Amadeus Polska udostępnia e-Support Centre, internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży

Firma Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla branży turystycznej, udostępniła Amadeus e-Support Centre – internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży. Narzędzie umożliwia agentom biur podróży przeglądanie informacji przydatnych w rozwiązywaniu problemów oraz ich zgłaszanie do Działu Obsługi Klienta (Amadeus Help Desk). Internetowy portal wykorzystywany jest obecnie w Australii, Austrii, krajach Beneluksu, Danii, Egipcie, Finlandii, Francji, Niemczech, krajach Zatoki Perskiej, Hongkongu, Irlandii, Malezji, Nowej Zelandii, Norwegii, Filipinach, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Republice Południowej Afryki, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i USA, a od teraz również Polsce.

Amadeus e-Support Centre udostępnia w tej chwili już ponad tysiąc rozwiązań problemów, porad i zaleceń. Szeroką gamę zasobów i materiałów edukacyjnych można przeszukiwać według słów kluczowych i tematów, a także komunikatów o błędach. Wszystko to dostępne jest dla klientów bez dodatkowych opłat, pozwalając im zwiększyć produktywność, a jednocześnie zmniejszyć koszty rachunków telefonicznych. Biura podróży mogą również zgłaszać problemy przez Internet – zgłoszenia są automatycznie przetwarzane przez Dział Obsługi Klienta firmy Amadeus (Amadeus Help Desk), a zgłaszający mają możliwość monitorowania statusu zgłoszenia, etapu jego realizacji, a także zamknięcia sprawy.

Amadeus e-Support Centre jest dostępny w sześciu językach i dostarcza informacje przygotowane specjalnie dla agentów biur podróży działających na konkretnych rynkach.

Rozwiązanie jest nieustannie doskonalone i wkrótce zostanie wzbogacone o narzędzie Format Finder, ułatwiające agentom odnalezienie właściwych dokumentów, a także mechanizmy usprawniające dystrybucję informacji o wykrytych problemach.

– Wyszukiwanie informacji w Internecie i rozwiązania samoobsługowe stały się częścią codziennego życia. Działając w ścisłej współpracy z klientami, firma Amadeus stworzyła nowe, internetowe narzędzia pomocy technicznej, które zdecydowanie ułatwią im pracę. Ta inwestycja w nowe technologie zapewni klientom lepszy dostęp do informacji oraz nowe, innowacyjne sposoby uzyskiwania wsparcia we właściwym czasie i miejscu – powiedział Krzysztof Kuc, Dyrektor Generalny firmy Amadeus Polska.

Rozwiązanie, wyposażone w przyjazny i wygodny w użyciu interfejs użytkownika, zapewni biurom podróży, które są klientami firmy Amadeus, najwyższą jakość wielokanałowych usług pomocy technicznej.

Aby zachęcić swoich klientów do korzystania z nowego narzędzia, firma Amadeus organizuje konkurs składający się z dwóch kategorii. Pierwszych 10 osób, które zarejestrują się w e-Support Centre oraz 10 kolejnych, które zgłoszą jakąkolwiek sprawę w internetowym portalu, zostanie nagrodzonych atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez firmę Amadeus. Konkurs rozpocznie się 10 maja i trwać będzie do momentu wyczerpania puli nagród. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.

***

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 130 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

 

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz

Account Director

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140

e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

 

Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Wymarzone wakacje nad morzem
Wyjazd nad morze to ważne wydarzenie dla wszystkich. Zarówno dla rodzin z dziećmi jak też i osób samotnych....
Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Jaki hotel w centrum Krakowa wybrać?
Kraków to miasto, które zachwyca swoją historią i kulturą, przyciągając turystów z całego świata. W sercu...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Idealny samochód dla Twojego hotelu? Postaw na Mercedes-Benz!
Świat luksusowego doświadczenia w podróżowaniu stale ewoluuje, a branża hotelarska wciąż stawia sobie...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...