XVI Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw Tour & Travel
25 września 2008 – dzień wyłącznie dla branży
26-27 września 2008 – dni dla wszystkich zwiedzajacych
Patronat Honorowy:
Mirosław Drzewiecki – Minister Sportu i Turystyki
Hanna Gronkiewicz-Waltz – Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
TT Warsaw – biznes bez granic
Targi TT Warsaw to wiodąca w Polsce impreza targowa i jedna z najważniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej, skierowana do branży turystycznej. Powstaje przy współpracy najważniejszych polskich instytucji i organizacji branżowych, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny targów i wydarzeń im towarzyszących. Dużym atutem TT Warsaw jest ich międzynarodowość – targi znalazły się na pierwszym miejscu wśród turystycznych imprez w Polsce pod względem ilości wystawców z zagranicy (raport Targi w Polsce 2007 – Polska Izba Przemysłu Targowego). W ubiegłym roku swoją ofertę przedstawiło blisko 500 wystawców z 59 krajów świata – więcej. Każdej edycji targów towarzyszą spotkania branżowe: konferencje, warsztaty, seminaria, prezentacje krajów oraz inne wydarzenia.
Celem TT Warsaw jest zaprezentowanie oferty turystycznej krajów i regionów z całego świata, a także szeroka promocja potencjału turystycznego Polski na arenie międzynarodowej. Również w tym roku zwiedzający będą mogli zapoznać się z propozycjami polskich miast i regionów, poznać ich tradycje i kulturę na Polskim Stoisku Narodowym.
Wśród wystawców targów znajdą się:
narodowe organizacje turystyczne,
touroperatorzy i agencje turystyczne,
agencje turystyczne,
ośrodki wypoczynkowe oraz wellness & spa
hotele, pensjonaty, uzdrowiska i sanatoria,
przewoźnicy,
portale turystyczne i elektroniczne systemy rezerwacji,
izby i stowarzyszenia branży turystycznej,
firmy ubezpieczeniowe
wydawnictwa turystyczne.
Sprawdź ofertę wystawców.
Każda z edycji Targów TT Warsaw ma Kraj Partnerski, który przygotowuje dla gości szczególne spotkania branżowe i atrakcje. Krajem Partnerskim TT Warsaw 2008 została Indonezja.
TT Warsaw to impreza skierowana do odbiorców branżowych, w tym organizatorów wyjazdów biznesowych, motywacyjnych, konferencji i innych spotkań (MICE), a także do klientów indywidualnych.
Jako targi branżowe TT Warsaw stwarzają doskonałe warunki do spotkań handlowych i nawiązywania kontaktów biznesowych. Tu prowadzi się owocne dyskusje, w trakcie których dochodzi do wymiany doświadczeń, wiedzy a przede wszystkim – do konfrontacji ofert, których celem jest zawarcie nowych kontraktów i umów dotyczących współpracy z firmami z całego świata. Dlatego pierwszy dzień został przeznaczony wyłącznie dla branży i na spotkania biznesowe.
Natomiast klienci indywidualni, dla których został otwarty drugi i trzeci dzień targów, będą mogli znaleźć wiele inspiracji na udany urlop, a także poznać tradycję i kulturę blisko 60 krajów. Wśród propozycji wystawców znajdą się:
prezentacje krajów i regionów,
pokazy tańców regionalnych,
degustacje tradycyjnych potraw narodowych.
Serdecznie zapraszamy do współtworzenia tego fascynującego, wielokulturowego wydarzenia, podczas którego na 3 dni zanikają granice językowe, kulturowe i terytorialne.
Targi powstają przy współpracy merytorycznej najważniejszych polskich instytucji z branży:
Polska Organizacja Turystyczna
Polska Izba Turystyki
Polska Agencja Rozwoju Turystyki
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Warsaw Convention Bureau
www.ttwarsaw.pl
Źródło: mtpolska.com.pl