Czy MyTourist.pl okaże się hitem tego sezonu w branży turystycznej?

Od jakiegoś czasu istnieje przekonanie, że branża turystyczna w Polsce kuleje. Pojawienie się takich systemów, jak groupon czy booking.com, jest oznaką, że branża potrzebuje wsparcia w Internecie do promocji swoich usług.

Nowy portal MyTourist.pl jest kolejną odpowiedzią na zapotrzebowanie reklamy internetowej w branży turystycznej i choć katalogów turystycznych jest wiele, większość z nich skupia się na samych profilach obiektów turystycznych, pomijając fakt, do kogo są kierowane. Stąd funkcjonalność samego portalu MyTourist.pl opiera się na dotarciu do turysty poprzez ukazanie mu mocy atrakcji, które znajdują się na terenie Polski. Ważne jest, że portal nie ogranicza się tylko do polskiego turysty, ale również nastawiony jest na turystę z zagranicy, stąd zaimplementowane są w portalu tłumaczenia na język rosyjski i angielski, zaś opis atrakcji dostępny jest obecnie, oprócz języka polskiego, w języku angielskim.

Pod każdą atrakcją turysta może pozostawić swoją sugestię, ale nowością jest również fakt, że o atrakcje w Polsce pytani są również… właściciele hoteli i ośrodków turystycznych! Pomysłodawcy serwisu mają nadzieję na pozyskanie w ten sposób nie tylko tych najbardziej znanych atrakcji w regionie, ale również i tych mniej popularnych, o których wie regionalna branża turystyczna.

Istotnym faktem jest również to, że portal oferuje bazę przedsiębiorstw, które świadczą usługi turystyczne np. czarter jachtów, wynajem rowerów oraz firmy oferujące sprzęt turystyczny, np. dystrybutorzy nart, producenci narzędzi wędkarskich itp.

MyTourist.pl jest portalem o zasięgu europejskim, podejmuje bowiem współpracę z biurami podróży w Polsce, jak i zagranicą. To kolejny dowód integracji całego procesu przepływu informacji o najatrakcyjniejszych obiektach w Polsce widzianych okiem branży turystycznej.

Wspólnie kibicujemy portalowi, być może okaże on się startupem tego sezonu? Nie ma co ukrywać, że cała koncepcja funkcjonowania portalu daje pełne nadzieje na jego szybki rozwój i powodzenie, a zapewne nie będzie trzeba długo czekać na to, by na portalu pojawiły się firmy, które przeznaczą, niewielkie bądź co bądź, pieniądze na reklamę swojego obiektu. Ciekawy jestem kiedy i z kim firma podpisze jakąś większą promocję, stałą kampanie, gdyż właściciele serwisu przyznali, że portal rozwijał będzie obszary promocji swoich klientów m. in. o zaawansowany mailing, udział w targach turystycznych, drukowany katalog turystyczny i tym podobne.


Wycieczka na Islandię - Co warto zobaczyć?
Islandia, kraj ognia i lodu, jest miejscem, które zachwyca swoją niezwykłą przyrodą i krajobrazami, jakich...
Wakacje All Inclusive LATO 2024 - Dlaczego warto zarezerwować już teraz?
Wakacje First Deal czy Last Minute? Planowanie wymarzonych wakacji to czasem wyjątkowe wyzwanie. Szukając...
Podróż do Tajlandii - internet mobilny na wyjazd
Podróż do Tajlandii – internet mobilny na wyjazd Podróżowanie do egzotycznych zakątków takich...
Stronie Śląskie Atrakcje - Krótki przewodnik po najbardziej dziewiczym fragmencie ziemi kłodzkiej.
Stronie Śląskie, położone w malowniczym sercu Gór, stanowi jedno z tych miejsc na mapie Polski, które...
Jak dojechać do Kwidzyna z Gdańskiego lotniska?
Witaj w sercu północnej Polski, w Gdańsku – mieście o bogatej historii, malowniczych uliczkach i otwartym...
20 Najciekawszych atrakcji w Zamościu dla młodzieży
Zamość to miasto o bogatej historii i kulturze, które oferuje wiele atrakcji zarówno dla młodszych, jak...