Nieodzowna pomoc dla restauracji borykajacych się z problemami!

Na pytania dotyczące Audytu Klienta GdzieZjesc.info® odpowiada Anna Dębska, współwłaściciel Agencji Marketingowej AFMedia.

Pani Anno, co to jest Audyt Klienta GdzieZjesc.info®?
Usługa Audyt Klienta GdzieZjesc.info® to pełna analiza problemów restauracji zarówno na etapie wizerunku, jakim aktualnie dysponuje dany lokal, poprzez działania promocyjne, prowadzone obecnie przez managera lub firmę obsługującą daną restaurację, jak i pełną obsługę klienta – tego zamawiającego stolik, szukającego miejsca na organizację przyjęcia, jak i spontanicznie odwiedzającego lokal. To idealny sposób wyłapania wszystkich błędów popełnianych w wielu dziedzinach związanych z prowadzeniem restauracji. I genialna rzecz dla każdego właściciela, który chce uniknąć problemów z poprawnym funkcjonowaniem restauracji.

Dlaczego moja restauracja potrzebuje Audytu Klienta GdzieZjesc.info®?
Są lokale, które zauważają spadek przychodów, mniejszą ilość gości oraz coraz mniej liczne zainteresowanie usługami restauracji – zarówno podstawowymi, jak zwykłe korzystanie z posiłków w lokalu, jak i mniejszą ilość organizacji imprez w danym miejscu, czy zmniejszoną ilością zamówień cateringowych, czy związanych z obsługą dostaw posiłków na telefon. Ważne jest, by właściciele świadomie podejmowali decyzję o naprawie tego, co może prowadzić do poważnych problemów w funkcjonowaniu restauracji. I to właśnie dla tych, którzy chcą jak najszybciej poprawić to, co sprawia problemy, stworzono usługę Audyt Klienta GdzieZjesc.info®. Dzięki niej zarządzający restauracją otrzyma pełny raport, w którym w bardzo konkretny sposób przedstawione zostaną błędy, jakie popełnia na różnych etapach pracy restauracji.
Ale usługę Audyt Klienta GdzieZjesc.info® przygotowaliśmy również dla tych restauracji, które wiedzą, jak cenne jest zdobywanie specjalnych wyróżniej, przygotowanych przez profesjonalistów. Audytorzy odwiedzają restaurację również w zakresie potwierdzenia, że dany lokal może zostać polecony setkom tysięcy Gości, którzy każdego miesiąca odwiedzają GdzieZjesc.info® i zaglądają do specjalnie przygowanej na tę okazję zakładki restauracji, które poprawnie przeszły Audyt Klienta GdzieZjesc.info® i mogą pochwalić się takim wyróżnieniem przez 12 miesięcy od zakończenia wizyty w lokalu.

Pani Anno, kto przeprowadza Audyt Klienta GdzieZjesc.info®?
Pracę Audytora wykonują odpowiednio przeszkoleni do tego pracownicy GdzieZjesc.info® oraz Agencji Marketingowej AFMedia, będącej właścicielem marki GdzieZjesc.info®. To ludzie z wieloletnim doświadzeniem związanym z branżą gastronomiczną, uczestnicy międzynarodowych targów gastronomicznych oraz współautorzy wykładów przygotowywanych specjalnie dla pracowników branży gastronomicznej. Ale to przede wszystkim profesjonaliści, którzy wiedzą, jak ważna jest poprawna obsługa klienta oraz odpowiednio przygotowana kampania reklamowa i działania promocyjne, dające w efekcie świetną sprzedaż usług restauracyjnych i zadowolenie klientów. Z każdym z audytorów Zleceniodawca ma stały kontakt tak, aby nawet po zakończeniu prac, pozostać w kontakcie i móc wyjaśniać wszelkie uwagi przekazane w Raporcie kończońcym Audyt Klienta GdzieZjesc.info®.

