w zaułkach krakowskiego Kazimierza, stań w ich blasku! Locativus, interaktywny przewodnik turystyczny, wprowadza nowe rozwiązanie oparte na wkładzie społeczności lokalnych w jego rozwój.

Zyskujący na popularności crowdfunding (forma finansowania różnego rodzaju projektów przez społeczność) znalazł swoje zastosowanie na Locativus.com. Wykorzystując sławę zabytków i atrakcji turystycznych, umożliwia promowanie produktu lub marki w zamian za wsparcie rozwoju przewodnika.

Serwis skupia się na aktywnych turystach, pomaga w zaplanowaniu podróży i spontanicznej potrzebie uzyskania informacji o okolicy. Wykorzystując geolokalizację, przewodnik ogranicza wyświetlane artykuły do tych z najbliższego, zwiedzanego otoczenia. Dzięki Locativus.com odnalezienie ważnych punktów na turystycznej mapie Polski staje się szybsze i przyjemniejsze. Nie ma potrzeby wyposażać się w tony przewodników i map. Te treści od ręki dostępne są na ekranie smartfona. Co więcej, wszystko ograniczone do konkretów, tak aby skupić się na zwiedzaniu posiadając najważniejsze informacje.

Piszesz bloga o kulturze swojej gminy? A może jesteś  znawcą okolicy?

Locativus to serwis dla podróżujących, a także dla osób działających lokalnie. Nie trzeba mieć grubego portfela, żeby wspierać ważne obiekty i zyskać prestiżowe miano fundatora publikacji opisu atrakcji. Rozwiązanie otwarte jest dla każdego, kto chce zostać skojarzonym z ważnym kulturowo miejscem.

Dostarczając turyście przydatnych wiadomości, można być pewnym, że odwdzięczy się on zaufaniem i sympatią. Aktywny udział w rozwoju przewodnika jako fundator, to możliwość promocji własnego biznesu poprzez wsparcie obszaru na którym ten funkcjonuje.

– Dla właściciela firmy, na przykład lokalu gastronomicznego istniejącego w otoczeniu zabytków, dobrym rozwiązaniem jest reklama lokalu w kontekście informacji o atrakcjach. Promując okolice daje poznać własną markę – twierdzą twórcy przewodnika.

Fundatorem mogą zostać nie tylko właściciele firm. Propozycja skierowana jest także do osób prywatnych, które w zamian za wsparcie mogą pozostawić podróżnikom wiadomość od siebie. Nawiązując do fredrowskiego „jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla kup mi luby”, można sprawić sobie nietypowy prezent – zafundować światowej sławy zabytek, a dokładniej publikację jego opisu.

 

 ml

PR

Concordia Design. Nowoczesne centrum kreatywności i biznesu w Poznaniu
Concordia Design, zlokalizowane w sercu Poznania, to unikalne miejsce, które łączy funkcje centrum konferencyjnego,...
Wymarzone wakacje nad morzem
Wyjazd nad morze to ważne wydarzenie dla wszystkich. Zarówno dla rodzin z dziećmi jak też i osób samotnych....
Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Jaki hotel w centrum Krakowa wybrać?
Kraków to miasto, które zachwyca swoją historią i kulturą, przyciągając turystów z całego świata. W sercu...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...