Zapraszamy na czwartą konferencję, organizowaną w ramach projektu „Promocja adaptacji i modernizacji w małopolskiej branży turystycznej”. Tym razem tematem przewodnim będzie wykorzystanie Internetu w promocji i sprzedaży usług turystycznych, a wydarzeniem specjalnym będą warsztaty z zakresu przygotowywania kampanii linków sponsorowanych Google Adwords, oraz warsztaty poświęcone usability stron internetowych. Udział w konferencji oraz szkoleniu jest bezpłatny.
W trakcie konferencji opowiemy m.in. o tym jak zaistnieć w sieci i jakich narzędzi w tym celu używać, w jaki sposób powinny wyglądać przyjazne użytkownikowi witryny internetowe i jak prowadzić działania E-PR, będziemy również kontynuować gorący temat marketingu w wyszukiwarkach.
Zaproszenie kierowane jest do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników małopolskiej branży turystycznej. Jak zwykle, ze względu na ograniczoną liczbę miejsc i spore zainteresowanie prosimy o możliwie szybkie potwierdzenie obecności (mailowo na adres tzdun@turystykamalopolska.pl lub telefonicznie 0-12 634-24-33). Prosimy również o wskazanie, kto będzie reprezentował Państwa firmę. Osoby, które zostą zakwalifikowane do wzięcia udziału w konferencji otrzymają potwierdzenia mailowe.
Konferencja odbędzie się 17 lutego, w godzinach 10 – 15, w hotelu Floryan przy ulicy Floriańskiej 38
“Podnoszenie kwalifikacji w zakresie wykorzystania Internetu w promocji i sprzedaży usług turystycznych”
PROGRAM
10:00 – 10:20 Przywitanie gości, „Promocja adaptacji i modernizacji w małopolskiej branży turystycznej – Turystyka Małopolska w Internecie”, Grażyna Dutkiewicz, Tomasz Zdun (Promot1)
10:20 – 11:00 „Jak skutecznie sprzedawać ofertę turystyczną przez Internet?” – wprowadzenie
Czego poszukuje konsument w Internecie? Jak wykorzystać zalety sieci i jakie narzędzia wykorzystywać?
Prowadzący: Marcin Mroczko, Onet.pl
Przerwa Kawowa
11: 10 – 12:10 „Turysta i podróżny nie błądzą w Internecie” – warsztaty usability
Przykłady dobrych i złych rozwiązań serwisów turystycznych, usability formularzy i wyszukiwarek. Badania użyteczności – kiedy i jak je przeprowadzać? Jak podnosić user experience? Jak tworzyć bardziej perswazyjne serwisy?
Prowadzący: Hubert Turaj, Edisonda
12:15 – 12:45 – Lunch
12:45 – 13:15 „E-PR oraz marketing szeptany – wykorzystanie w branży turystycznej.”
Jak w promocji w branży turystycznej wykorzystać nowe możliwości komunikacji oferowane przez Internet oraz naturalną skłonność ludzi do dzielenia się rekomendacjami?
Prowadzący: Szymon Szymczyk, Empathy Interactive
Przerwa Kawowa
13:30 – 14:30 „Tworzenie i optymalizacja konta Google Adwords” – warsztaty
Zakładanie konta i budowa skutecznej kampanii reklamowej w Google Adwords.
Prowadzący: Marek Błyszczek, Insignia
Źródło: http://turystykamalopolska.pl/