Rusza kampania promocyjna Sandomierza

1 sierpnia br. rozpocznie się kampania promocyjna Sandomierza. Jej celem jest budowa wizerunku marki Sandomierz oraz promocja unikalnych atrakcji turystycznych, historycznych i kulturalnych miasta. Kampania będzie zachęcać do odwiedzenia Sandomierza w okresie urlopowym, a także promować miasto jako idealny cel weekendowych wypadów przez cały rok.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców województw: mazowieckiego, łódzkiego, małopolskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i śląskiego. W sierpniu br. w siedmiu miastach (Warszawa, Łódź, Kraków, Katowice, Lublin, Rzeszów, Kielce) pojawi się 260 billboardów zachęcających do odwiedzenia Sandomierza. Elementem kampanii będą również weekendowe stoiska promocyjne w największych centrach handlowych w Warszawie, Łodzi i Krakowie. Dodatkowo, kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz działania w Internecie na wybranych portalach społecznościowych.

„Kampania promocyjna Sandomierza, choć planowana z wyprzedzeniem, nabrała w tym roku dodatkowego wymiaru. Sytuacja powodziowa, sprawiła, że ruch turystyczny w regionie osłabł. Chcemy zapewnić, że lewobrzeżna część miasta, w której zlokalizowane są wszystkie najcenniejsze zabytki, jest całkowicie bezpieczna i wolna od jakichkolwiek zagrożeń. Do miasta można bez problemu dojechać, a wszystkie zaplanowane wydarzenia kulturalne odbywają się zgodnie z harmonogramem. Mamy nadzieję, że rozpoczynająca się właśnie kampania zachęci turystów od odwiedzenia jednej z pereł województwa świętokrzyskiego” – mówi Ewa Kondek, Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miejskim Sandomierza.

 Autorem kampanii jest Agencja Reklamowa DSK z Warszawy. Do jej zadań należało m.in. przygotowanie planu działań promocyjnych, w tym stworzenie hasła i logo kampanii oraz opracowanie koncepcji graficznej.

Przewodnim hasłem kampanii będzie obowiązujące do tej pory „Sandomierz. Królewskie miasto”, uzupełnione o dodatkowe hasło „Tu wszystko Ci służy”.

„Chcemy pokazać Sandomierz jako miejsce, w którym można cieszyć się wieloma małymi przyjemnościami. To prawdziwie królewskie miasto – idealne miejsce wypoczynku, w którym turystom może „służyć” zarówno nieśpieszne tempo życia, niepowtarzalny klimat, architektura, czy doskonałe tereny do długich spacerów oraz wycieczek rowerowych” – mówi Marcin Zieliński z Agencji Reklamowej DSK.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

Dodatkowo, niezależnie od części kampanii prowadzonej przez agencję DSK, Urząd Miejski w Sandomierzu prowadzi również działania promocyjne w: TVN, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, Programie III Polskiego Radia, RMF FM, RMF Classic oraz portalu Onet.pl. W mediach tych w okresie lipiec – sierpień emitowane będą programy i artykuły sponsorowane na temat Sandomierza.

Concordia Design. Nowoczesne centrum kreatywności i biznesu w Poznaniu
Concordia Design, zlokalizowane w sercu Poznania, to unikalne miejsce, które łączy funkcje centrum konferencyjnego,...
Wymarzone wakacje nad morzem
Wyjazd nad morze to ważne wydarzenie dla wszystkich. Zarówno dla rodzin z dziećmi jak też i osób samotnych....
Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Jaki hotel w centrum Krakowa wybrać?
Kraków to miasto, które zachwyca swoją historią i kulturą, przyciągając turystów z całego świata. W sercu...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...