Jeden z najpopularniejszych portali szkoleniowych w Polsce prezentuje dwa szkolenia dla branży turystycznej.
link do szkolenia: www.szkolenia24h.pl/oferta/marketing-i-sprzedaz-uslug-hotelowych/55608,137486/
Szkolenie skierowane jest do pracowników zatrudnionych w branży hotelarskiej. Głównym celem szkolenia “Marketing i sprzedaż usług hotelowych” jest skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei „Klient nasz Pan”. Dzięki niej działania pracowników będą efektywniejsze, co bezpośrednio wpłynie na wzrost zadowolenia i lojalności klientów oraz poprawę kondycji finansowej i wizerunku hotelu.
Program szkolenia:
1. Recepcja a kreowanie wizerunku firmy:
– Rola wyglądu w kreowaniu pozytywnego wizerunku
– Rozpoznawanie potrzeb klienta
– Komunikacja werbalna i niewerbalna w kreowaniu wizerunku firmy
– Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
2. Standardy telefonicznej obsługi klienta
– Etykieta
– Powitanie przez telefon
– Etapy rozmowy telefonicznej
– Udzielanie informacji
– Taktowne kończenie rozmowy
3. Sprzedaż w recepcji.
– Sugestywna sprzedaż i korzyści z niej wypływające
– Techniki sprzedaży i ich wykorzystanie w recepcji
4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
– Mowa ciała i jej zrozumienie u klienta restauracji hotelowej i w drink barze
– Jak postępować z trudnym klientem?
– Jak postępować w przypadku reklamacji i zażaleń?
Szkolenie z obsługi systemu Chart dostarcza kompleksowej wiedzy na temat obsługi Programu Chart.
PROGRAM SZKOLENIA:
– Przygotowanie do pracy w programie Chart (przeznaczenie, licencjonowanie, wymagania sprzętowe, nawigacja w programie)
– Konfiguracja hotelu
– Rezerwacje
– Meldunki
– Grafik hotelowy
– Żywienie
– Obciążenia i konta
– Rezerwacje zasobów
– Dokumenty
– Zmiany hotelowe
– Funkcje recepcjonistów
– Archiwum
– Zestawienia
– Współpraca z programami GASTRO POS i GASTRO SZEF
– Eksport do systemów księgowych (moduł CH2KSG)
– Rezerwacje internetowe
Więcej szkoleń z branży turystycznej można znaleźć na tej stronie.