Rusza kampania promocyjna Sandomierza

1 sierpnia br. rozpocznie się kampania promocyjna Sandomierza. Jej celem jest budowa wizerunku marki Sandomierz oraz promocja unikalnych atrakcji turystycznych, historycznych i kulturalnych miasta. Kampania będzie zachęcać do odwiedzenia Sandomierza w okresie urlopowym, a także promować miasto jako idealny cel weekendowych wypadów przez cały rok.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców województw: mazowieckiego, łódzkiego, małopolskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i śląskiego. W sierpniu br. w siedmiu miastach (Warszawa, Łódź, Kraków, Katowice, Lublin, Rzeszów, Kielce) pojawi się 260 billboardów zachęcających do odwiedzenia Sandomierza. Elementem kampanii będą również weekendowe stoiska promocyjne w największych centrach handlowych w Warszawie, Łodzi i Krakowie. Dodatkowo, kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz działania w Internecie na wybranych portalach społecznościowych.

„Kampania promocyjna Sandomierza, choć planowana z wyprzedzeniem, nabrała w tym roku dodatkowego wymiaru. Sytuacja powodziowa, sprawiła, że ruch turystyczny w regionie osłabł. Chcemy zapewnić, że lewobrzeżna część miasta, w której zlokalizowane są wszystkie najcenniejsze zabytki, jest całkowicie bezpieczna i wolna od jakichkolwiek zagrożeń. Do miasta można bez problemu dojechać, a wszystkie zaplanowane wydarzenia kulturalne odbywają się zgodnie z harmonogramem. Mamy nadzieję, że rozpoczynająca się właśnie kampania zachęci turystów od odwiedzenia jednej z pereł województwa świętokrzyskiego” – mówi Ewa Kondek, Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miejskim Sandomierza.

 Autorem kampanii jest Agencja Reklamowa DSK z Warszawy. Do jej zadań należało m.in. przygotowanie planu działań promocyjnych, w tym stworzenie hasła i logo kampanii oraz opracowanie koncepcji graficznej.

Przewodnim hasłem kampanii będzie obowiązujące do tej pory „Sandomierz. Królewskie miasto”, uzupełnione o dodatkowe hasło „Tu wszystko Ci służy”.

„Chcemy pokazać Sandomierz jako miejsce, w którym można cieszyć się wieloma małymi przyjemnościami. To prawdziwie królewskie miasto – idealne miejsce wypoczynku, w którym turystom może „służyć” zarówno nieśpieszne tempo życia, niepowtarzalny klimat, architektura, czy doskonałe tereny do długich spacerów oraz wycieczek rowerowych” – mówi Marcin Zieliński z Agencji Reklamowej DSK.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

Dodatkowo, niezależnie od części kampanii prowadzonej przez agencję DSK, Urząd Miejski w Sandomierzu prowadzi również działania promocyjne w: TVN, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, Programie III Polskiego Radia, RMF FM, RMF Classic oraz portalu Onet.pl. W mediach tych w okresie lipiec – sierpień emitowane będą programy i artykuły sponsorowane na temat Sandomierza.

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...