Rainbow Tours podsumowało sezon wakacyjny i z satysfakcją odnotowało przychód większy o 50 procent niż w minionym roku. Okazało się, że oferta Lato 2008 trafiła w gusta Klientów, ponieważ wyprzedano aż 97% wycieczek.
Wczesne przygotowania, bo aż od grudnia przyczyniły się zwiększonego zainteresowania wycieczkami. Tak zwana przedsprzedaż oferty letniej, dokonywana w okresie od grudnia 2007 do stycznia 2008 opłaciła się. Pod koniec stycznia firma sprzedała już prawie trzydzieści procent programu letniego.
Organizatorzy zwiększyli bazę cztero i pięcio-gwiazdkowych hoteli, czynności te były odpowiedzią na coraz większe wymagania klientów. Po to, aby rozszerzyć i podnieść atrakcyjność ofert przy jednoczesnym zachowaniu przystępnych cen dla Klienta. Z tego też powodu spora część wycieczek objęta była rabatami promocyjnymi, od piętnastu procent do dwudziestu dwóch procent. Klienci mieli również do dyspozycji darmowe ubezpieczenie od rezygnacji.
A jakie wycieczki cieszyły się największym zainteresowaniem? W ofercie w tym roku dużą popularnością cieszyły się zarówno wycieczki do ciepłych regionów europejskich jak i tych dalszych, takich jak Kuba czy Tajlandia. Nowością w katalogu były wakacje na Peloponezie, w Chinach, we Włoszech, Turcji i Czarnogórze. Jednak najbardziej rozchwytywane w tym sezonie były wycieczki do Chin, Hiszpanii, Bułgarii i Egiptu, także do Skandynawi, mimo iż to zimny kraj to juz od kilku sezonów cieszy się ogromnym powodzeniem.
Coraz częściej klienci interesują się tak zwanymi wakacjami objazdowymi z przelotem w wersji tydzień zwiedzania i tydzień pobytu. Zarówno w sezonie 2007 jak i w tym, wycieczki tego typu sprzedały się w stu procentach. Dzięki wprowadzeniu czarterów możliwe było opracowanie różnorodnego programu kilkunastu objazdówek.
W czerwcu sprzedaż wycieczek osiągnęła poziom 24,4 milionów złotych, a w lipcu 44,5 miliona. W porównaniu do okresu w roku ubiegłym jest to wzrost o około 50 procent.