Co zrobić gdy loty w całej Polsce są wstrzymane?

 

Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl radzi swoim Klientom,

jak zachować się w zaistniałej sytuacji

Po wybuchu islandzkiego wulkanu w Europie zamknięto ponad 60 proc. przestrzeni powietrznej. W wyniku zaistniałej sytuacji Komisja Europejska ogłosiła, że wszystkie linie lotnicze zobowiązane są do zwrotu kosztów zakupionych biletów lub zaoferowania pasażerom alternatywnych przelotów w innym terminie. Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl podjęło działania, które mają na celu ułatwienie Klientom zdobywanie informacji i dochodzenie swoich praw.

W związku z wybuchem wulkanu na Islandii w Polsce zostały zamknięte wszystkie lotniska. Spowodowało to chaos i znacznie utrudniło pasażerom dostęp do jakichkolwiek informacji. Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl, by uspokoić swoich Klientów i pomóc im znaleźć rozwiązanie tej trudnej sytuacji, zwiększyło liczbę konsultantów w telefonicznym biurze obsługi do 70 osób. Na bieżąco odpowiadają oni na liczne pytania dotyczące tego, co można zrobić w zaistniałej sytuacji.

Jesteśmy pośrednikiem pomiędzy pasażerami a liniami lotniczymi i staramy się, by komunikacja ta przebiegała jak najbardziej sprawnie. Chcemy zapewnić profesjonalną obsługę naszym Klientom, w związku z tym nieustannie prowadzimy rozmowy z liniami lotniczymi. Nie jest to łatwe, ponieważ zarówno dla przewoźników jak i podróżnych jest to trudny okres” – mówi Łukasz Habaj wiceprezes Internetowego Centrum Podróży eSKY.pl

Większość pasażerów, których loty miały odbyć się 16 i 17 kwietnia, decyduje się na zwrot biletu – wówczas poniesione przez nich koszty są w pełni zwracane. Natomiast osoby posiadające bilety na loty planowane na najbliższe kilka dni, nadal wstrzymują się z decyzją. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ nie można jeszcze przewidzieć kiedy przestrzeń powietrzna zostanie otwarta, a większość przewoźników pozwala na bezpłatne wprowadzenie tylko jednej zmiany w zarezerwowanym wcześniej bilecie. Podróżni którzy nie anulowali lotu, powinni jednak pamiętać, by na bieżąco potwierdzać status swojej rezerwacji. Warunki atmosferyczne zmieniają się bardzo szybko. W przypadku gdy loty zostaną wznowione, a pasażer nie stawi się na odprawie jego bilet automatycznie zostanie anulowany.

Więcej informacji na stronie internetowej pod adresem www.esky.pl oraz pod numerami telefonów: 0 801 420 303 lub (32) 728 30 00

***

Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl (www.esky.pl) to największy polski serwis internetowy sprzedający bilety lotnicze i miejsca hotelowe. Prowadzony jest przez spółkę eSKY Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu. Poprzez stronę internetową oraz telefoniczne biuro obsługi klienta, eSKY.pl umożliwia łatwy i wygodny zakup biletu lotniczego, rezerwację miejsca w hotelu oraz wykupienie ubezpieczenia turystycznego. eSKY.pl to najnowocześniejsza technologia wyszukiwania oraz wysokiej jakości obsługa klienta. eSKY.pl jest członkiem elitarnej grupy agentów International Air Transport Association (IATA). Partnerem eSKY.pl jest wiodące na świecie internetowe biuro podróży Expedia Inc.

Źródło: PR

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...