Już od dzieciństwa każdy z nas miał marzenie kim będzie kiedy dorośnie. W miarę naszej edukacji zdobywaliśmy wiedzę i umiejętności, aby realizować nasze plany i marzenia. Niejednokrotnie zdarza się i tak, że nasze plany zawodowe ulegają zmianie. Niezależnie od tego, jaki zawód wykonujemy warto jest zawsze inwestować w personal branding.<\/span><\/strong><\/p>\n Personal branding<\/a>, <\/strong>to termin z języka angielskiego, który po polsku znaczy budowanie marki osobistej. Jej podstawowym celem jest zakodowanie w świadomości innych ludzi pożądanego przez nas wizerunku w taki sposób, abyśmy byli dla rynku przedmiotem zainteresowania.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Pierwszym krokiem będzie odpowiedzenie sobie na pytanie, jaki cel nam przyświeca i ile czasu dajemy sobie na realizację tego celu? Następnie, co jest naszą mocną stroną? Chodzi tutaj o nasze uzdolnienia i posiadane umiejętności. Musisz też zastanowić się, jaki jest Twój styl bycia – czy jesteś człowiekiem z poczuciem humoru, jakie masz podejście do życia, jakie wyznajesz wartości i czy masz siłę przebicia? Po odpowiedzeniu sobie na te wszystkie pytania (jest to swoisty rachunek sumienia), orientacyjnie już wiemy , co może się kojarzyć innym z naszą osobą. Jest to doskonała okazja do uświadomienia sobie, nad czym musimy popracować, aby wyeliminować niepożądane zachowania, czy negatywne cechy charakteru, które mogą być przeszkodą w osiągnięciu założonego celu np. jesteśmy zbyt nieśmiali w kontaktach z ludźmi, bądź zjada nas trema, co utrudnia nam wystąpienia publiczne. Jednocześnie zawsze warto rozwijać nasz mocne strony.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Internet jest bardzo dobrym narzędziem w budowaniu personal branding<\/strong>. Umożliwia bowiem różne sposoby publikacji treści takich jak: wlogi, czyli blogi wideo, fanpage i profil prywatny w mediach społecznościowych, konto na twitterze i Instagramie. Korzystając z tych narzędzi, należy pamiętać, że to co wrzucimy do sieci, już tam pozostanie i będzie żyło własnym życiem. Nieprzemyślane treści mogą nam bardziej zaszkodzić, niż pomóc, bo wszystko zależy od interpretacji Twoich odbiorców. Pamiętaj – Internet nigdy nie zapomina!<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Wyobraźmy sobie proces rekrutacyjny w jakiejś firmie. Kandydaci przysyłają swoje CV na określone stanowisko. Piszą tam o swoich umiejętnościach, ukończonych szkołach, kursach, zdobytych nagrodach i dotychczasowym doświadczeniu, lub jego braku. W świecie mediów społecznościowych nic nie stoi na przeszkodzie, aby osoba poszukująca pracownika wpisała do wyszukiwarki internetowej nazwisko kandydata i tą drogą dotarła na jego profil na facebooku, twetterze, czy You Tube. W ten sposób można pozyskać wiele cennych informacji, które mogą zadziałać na korzyść, lub niekorzyść kandydata.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Nasze profile społecznościowe mogą działać tak samo jak hasła z wyszukiwarki. Pracodawcy mogą nas znaleźć tak samo, jak szukają informacji o sali konferencyjnej, wpisując sala konferencyjna pod warszawą<\/a>.<\/span><\/p>\n Ju\u017c od dzieci\u0144stwa ka\u017cdy z nas mia\u0142 marzenie kim b\u0119dzie kiedy doro\u015bnie. W miar\u0119 naszej edukacji zdobywali\u015bmy wiedz\u0119 i umiej\u0119tno\u015bci, aby realizowa\u0107 nasze plany i marzenia. Niejednokrotnie zdarza si\u0119 i tak, \u017ce nasze plany zawodowe ulegaj\u0105 zmianie. Niezale\u017cnie od tego, jaki zaw\u00f3d wykonujemy warto jest zawsze inwestowa\u0107 w personal branding.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[44,3],"tags":[7107,7108],"slowa":[],"typ":[],"class_list":["post-9530","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-przeglad-prasy","category-wydarzenia-aktualnosci-turystyczne","tag-sala-konferencyjna-pod-warszawa","tag-sale-w-warszawie"],"yoast_head":"\n
<\/span><\/p><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"