eSKY.pl liczy się z opinią Klientów

 

Nowa zakładka na stronie eSKY.pl pozwala ocenić linie i porty lotnicze

Na początku marca strona Internetowego Centrum Podróży eSKY.pl została wzbogacona o nową zakładkę „opinie”. Dzięki niej Klienci mają szansę podzielić się swoim zdaniem na temat linii i portów lotniczych. Jest to pierwszy w Polsce serwis stwarzający taką możliwość.

Zakładka „opinie” od początku cieszy się dużym zainteresowaniem Klientów. Przez pierwszy miesiąc ponad 1000 osób poświęciło swój czas i zostawiło komentarze dotyczące linii i portów lotniczych. W przypadku lotnisk ocenie podlegają nie tylko takie czynniki jak dojazd, oznakowanie czy czystość. Ważna jest także baza hotelowa oraz to jaka jest jakość sklepów zlokalizowanych w strefie wolnocłowej. Skala oceny jest pięciostopniowa. Dodatkowo, jest również możliwość dodania komentarza wyjaśniającego jakimi kryteriami kierował się Klient wydający opinię. Według pasażerów najlepszy polski port lotniczy to warszawskie Okęcie. Natomiast za granicą sympatią cieszą się: port lotniczy im. Johna F. Kennedyego w Nowym Jorku, Schiphol w Amsterdamie i port lotniczy im. Charlesa de Gaulla w Paryżu.

Ważne z punktu widzenia Klienta jest również to, że w zakładce umożliwiającej ocenę można znaleźć szereg informacji dodatkowych na temat wybranego lotniska. Gdzie jest zlokalizowane, jakie linie lotnicze obsługuje, jakie parkingi i hotele zaliczają się do jego infrastruktury oraz pod jakimi numerami telefonu można uzyskać informacje na temat lotów czy zaginionego bagażu.

Kryteria oceny w przypadku linii lotniczych to: punktualność lotów, profesjonalizm personelu, sieć połączeń, cena biletu, komfort podróży, przewóz bagażu i jakość posiłków serwowanych na pokładzie samolotu. Tu również można dodać komentarz uzasadniający wystawioną ocenę. Wśród linii regularnych najwięcej oczekiwań pasażerów spełnia Air France i Malev Hungarian Airlines, natomiast ulubione tanie linie to Germanwings i Norwegian. Wchodząc w formularz oceny danej linii pasażerowie mają okazję zapoznać się z jej historią oraz z promocyjnymi cenami biletów, które w danej chwili znajdują się w jej ofercie.

Szczegółowe informacje można znaleźć pod adresem: http://www.esky.pl/opinie

***

Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl (www.esky.pl) to największy polski serwis internetowy sprzedający bilety lotnicze i miejsca hotelowe. Prowadzony jest przez spółkę eSKY Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu. Poprzez stronę internetową oraz telefoniczne biuro obsługi klienta, eSKY.pl umożliwia łatwy i wygodny zakup biletu lotniczego, rezerwację miejsca w hotelu oraz wykupienie ubezpieczenia turystycznego. eSKY.pl to najnowocześniejsza technologia wyszukiwania oraz wysokiej jakości obsługa klienta. eSKY.pl jest członkiem elitarnej grupy agentów International Air Transport Association (IATA). Partnerem eSKY.pl jest wiodące na świecie internetowe biuro podróży Expedia Inc.

Źródło: PR

Wymarzone wakacje nad morzem
Wyjazd nad morze to ważne wydarzenie dla wszystkich. Zarówno dla rodzin z dziećmi jak też i osób samotnych....
Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Jaki hotel w centrum Krakowa wybrać?
Kraków to miasto, które zachwyca swoją historią i kulturą, przyciągając turystów z całego świata. W sercu...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...