Czas na Zawoję w Gliwicach

Gmina Zawoja w weekend – 5 i 6 marca – zaprezentowała się mieszkańcom Śląska. Walory Zawoi poznali klienci Centrum Handlowego FORUM w Gliwicach, drugiego co do wielkości centrum handlowego na Śląsku.

Gmina promuje się poprzez występy zespołu regionalnego „Juzyna”, degustację regionalnych potraw oraz prezentację rękodzieła z regionu babiogórskiego. Nie zabrakło także warsztatów bibułkarskich, prowadzonych przez Emilię Surzyn oraz prezentacji kwiatów z bibuły.

Dla gości, odwiedzających gliwickie Forum przygotowano także konkurs z nagrodami w postaci czterech dwuosobowych pobytów weekendowych w Zawoi.

Akcja promocyjna gminy odbywa się pod hasłem „Czas na Zawoję”.

Z ramienia gminy koordynuje ją Gminne Centrum Kultury, Promocji i Turystyki.

Tadeusz Chowaniak, wójt Zawoi tłumaczy: – Dysponujemy sporym potencjałem dla turystów. Niestety w ostatnich latach trochę o nas zapomniano i to zamierzamy zmienić. Stąd nowe akcje promocyjne i ekspansja do miast na południu Polski. Zawoja jest przepięknie położoną wsią pod Babią Górą. Mamy ofertę dla narciarzy, ośrodki wczasowe i pensjonaty. Stanowimy idealne miejsce na organizację wycieczek szkolnych, „zielonych szkół”, wypoczynku rodzinnego i weekendowego dla mieszkańców dużych miast, również ze względu na krótki czas dotarcia, jak i przystępne ceny. Zamierzamy odejść od modelu turystyki przejazdowej i uczynić Zawoję miejscem turystyki docelowej, nie tylko wypoczynkowej, ale także biznesowej.

Paweł Mierniczak, dyrektor Małopolskiej Organizacji Turystycznej w Krakowie podkreśla: – Metoda promocji w centrach handlowych jest coraz popularniejsza i stosowana przez różne podmioty. Zwrócę tutaj chociażby uwagę na zbliżającą się wystawę „Miejsca UNESCO w Polsce”, organizowaną w marcu przez Polską Organizację Turystyczną w centrum handlowym Alexa w Berlinie. Wystawa stanowi imprezę towarzyszącą Międzynarodowych Targów Turystycznych w Berlinie. Gminy i miasta poszukują oprócz tradycyjnych form promocji również nowych form i świetnie, że zaczynają je stosować. Promocja wizerunkowa w centrum handlowym to sposób dotarcia do dużej grupy odbiorców w możliwie krótkim czasie. Mogę pogratulować włodarzom Zawoi pomysłu i odwagi. Weekendowa forma tej promocji jest bardzo dobra ze względu na wysoką frekwencję w centrach handlowych. Ukierunkowanie na Śląsk, to także dobry pomysł, ze względu na bliskość Zawoi, a tym samym dogodność dojazdu dla potencjalnych turystów.

 
Źródło: PR

Komfortowy nocleg nad morzem z wyżywieniem: Odkryj uroki Trzęsacza
Wakacje nad morzem to marzenie wielu osób, które pragną oderwać się od codzienności i cieszyć się błogim...
5 Europejskich Destynacji na tani kilkudniowy wyjazd
Podróże po Europie nie muszą być drogie, nawet jeśli planujesz kilkudniową wycieczkę bez długiego urlopu....
Concordia Design. Nowoczesne centrum kreatywności i biznesu w Poznaniu
Concordia Design, zlokalizowane w sercu Poznania, to unikalne miejsce, które łączy funkcje centrum konferencyjnego,...
Wymarzone wakacje nad morzem
Wyjazd nad morze to ważne wydarzenie dla wszystkich. Zarówno dla rodzin z dziećmi jak też i osób samotnych....
Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Jaki hotel w centrum Krakowa wybrać?
Kraków to miasto, które zachwyca swoją historią i kulturą, przyciągając turystów z całego świata. W sercu...