Wakacyjna kampania reklamowa Małopolski

Z końcem czerwca ruszyła wakacyjna kampania Małopolski, pod hasłem „Małopolska. Wykrzesane Wakacje!”. Kampania realizowana jest w ramach działań Samorządu Województwa Małopolskiego. Kreacją zajęła się Agencja Reklamowa Wizard.

Kampania kierowana jest do osób młodych (grupa docelowa 20 – 45 lat), zamieszkałych w większych miastach Polski (liczących ponad 100 tysięcy mieszkańców). Celem kampanii jest upowszechnienie regionu jako miejsca bardzo atrakcyjnego pod względem turystycznym. Tu można spędzić wspaniałe i niezapomniane wakacje. W Małopolsce zawsze witają nas gościnni i uśmiechnięci ludzie. Lato tu jest piękne. Małopolska region, gdzie można zarówno poznać dziedzictwo kulturowe, jak i przemierzać górskie szlaki turystyczne lub spędzić czas nad jeziorem. Można się tu bawić i odpoczywać.

Mediami wspierającymi kampanię jest radio RMF FM, na antenie którego będą emitowane spoty reklamowe oraz portal Onet.pl, zapewniający emisję baneru. Reklama eksponowana jest także na środkach komunikacji miejskiej oraz poprzez karty pocztowe i plakaty. Zakupem mediów zajęła się firma Marketing Plus.

Kampania „Małopolska. Wykrzesane wakacje!” to przykład zastosowania zasad marketingu wirusowego i działań interaktywnych. Odbiorcy kampanii czują, że jest to do nich kierowany jest przekaz. Że to z nimi prowadzony jest dialog. Wszyscy razem mogą się doskonale bawić, w Małopolsce oczywiście. Mogą odkryć w sobie coś z Górala i Krakowiaka. Do wzięcia udziału w akcji zachęcają także szkoły i teatry tańca, które są patronami, a zarazem przyjaciółmi kampanii Małopolska. Wykrzesane Wakacje. Oferując korzystne warunki dla swoich nowych uczniów zachęcają do nauki tańca. A taniec to, poza zabawą, całkiem spory dorobek naszej kultury. Kampania i jej hasło przewodnie obecne jest na blogach, forach internetowych, a z czasem również na portalu Youtube.com.

Do akcji przygotowany został serwis internetowy www.wykrzesanewakacje.pl. Działa on w ramach strony www.visit.malopolska.pl. Można z niego wysłać kartkę z wakacji, pobrać gadżety w postaci tapet i dzwonków na telefon, tapet na ekran komputera oraz wziąć udział w wakacyjnym konkursie na najbardziej „wykrzesane” zdjęcie z wakacji. Co więcej, można nauczyć się kroków Tańca Góralskiego, Zbójnickiego i Krakowiaka. Niedociągnięcia w tańcu będzie można skorygować podczas imprezy ulicznej w Zakopanem, 24 lipca br.
Planowana impreza to poszukiwanie etniczności w nowoczesności. Albo na odwrót. To zacieranie granic pomiędzy ludźmi w różnym wieku, o różnych poglądach i korzeniach. To radość, zabawa i taniec. Coś więcej niż krzesane rytmy. Przecież… czyż nie nosimy w sobie trochę duszy Górala i Krakowiaka?

Autorem kreacji jest warszawska Agencja Reklamowa Wizard: dyrektor kreatywny: Tomasz Seroczyński, copywriter: Karolina Karbownik, art director: Jakub Gajewski.

  • Czas trwania: 26 czerwca – 15 września

http://www.wykrzesanewakacje.pl/

 

Jak promować turystykę w Polsce?
Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali...
Wakacyjna Ustka
Położona 19 km na północny zachód od Słupska Ustka to typowy nadmorski kurort. Poza uzdrowiskami działa...
Latarnie morskie Chorwacji
Władze Chorwacji starają się zminimalizować koszty utrzymania państwowych obiektów turystycznych poprzez...
Marka lokalna dźwignią turystyki
Konferencja "Marketing miejsc - Trendy 2013" odbędzie się 15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa...
Dzień Bałtyku
22 marca obchodzony jest Światowy Dzień Wody, święto ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ, a od...
Północne regiony Norwegii
Finnmark i Troms - arktyczne okręgi Nordkalotte, czyli tej części lądu, która znajduje się na północ...