19 marca w siedzibie ROT niemal jednogłośnie wyłoniono zwycięskie projekty. Creatoria pokonała 16 agencji reklamowych z całej Polski, m.in. Business Consulting, DSK, Kolman, KumanArt oraz Blue Grass.
Kreacje, zgodnie z założeniami organizatorów konkursu, prezentują turystyczną atrakcyjność i różnorodność regionu. Jury szczególnie doceniło dobór zdjęć wykorzystanych w projektach i sposób prezentacji największych atrakcji województwa, nawiązujący do wyników badań Pentor Research International przeprowadzonych w kwietniu ubiegłego roku.
Według nich Świętokrzyskie zachęca turystów przede wszystkim krajobrazami, przyrodą i dużą liczbą atrakcyjnych zabytków. Jury bardzo pozytywnie oceniło również wykorzystanie symbolu regionu – czarownicy – w sposób zabawny i przyjazny, a przy tym intrygujący i trochę przewrotny.
Postać Czarownicy łączy cztery wersje billboardów. Kusi turystów magią i ciszą Świętokrzyskiej Puszczy, urodą jaskiń i zamków, możliwościami zarówno aktywnego wypoczynku jak i pełnego relaksu na łonie natury. Kampania bilbordowa trafia więc konsekwentnie do priorytetowych grup docelowych regionu.
Nowe billboardy od kwietnia będą mogli oglądać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Kielc, Łodzi, Lublina i aglomeracji śląskiej. Na warszawskich i krakowskich ulicach pojawią się też promujące Świętokrzyskie autobusy. Kampania potrwa przez cały miesiąc.
Nowe plakaty można obejrzeć na stronie rot.swietokrzyskie.travel
Projekt “Kampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
źródło: PR