Od początku września internetowe biuro podróży Odpoczne.pl rozpoczęło sprzedaż wycieczek również po za siecią i otworzyło biuro obsługi klienta przy ul. 3 Maja 25 w ścisłym centrum Bielsko-Białej. Rozpoczęcie sprzedaży bezpośredniej wycieczek to nowy etap w rozwoju serwisu i otwarcie się na nowych klientów.
– Nowe biuro obsługi klienta pozwoli nam na dotarcie do osób, które chcą „twarzą w twarz” porozmawiać z naszymi konsultantami i na miejscu uzyskać nie tylko poradę odnośnie wycieczek, ale również chcących szybko podpisać potrzebne dokumenty – przekonuje Marcin Olczykowski, Prezes Zarządu YOYO Sp. o.o. – Liczymy na to, że otwarcie się na sprzedaż bezpośrednią pozwoli nam zwiększyć liczbę sprzedawanych wycieczek, zwłaszcza, że Polacy coraz chętniej sprawdzają i porównują dostępne oferty w sieci, ale nadal wolą dokonywać zakupu bezpośrednio u sprzedawcy – dodaje.
Konsultanci serwisu Odpoczne.pl są dostępni dla klientów w nowej siedzibie codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 21:00 oraz w sobotę pomiędzy 10:00 a 18:00. Telefony kontaktowe nie uległy zmianie, natomiast teraz klienci biura Odpoczne.pl mają możliwość wcześniejszego umówienia się na bezpośrednią konsultację w dogodnych dla nich godzinach.
Odpoczne.pl to internetowe biuro podróży oferujące ponad 4 tys. hoteli i 500 tys. terminów wycieczek organizowanych przez kilkudziesięciu renomowanych touroperatorów, takich jak: Alfa Star, Ecco Holiday, Exim Tours, Itaka, Necermann, Orbis Travel czy Rainbow Tours. W ofercie biura dostępne są zarówno wyjazdy egzotyczne, do takich krajów jak: Dominikana, Meksyk czy Tajlandia, jak również najpopularniejsze kierunki: Egipt, Turcja, Tunezja, Chorwacja czy Grecja. Wszystkie oferty obejmuje gwarancja najniższej ceny, a w ofercie dostępnych jest wiele wycieczek last minute. Biuro należy do Polskiej Izby Turystyki.
Źródło: PR