Co zrobić gdy loty w całej Polsce są wstrzymane?

 

Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl radzi swoim Klientom,

jak zachować się w zaistniałej sytuacji

Po wybuchu islandzkiego wulkanu w Europie zamknięto ponad 60 proc. przestrzeni powietrznej. W wyniku zaistniałej sytuacji Komisja Europejska ogłosiła, że wszystkie linie lotnicze zobowiązane są do zwrotu kosztów zakupionych biletów lub zaoferowania pasażerom alternatywnych przelotów w innym terminie. Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl podjęło działania, które mają na celu ułatwienie Klientom zdobywanie informacji i dochodzenie swoich praw.

W związku z wybuchem wulkanu na Islandii w Polsce zostały zamknięte wszystkie lotniska. Spowodowało to chaos i znacznie utrudniło pasażerom dostęp do jakichkolwiek informacji. Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl, by uspokoić swoich Klientów i pomóc im znaleźć rozwiązanie tej trudnej sytuacji, zwiększyło liczbę konsultantów w telefonicznym biurze obsługi do 70 osób. Na bieżąco odpowiadają oni na liczne pytania dotyczące tego, co można zrobić w zaistniałej sytuacji.

Jesteśmy pośrednikiem pomiędzy pasażerami a liniami lotniczymi i staramy się, by komunikacja ta przebiegała jak najbardziej sprawnie. Chcemy zapewnić profesjonalną obsługę naszym Klientom, w związku z tym nieustannie prowadzimy rozmowy z liniami lotniczymi. Nie jest to łatwe, ponieważ zarówno dla przewoźników jak i podróżnych jest to trudny okres” – mówi Łukasz Habaj wiceprezes Internetowego Centrum Podróży eSKY.pl

Większość pasażerów, których loty miały odbyć się 16 i 17 kwietnia, decyduje się na zwrot biletu – wówczas poniesione przez nich koszty są w pełni zwracane. Natomiast osoby posiadające bilety na loty planowane na najbliższe kilka dni, nadal wstrzymują się z decyzją. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ nie można jeszcze przewidzieć kiedy przestrzeń powietrzna zostanie otwarta, a większość przewoźników pozwala na bezpłatne wprowadzenie tylko jednej zmiany w zarezerwowanym wcześniej bilecie. Podróżni którzy nie anulowali lotu, powinni jednak pamiętać, by na bieżąco potwierdzać status swojej rezerwacji. Warunki atmosferyczne zmieniają się bardzo szybko. W przypadku gdy loty zostaną wznowione, a pasażer nie stawi się na odprawie jego bilet automatycznie zostanie anulowany.

Więcej informacji na stronie internetowej pod adresem www.esky.pl oraz pod numerami telefonów: 0 801 420 303 lub (32) 728 30 00

***

Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl (www.esky.pl) to największy polski serwis internetowy sprzedający bilety lotnicze i miejsca hotelowe. Prowadzony jest przez spółkę eSKY Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu. Poprzez stronę internetową oraz telefoniczne biuro obsługi klienta, eSKY.pl umożliwia łatwy i wygodny zakup biletu lotniczego, rezerwację miejsca w hotelu oraz wykupienie ubezpieczenia turystycznego. eSKY.pl to najnowocześniejsza technologia wyszukiwania oraz wysokiej jakości obsługa klienta. eSKY.pl jest członkiem elitarnej grupy agentów International Air Transport Association (IATA). Partnerem eSKY.pl jest wiodące na świecie internetowe biuro podróży Expedia Inc.

Źródło: PR

Jak promować turystykę w Polsce?
Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali...
Wakacyjna Ustka
Położona 19 km na północny zachód od Słupska Ustka to typowy nadmorski kurort. Poza uzdrowiskami działa...
Latarnie morskie Chorwacji
Władze Chorwacji starają się zminimalizować koszty utrzymania państwowych obiektów turystycznych poprzez...
Zachodni Brzeg Jordanu, czyli historyczne skarby Izraela.
Izrael, jako państwo wyjątkowe o niezwykłej historii, kusi podróżnych z całego świata. Choć niejedno...
Marka lokalna dźwignią turystyki
Konferencja "Marketing miejsc - Trendy 2013" odbędzie się 15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa...
Dzień Bałtyku
22 marca obchodzony jest Światowy Dzień Wody, święto ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ, a od...