Call center zwiększa udział w obrotach Rainbow Tours

Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych  nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października tego roku nastąpił wzrost sprzedaży o około 80 procent w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym  z 19 mln. do 35 mln złotych.

Klienci coraz chętniej i częściej rezerwują wczasy drogą internetową lub telefoniczną. Dla nas to prawdziwe wyzwanie i potrzeba inwestowania zarówno w technologie jak i w personelmówi Marcin Jasiński – dyrektor call center w Rainbow Tours. Dysponujemy w tej chwili nowoczesną centralą telefoniczną, która istotnie poprawiła obsługę ruchu telefonicznego oraz stale szkolimy personel z zakresu znajomości produktu, jakości obsługi oraz technik sprzedaży. Specjalizacja pracowników w danej konkretnej dziedzinie i kierunkach wyjazdowych pozwala im udzielać informacji jeszcze bardziej precyzyjnie, co automatycznie przekłada się na wysoką jakość obsługidodaje Marcin Jasiński.

Na chwilę obecną w łódzkim call center touroperatora pracuje łącznie 18 osób. 14 z nich zajmuje się sprzedażą zorganizowanych wyjazdów Rainbow Tours i Bee Free, natomiast 4 osoby obsługują rezerwacje biletów lotniczych oraz pośredniczą w rezerwacjach hoteli, sprzedaży ubezpieczeń, rezerwacji samochodów czyli kompleksową obsługa podróży.

Rok 2011 był rokiem wzrostów nie tylko w osiągniętych obrotach ale również w udziale sprzedaży w stosunku do salonów sprzedaży. Na koniec października udział ten wynosił 24,4 procent  i stale rośnie- twierdzi Marcin Jasiński

Planem sprzedażowym na rok 2012 jest wzrost o 30-40 procent. Rainbow Tours planuje również zwiększenie ilości pracowników w call center do 22 osób.

 
Źródło: PR

 

Małopolska: Miejsce, gdzie wypoczynek spotyka przygodę!
Małopolska to niezwykłe miejsce, które oferuje zarówno możliwość relaksu, jak i niezapomniane przygody....
Szczawnica: harmonia natury, zdrowia i kultury
Zaklęta u stóp majestatycznych Gór Pienin, Szczawnica stanowi żywy dowód na trwały urok i leczniczą moc...
Hotel czy apartament: co lepiej wybrać na nocleg?
Wybór noclegu to nie tylko kwestia czterech ścian i dachu. Warto zastanowić się, czy lepiej zdecydować...
Jesienne spacery po plażach Bałtyku stanowią głęboką terapię morza
Kiedy słowo “Bałtyk” pada w rozmowach, wiele osób ma przed oczami obraz złotych plaż, dzieci...
Hotel nad morzem z basenem krytym
Jeżeli marzysz o wypoczynku w miejscu, gdzie luksus łączy się z naturalnym pięknem, hotele w miejscowościach...
Long Stay w Polsce. Wynajem długoterminowy w hotelach i apartamentach
W erze cyfrowej, gdzie praca zdalna i mobilność stały się normą, tradycyjne formy zakwaterowania zaczynają...