Kraków wart jest zaliczenia

Nowa kampania promocyjna Krakowa
Jedyny w Polsce koncert Lenny’ego Kravitza, 2. Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w najnowszej ogólnopolskiej kampanii pod hasłem “Kraków wart jest zaliczenia!” Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, potrwa do końca czerwca i obejmie outdoor oraz działania z zakresu BTL.

Kampania jest częścią projektu ” 6 zmysłów” promującego Kraków jako miejsce wydarzeń kulturalnych na światowym poziomie. W maju i czerwcu, w ramach projektu odbywają się wydarzenia z zakresu: filmu (2. Festiwal Muzyki Filmowej), fotografii (Miesiąc Fotografii w Krakowie), sztuki współczesnej (Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom) oraz muzyki (Selector Festival i wyjątkowy koncert światowej mega gwiazdy – Lenny’ego Kravitza podczas Wianków). Nowa kampania prezentuje wszystkie te wydarzenia pod wspólnym szyldem, przedstawia je jako “konieczne do zaliczenia”, gwarantujące ambitny program i rozrywkę na najwyższym poziomie. 

Jako motywy przewodnie kreacji wybrano trzy wydarzenia: 2. Festiwal Muzyki Filmowej, Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom i koncert Lenny’ego Kravitza. Na billboardach i citylightach w największych ośrodkach akademickich w Polsce (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Warszawa, Poznań i GOP) zawisły plakaty z motywem Lajkonika (tradycyjnym symbolem Krakowa) i stylizowanymi postaciami: Gandalfa (nawiązującym do plenerowego pokazu “Władcy Pierścieni. Dwie Wieże” podczas 2. Festiwalu Muzyki Filmowej), Lenny’ego Kravitza (zapowiadającym jedyny w Polsce, bezpłatny koncert artysty podczas Wianków) i modelki ubranej w konstrukcję przypominającą instalację sztuki współczesnej (zachęcający do uczestnictwa w Festiwalu Sztuk Wizualnych Art Boom, 12-22 czerwca). Oprócz outdooru, w kampanii wykorzystano także działania z zakresu BTL. Ulotki w formie indeksu (gdzie w miejsce obowiązkowych przedmiotów do zaliczenia wpisano nazwy krakowskich wydarzeń kulturalnych) i zwolnienia lekarskiego z hasłem przewodnim “Kraków wart jest zaliczenia”, podpisane przez Prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego, są dystrybuowane przed uczelniami i miejscami najczęściej odwiedzanymi przez studentów w całej Polsce. 

Z kolei w akademikach pojawiły się zawieszki na drzwi z hasłem “Nie ma mnie, zaliczam w Krakowie”. Dodatkowo, plakaty z trzema layoutami oraz ulotki i zawieszki pojawią się w krakowskich salonach sieci Empik.

Akcja zostanie wsparta kampanią bannerową na stronach portali students.pl i aktivist.pl oraz spotami emitowanymi na antenie RMF Maxxx w całej Polsce.

Kampania powstała we współpracy z agencją TBWA Telescope – strukturą dedykowaną do promocji sztuki i kampanii prospołecznych. Autorem kreacji jest zespół agencji Tippingpoint wchodzącej w skład grupy TBWA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego. Partnerem kampanii jest firma Leader Service, a patronami medialnymi – radio RMF Maxxx, portal internetowy students.pl, miesięcznik “Aktivist” , AMS i Empik. 

Źródło: www.krakow.pl

Dlaczego warto odwiedzić Kraków?
Czas wakacji to okres urlopów i odpoczynku od codziennych zajęć. Wiele osób decyduje się na wyjazdy zagraniczne...
Q Hotel Plus w Krakowie
Q Hotel w centrum Krakowa zaprasza na niezapomniany pobyt w dawnej stolicy Polski. Obiekt jest doskonale...
Q Hotel Kraków Bronowice
W Krakowie znajdują się dwa Q Hotele - jeden w samym centrum miasta, a drugi w dzielnicy Bronowice. Drugi...
Mobilny przewodnik po Krakowie dla osób z niepełnosprawnościami
Temat dostępności turystyki dla osób z niepełnosprawnościami poruszany jest przez wiele jednostek samorządowych...
Via Regia. Trasa, która wciąga na dłużej.
Via Regia, lepiej znana jako Droga Królewska, jest bez wątpienia najbardziej obleganą przez turystów...
Niepołomice na weekend
Pomimo tego, że miasteczko można ogarnąć dosłownie jednym spojrzeniem, to i tak warto tu przyjechać chociażby...