Z podsumowania raportu Rainbow Tours wynika, że zysk za okres styczeń – czerwiec 2008 wyniósł 2 miliony 297 tysięcy złotych, przy przychodach 80 milionów 980 tysięcy złotych. Jest to zysk prawie dziesięciokrotnie większy w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym. Przychody z kolei wzrosły o około czterdzieści procent.
Na takie wyniki wpływ miała sukcesywna realizacja wszelkich założeń Zarządu co do kierunku rozwoju Spółki. Giełdowy touroperator powiększył sieć biur obsługi Klienta oraz poszerzył oferty turystyczne o nowe kierunki, bazy noclegowe i połączenia czarterowe. Przedsprzedaż lata 2008, z atrakcyjnymi rabatami promocyjnymi, zaowocowała wzrostem przychodów jak i zysków za pierwsze półrocze. Wyprzedano aż dziewięćdziesiąt siedem procent oferty.
Prezes spółki ze spokojem patrzy w przyszłość, uważa, że śledząc na bieżąco oczekiwania Klientów, oraz wychodząc im naprzeciw można w dogodny i efektywny sposób zaspokoić wszelkie oczekiwania, co jednoczesnie wpływa na prestiż Rainbow Tours.
Giełdowy touroperator zrealizował w 2008 roku zapowiadane cele emisyjne. Przejął w maju największą sieć biur podróży w Wielkopolsce ABC z Poznania. Wykupił również udziały w dwóch spółkach informatycznych TravelOvo i TravelTech, co ma zapewnić rozwój nowoczesnej, internetowej platformy sprzedaży.
Rainbow Tours wdrożyło również program CSR. W ramach Społecznie Odpowiedzialnego Biznesu podpisano w kwietniu umowę z Fundacją Mam Marzenie. Touroperator zobowiązał się do sfinansowania wyjazdów zagranicznych dla podopiecznych fundacji do 2010 roku. Do tej pory zrealizowano cztery wyjazdy.
W styczniu touroperator wprowadził system zarządzania jakością ISO 9001. Gwarantuje to poprawę standardu świadczonych usług i otrzymanie przez Klienta produktu o najwyższej jakości.