Była już premiera kinowa i telewizyjna. Teraz film prezentujący myślenickie atrakcje mogą zobaczyć również internauci. Hasłem „Pochwal się gdzie mieszkasz” Gmina zachęca mieszkańców, by za pomocą dostępnych im kanałów rozpowszechniali film wśród znajomych w całej Polsce.
Barwne obrazy prowadzą widza przez kolejne pory roku prezentując różne formy aktywnego wypoczynku, z jakich można skorzystać w Myślenicach. „Są więc rowery, basen, korty ale też relaks na świeżym powietrzu. To zachęta dla turystów odwiedzających Myślenice, gdyż atrakcji tego typu w naszym mieście jest dużo więcej” – komentuje jeden z pracowników Wydziału Strategii Rozwoju Gospodarczego i Promocji z Urzędu Miasta i Gminy Myślenice.
Poszczególne sceny realizowane za pomocą lekkich i plastycznych ujęć opowiadają jedną historię. Obydwie wersje filmu można znaleźć na You Tube na oficjalnym kanale Myslenice.pl. Film wyprodukowany przez Image Pro jest w wersji 30 i 60 sekundowej. Zaprezentowany został już m.in. w myślenickim Kinie Muza oraz w TVP Kraków w programie Kuryer Myślenicki. W czerwcu oraz w lipcu wersja 30 sekundowa opatrzona nowym logo wyświetlana będzie w centrum Wrocławia oraz Katowic.
PR
LA