Wyjątkowe wydarzenie na Zamku Lubelskim!

Już 1 grudnia na dziedzińcu Zamku Lubelskiego nastąpi kolejna odsłona kampanii informacyjno – promocyjnej Marki Lubelskie. W samym sercu historycznej twierdzy odbędzie się prestiżowa konferencja ujawniająca sekret jakości lubelskich produktów.

„Marka Lubelskie narzędziem rozwoju regionu” to tytuł wydarzenia realizowanego na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, które będzie okazją do podsumowania dotychczas podejmowanych działań promocyjnych związanych z wdrażaniem Marki Lubelskie oraz marki województwa lubelskiego. W trakcie konferencji zaprezentowane zostaną wyniki ogólnopolskich badań marketingowych poświęconych efektowi miejsca pochodzenia, które będąc integralnym elementem kampanii wizerunkowej Marki Lubelskie przyczynią się do opracowania dokumentu strategicznego przedstawiającego koncepcję rozwoju projektu.

Efekt miejsca pochodzenia (ang. place of origin effect) zdefiniować można jako wpływ miejsca pochodzenia produktu lub marki produktu na zachowania i preferencje zakupowe konsumentów. To właśnie miejsce pochodzenia decyduje o tym, dlaczego za niektóre produkty/usługi z danego regionu jesteśmy skłonni zapłacić więcej lub lepiej oceniamy ich jakość.

Uczestnikami wydarzenia będą przedstawiciele lokalnych i regionalnych władz samorządowych, środowiska naukowego związanego z dziedziną marketingu i biznesu, reprezentanci instytucji otoczenia biznesowego, przedsiębiorstw z obszaru Lubelszczyzny oraz kluczowych mediów o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim.

Do udziału w konferencji zaproszeni zostali znani i cenieni specjaliści oraz praktycy w dziedzinie marketingu miejsc, którzy podzielą się z uczestnikami unikalną wiedzą. Wydarzenie będzie okazją do wysłuchania następujących prelekcji:

  • „Wykorzystanie marki w strategii rozwoju regionu”, Jacek Pogorzelski, PrimeCode
  • „Kapitał marki. Teoria i praktyka”, Piotr Lutek, Kancelaria Doradcza Synergia
  • „Marka Lubelskie. Smakuj życie” – prezentacja strategii, Piotr Franaszek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego
  • „Efekt pochodzenia marki produktu”, dr Magdalena Florek, Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc
  • „O efekcie pochodzenia Marki Lubelskie. Wyniki badań”, dr Adam Czarnecki
    i Andrzej Gołoś, ARC Rynek i Opinia

 

W trakcie konferencji poznamy również laureatów konkursu „Kryształowa Elka”, którego celem jest wyłonienie najlepszych, ubiegłorocznych projektów promujących Lubelszczyznę.

Wydarzenie rozpocznie się o godz. 10.00.

Za realizację kompleksowej kampanii wizerunkowej Marki Lubelskie odpowiedzialne jest konsorcjum Synergia Sp. z o.o. oraz Vena Art Sp. z o.o., które posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu przedsięwzięć promocyjnych dla miast, regionów i przedsiębiorstw.

 

 

Szczegółowych informacji udzielają:

Martyna Gawryluk

Kancelaria Doradcza Synergia

Tel.: 501 425 248

e-mail:

martyna@kancelaria-synergia.pl

Krzysztof Komorski

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego

Tel.: 81 44 16 749

e-mail: krzysztof.komorski@lubelskie.pl

 

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...