Festiwal Promocji Miast i Regionów już po raz trzeci

Już po raz trzeci Grupa Ströer organizuje Festiwal Promocji Miast i Regionów.
Co roku konferencja przyciąga ponad 400 osób na co dzień zajmujących się promocją oraz marketingiem terytorialnym. W tegorocznym Festiwalu szczególne miejsce zajmą zagadnienia związane z marketingiem sportowym oraz marketingiem kultury.

Cała Polska walczy o Złote Formaty

182 projekty promocyjne zgłoszone przez 91 miast i województw weźmie udział w Konkursie Złote Formaty. Stawka jest wysoka. Na zwycięzców czeka m.in. 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w warszawskim metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen Grupy Ströer, organizatora Konkursu.

JUBILEUSZ – MISTERIUM W ROKU 2009 WYSTAWIONE ZOSTANIE PO RAZ 10!

Serdecznie zapraszamy na jubileuszowe, 10-te Misterium! Nie zważaj na trudności, odległość, drugi koniec Polski, późną porę, zmęczenie oraz myśli, które pewnie będą Cię zniechęcać. To oznaka tym większego postanowienia, aby przyjść i być razem w obliczu męki, śmierci i zmartwychwstania Jezusa.
Przyjdź z rodziną, przyjaciółmi, pracownikami, znajomymi. Bądźmy razem w ten wyjątkowy wieczór.

Hotele Starwood wyłączają światło

Wszystkie hotele sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce przyłączają się do akcji “Godzina dla Ziemi”.

Jak podaje hotelnews – Hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol ogłosiły dzisiaj przystąpienie do projektu “Godzina dla Ziemi”, globalnej akcji organizowanej 28 marca przez World Wildlife Fund (WWF).

Centralny ŁUK Turystyczny – nowe atrakcje turystyczne w centrum Polski

Pod nazwą Centralny Łuk Turystyczny kryje się wspólna inicjatywa miast: Łęczycy, Uniejowa, Dąbia, Krośniewic oraz gmin: Grabowa, Świnic Warckich, a także Góry Świętej Małgorzaty i Kopalni Soli “Kłodawa” S.A. W Kłodawie. Inicjatywa promująca atrakcje turystyczne centralnej Polski.

Trzy Krainy – wspólna promocja

W rejonie wokół Jeziora Czorsztyńskiego i pasma Pienin tkwi olbrzymi potencjał turystyczny. Region ten doskonale wpisuje się w założenia konkursu Komisji Europejskiej na najlepszą europejską destynację ?Eden?, mającego na celu promocję miejsc, gdzie natura, dziedzictwo kulturowe i działalność człowieka stworzyły wyjątkowe warunki do rozwoju produktu turystycznego.

Pomorze czeka na pieniądze

Podczas wtorkowej konferencji poświęconej tworzeniu ofert dla wczasowiczów i wycieczkowiczów w Gdańsku mówiono o poszukiwaniu zupełnie nowych ofert turystycznych na przyszłe lata. W trakcie konferencji ogłoszono także II edycję konkursu „Polska pięknieje – 7 cudów unijnych funduszy”.