Wykorzystanie Internetu w promocji i sprzedaży usług turystycznych

Zapraszamy na czwartą  konferencję,  organizowaną w ramach projektu „Promocja adaptacji i modernizacji w małopolskiej branży turystycznej”. Tym razem tematem przewodnim będzie wykorzystanie Internetu w promocji i sprzedaży usług turystycznych, a wydarzeniem specjalnym będą  warsztaty z zakresu przygotowywania kampanii linków sponsorowanych Google Adwords, oraz warsztaty poświęcone usability stron internetowych. Udział w konferencji oraz szkoleniu jest bezpłatny.

W trakcie konferencji opowiemy m.in. o tym  jak zaistnieć w sieci i jakich narzędzi w tym celu używać, w jaki sposób  powinny wyglądać przyjazne użytkownikowi witryny internetowe i jak prowadzić działania E-PR, będziemy również kontynuować  gorący temat marketingu w wyszukiwarkach.

Zaproszenie kierowane jest do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników małopolskiej branży turystycznej. Jak zwykle,  ze względu na ograniczoną liczbę miejsc i spore zainteresowanie prosimy o możliwie szybkie potwierdzenie obecności (mailowo na adres tzdun@turystykamalopolska.pl lub telefonicznie 0-12 634-24-33). Prosimy również o wskazanie, kto będzie reprezentował Państwa firmę. Osoby, które zostą zakwalifikowane do wzięcia udziału w konferencji otrzymają potwierdzenia mailowe.

Konferencja odbędzie się 17 lutego, w godzinach 10 – 15, w hotelu Floryan przy ulicy Floriańskiej 38

“Podnoszenie kwalifikacji w zakresie wykorzystania Internetu w promocji i sprzedaży usług turystycznych”

PROGRAM

10:00 – 10:20     Przywitanie gości, „Promocja adaptacji i modernizacji w małopolskiej branży turystycznej  –  Turystyka  Małopolska w Internecie”, Grażyna Dutkiewicz, Tomasz Zdun (Promot1)

10:20 – 11:00    „Jak skutecznie sprzedawać ofertę turystyczną przez Internet?” – wprowadzenie
Czego poszukuje konsument w Internecie? Jak wykorzystać zalety sieci i jakie narzędzia wykorzystywać?
Prowadzący: Marcin Mroczko, Onet.pl

Przerwa Kawowa
11: 10 – 12:10    „Turysta i podróżny nie błądzą w Internecie” –  warsztaty usability
Przykłady dobrych i złych rozwiązań serwisów turystycznych,  usability formularzy i wyszukiwarek. Badania użyteczności – kiedy i jak je przeprowadzać? Jak podnosić user experience? Jak  tworzyć bardziej perswazyjne serwisy?
Prowadzący:  Hubert Turaj, Edisonda

12:15  – 12:45 – Lunch

12:45 – 13:15    „E-PR oraz marketing szeptany – wykorzystanie w branży turystycznej.”
Jak w promocji w branży turystycznej wykorzystać nowe możliwości komunikacji oferowane przez Internet oraz naturalną skłonność ludzi do dzielenia się rekomendacjami?
Prowadzący:  Szymon Szymczyk, Empathy Interactive

Przerwa Kawowa
13:30 – 14:30 „Tworzenie i optymalizacja konta Google Adwords” – warsztaty
Zakładanie konta i budowa skutecznej kampanii reklamowej  w Google Adwords. 
Prowadzący:  Marek Błyszczek, Insignia

Źródło: http://turystykamalopolska.pl/

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...