Jak wyglądaja wyniki Audytu Klienta GdzieZjesc.info®?
Wyniki Audytu Klienta GdzieZjesc.info® są przygotowywane w postaci pełnego Raportu opisującego szczególowo każdy z etapów Audytu. Analizowane są zarówno działania restauracji w zakresie samodzielnej promocji, opinie o lokalu, konkurencja, ciekawość pomysłu na taki lokal w okolicy, jak i w pełni obsługa klienta (również w sytuacjach nietypowych). Taki Raport to kilkadziesiąt stron analiz, kończących się listą uwag przekazywanych Zleceniodawcy, w celu wprowadzenia koniecznych zmian związanych z błędami, jakie zauważyli Audytorzy. Dużym atutem Audytu Klienta GdzieZjesc.info® jest możliwość stałego kontaktu z Audytorami również po jego zakończeniu, gdzie w razie potrzeby wszelkie podpowiedzi i wyjaśnienia są udzielane również na bieżąco, gdy właściciel decyduje się na wprowadzenie zaproponowanych zmian.

Dlaczego, jako właściciel restauracji, nie mogę przeprowadzić takiego Audytu samodzielnie?
Jednym z podstawowych problemów, o których mówią nam właściciele restauracji, jest brak obiektywizmu, który im towarzyszy podczas wizytowania własnego lokalu. Niestety zarówno przez to, że obsługa zna dobrze kto jest pracownikiem danego miejsca i na co zwraca uwagę każdy z nich, trudno jest zauważyć błędy popełniane podczas obsługi przeciętnego klienta. Dodatkowo analiza związana z promocją lokalu oraz opiniami i konkurencją, jest często przeprowadzana w błędny sposób. Właśnie z tych powodów konieczne jest by usługa ta była wykonywana przez osoby profesjonalnie przygotowane do tego i niezależnie oceniające pracę poszczególnych osób – marketingowca, managera, szefa kuchni, czy kelnera. Stąd kadra pracująca przy Audycie Klienta GdzieZjesc.info® dobierana jest w odpowiedni sposób tak, aby właściciel restauracji lub osoba zlecająca jego przeprowadzenia, dostała informację o rzeczach, które samodzielnie by przeoczyła. Nie ukrywam, że przeprowadzone przez nas Audyty już niejednokrotnie zaskoczyły Zleceniodawców, którzy sami podczas rozmów, dziękując nam za Raport, wspominali, że są mocno zaskoczeni tym, jak wielu rzeczy sami nie zauważyli i że nasza pomoc okazała się nieodzowna, choć czasami mocno szokująca.

Jak długo będę czekał na wyniki?
Czas oczekiwania na Raport po Audycie Klienta GdzieZjesc.info® jest bardzo krótki – zwykle to klika dni. Zależy on przede wszystkim od tego, jakie problemy do wyeliminowania zgłosił nam Zleceniodawca. Jeśli restauracja ma być odwiedzana przez Audytorów więcej niż 1 raz, czas ten wydłuża się jedynie o ilość wizyt tak, aby w Raporcie opisana była każda z nich wraz z uwagami przekazanymi Zleceniodawcy.

Ile kosztuje Audyt Klienta GdzieZjesc.info®?
Koszt Audytu Klienta GdzieZjesc.info® pokrywa koszty związane z zamówieniami podczas wizyt w lokalu, dojazdem oraz zakwaterowaniem, jeśli dotyczy lokalu poza Polską centralną. Przykładowy koszt Audytu dla restauracji w Warszawie to 1499 zł netto wraz z pełnym Raportem oraz konsultacjami przed wizytą i po zakończeniu prac Audytorów.

Jak zamówić taką usługę?
Aby zamówić Audyt Klienta GdzieZjesc.info® wystarczy wejść na stronę www.AFMedia.pl i wypełnić formularz kontaktowy. Przy okazji dobrze jest wspomnieć, jakie problemy zostały już zauważone w zakresie funkcjonowania lokalu oraz określić swoje oczekiwania. Po konsultacji telefonicznej przygotowywana jest dla Państwa umowa potwierdzająca wykonanie takiej usługi i.. zabieramy się do pracy!

Dziękuję za rozmowę Pani Anno.

Rozmawiał Marek Włostowski.

 

Źródło: PR

Wybieramy restaurację w Koninie i okolicach - Kulinarna podróż po sercu Polski
Konin, miasto energii, otwarte na nowe doświadczenia, tętniące życiem i kreatywnością, to miejsce, które...
"Poznań za pół ceny" z konkursem
Akcja "Poznań za pół ceny" zbliża się wielkimi krokami. Już 5-6 czerwca w Poznaniu hotele, restauracje...
Krynica Morska
Woda, wiatr, słońce, plaża to bez wątpienia atrybuty udanego wypoczynku. Jeśli doda się do tego piękne,...