Rusza konkurs na logo promujące Szlak Archeo-Geologiczny
Ruszył konkurs na logo promujące „Świętokrzyski Szlak Arecho-Geologiczny”. Nowe logo nawiązujące do wizerunku tetrapoda, wybiorą m.in. Piotr Szrek i Grzegorz Niedźwiecki – odkrywcy pierwszego czworonoga. W komisji konkursowej zasiądzie także prof. Michael Fleischer – specjalista ds. komunikacji wizualnej.
Wybór najlepszego logo przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym, 10 najlepszych projektów wyłonią Internauci w wyniku głosowania na stronach: www.swietokrzyskie.travel, www.strefabiznesu.eu oraz www.kielce.gazeta.pl.
W drugim etapie komisja konkursowa wybierze najlepsze logo. W jej skład wejdą przedstawiciele lokalnych mediów, a także naukowcy, którzy odkryli ślady tetrapoda: Piotr Szrek i Grzegorz Niedźwiedzki. W komisji zasiądą również specjaliści do spraw reklamy i komunikacji wizualnej – m.in. profesor Michael Fleischer.
Nagrodę o wartości 5.000 zł, dla najlepszego projektu ufundował Marszałek Województwa Świętokrzyskiego – Adama Jarubas. Zwycięzca będzie mógł wybrać ją pomiędzy aparatem fotograficznym a laptopem.
Wybieramy logo, które będzie używane na wszystkich nośnikach dotyczących szlaku Archeo-Geologicznego, czyli m.in. stronach internetowych, wydawnictwach, artykułach prasowych, znakach drogowych służących oznakowaniu szlaku oraz na tablicach informacyjnych. Zależało nam również na tym, by w całe przedsięwzięcie włączyć specjalistów – stąd udział w komisji profesora Fleischera, ale również i samych odkrywców – dodaje Małgorzata Wilk-Grzywna, Dyrektor ROT Świętokrzyskie.
Więcej informacji oraz regulamin konkursu: www.swietokrzyskie.travel