Polska turystyka w CNN

Jutro, czyli 26 września rusza 12-tygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki oraz turystyki w CNN International. Polska będzie prezentowana jako kraj nowoczesny i dynamiczny, atrakcyjny turystycznie, wiarygodny partner gospodarczy oraz dogodne miejsce do lokowania inwestycji.

Realizacja prezentowanej kampanii jest efektem współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. Jej celem jest budowa pozytywnego wizerunku Polski.Jednym słowem zaistniała ścisła współpraca organizacji zajmujących się promocją Polski we wspólnym projekcie.

Należy dodać, że w tym samym czasie na antenie CNN promować się będą polskie miasta takie jak: Gdańsk, Warszawa i Łódź a także warszawska Giełda Papierów Wartościowych. Kompleksowość działań podmiotów budżetowych, samorządowych oraz biznesu zaowocuje niespotykaną do tej pory kampanią promującą Polskę.

Zostaną przedstawione dwa spoty promocyjne ukazujące Polskę jako kraj o dynamicznie rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla dynamicznych i aktywnych osób.

Kampania rozpoczeta zostanie 26 września i zakończy się 14 grudnia 2008. Przez 12 tygodni oba 30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w CNN 625 razy. W uzupełnieniu kampanii telewizyjnej, spoty zostaną wyświetlone na stronach CNN.com, CNN.com/International i CNNMoney.com minimum 1 000 000 razy. Dodatkowo kampanię w Internecie wspierać będą banery reklamowe Polski na stronie www.cnn.com/poland.

Kampania Polski w CNN jest uzupełnieniem promocji naszego kraju poprzez serię programów przygotowanych przez CNN, poświęconych Polsce, jej gospodarce, polityce, turystyce i kulturze prezentowanych pod tytułem ”Eye on Poland”, których emisja odbędzie się między 6 a 12 października bierzacego roku. W tym czasie uwaga opinii publicznej zwrócona będzie na Polskę, a spoty promocyjne wzmocnią efekt zainteresowania krajem.

Dziennikarzy zainteresowanych premierą spotu zapraszamy na konferencję prasową połączona z projekcją spotów, która odbędzie siędzisiaj, czyli w dniu 25 września o godzinie 13:00 Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Szczegółowe informacje: michał.nykowski@pot.gov.pl

Jak promować turystykę w Polsce?
Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali...
Wakacyjna Ustka
Położona 19 km na północny zachód od Słupska Ustka to typowy nadmorski kurort. Poza uzdrowiskami działa...
Latarnie morskie Chorwacji
Władze Chorwacji starają się zminimalizować koszty utrzymania państwowych obiektów turystycznych poprzez...
Marka lokalna dźwignią turystyki
Konferencja "Marketing miejsc - Trendy 2013" odbędzie się 15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa...
Dzień Bałtyku
22 marca obchodzony jest Światowy Dzień Wody, święto ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ, a od...
Północne regiony Norwegii
Finnmark i Troms - arktyczne okręgi Nordkalotte, czyli tej części lądu, która znajduje się na północ...