eMarketing Turystyczny w Łodzi

23 października w Hotelu Focus w Łodzi, odbędzie się kolejna edycja Akademii eTravel. Tematem spotkania będzie skuteczne wykorzystanie marketingu internetowego w promocji i reklamie ofert turystycznych i usług hotelowych. Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne.

Akademia eTravel to wydarzenie o unikalnej formule, które łączy cechy konferencji, szkolenia i warsztatów. Głównym celem Akademii jest przekazanie uczestnikom praktycznych porad, wskazówek i inspiracji, na temat efektywnego wykorzystania narzędzi online w branży hotelarskiej i turystycznej. Tematyka spotkania będzie poruszać takie zagadnienia jak zachowanie gościa hotelowego i klienta biura podróży w internecie, marketing oferty turystycznej na słowa kluczowe w wyszukiwarce i poza nią, media społecznościowe w hotelarstwie i turystyce, strona WWW, która sprzedaje, a także nowości i trendy z zakresu e-marketingu hotelu i biura podróży.

Gościem specjalnym tej edycji będzie firma TOURSHOP oraz SARTWeb, dostawcy nowoczesnych rozwiązań marketingowych dla branży hotelarskiej i turystycznej. Sponsorami branżowymi Akademii eTravel są Grupa eholiday.pl oraz Adkontekst.pl. Patronem merytorycznym jest IAB Polska oraz Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie, Wydział Turystyki i Rekreacji.

Zaproszenie do uczestnictwa w Akademii eTravel skierowane jest do hoteli, obiektów SPA, konferencyjnych i noclegowych oraz biur podróży i agencji turystycznych.

Udział w Akademii eTravel jest bezpłatny – wymagana jest wcześniejsza rejestracja, decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy oraz szczegółowy program dostępne są na stronie: www.AkademiaeTravel.pl

 

 

Turystyka pielgrzymkowa w Łodzi?
Region łódzki może stać się faktycznym zagłębiem turystyki religinej - uważa prof. dr hab. Antoni...