Chorwacka Wsp\u00f3lnota Turystyczna chce nam\u00f3wi\u0107 turyst\u00f3w z ponad 20 kraj\u00f3w do wzi\u0119cia udzia\u0142u w zabawie, kt\u00f3ra ma nie tylko promowa\u0107 Chorwacj\u0119 jako idealne miejsce na upragniony wypoczynek, ale te\u017c zainspirowa\u0107 ich do kreatywnego podej\u015bcia do wakacji. W mediach spo\u0142eczno\u015bciowych ruszy\u0142a kampania \u201eOut of Office\u201d oraz konkurs dla fan\u00f3w beztroskich wakacji.<\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n Nagrod\u0105 w konkursie b\u0119dzie rejs po Adriatyku dla 4 os\u00f3b wraz kapitanem i kucharzem do dyspozycji pasa\u017cer\u00f3w. G\u0142\u00f3wnym zadaniem, jakie b\u0119dzie sta\u0142o przed uczestnikami jest stworzenie kreatywnej automatycznej odpowiedzi zwrotnej, czyli tak zwanego autorespondera. Zwyci\u0119zca zostanie wybrany z po\u015br\u00f3d przedstawicieli ponad 20 kraj\u00f3w bior\u0105cych udzia\u0142 w zabawie. Konkurs potrwa do 31 maja.<\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n Za mistrza tworzenia autorespondera uwa\u017cany jest Dan Kois, dziennikarz magazynu Slate, kt\u00f3ry dzi\u0119ki poetyckim opisom swoich wyjazd\u00f3w, zyska\u0142 sobie spor\u0105 rzesz\u0119 fan\u00f3w. Jego tw\u00f3rczo\u015b\u0107 zosta\u0142a opisana w artykule New York Times i sta\u0142a si\u0119 internetow\u0105 sensacj\u0105. Kolejnym specjalist\u0105 jest Michael Hann z the Guardian, kt\u00f3rego wiadomo\u015bci zwrotne znane by\u0142y z uszczypliwych uwag skierowanych w stron\u0119 pracownik\u00f3w firm PR oraz agencji artystycznych. Organizuj\u0105c konkurs \u201eOut of Office\u201d Chorwacka Wsp\u00f3lnota Turystyczna chce nawi\u0105za\u0107 do tego motywu, zachowuj\u0105c przy tym pozytywny przekaz.<\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n Ku inspiracji, na stronie konkursu zosta\u0142y umieszczone przyk\u0142ady wiadomo\u015bci zwrotnych, opisuj\u0105ce przede wszystkim wakacje w Chorwacji \u2013 p\u0142ywanie po spokojnych wodach Adriatyku, czy relaksuj\u0105cy wypoczynek w sielskiej wiosce w g\u0142\u0119bi kraju. Uczestnicy konkursu maj\u0105 zupe\u0142n\u0105 dowolno\u015b\u0107 w tworzeniu swojego zg\u0142oszenia \u2013 a ich jednym zadaniem jest wywo\u0142anie u\u015bmiechu na twarzy odbiorcy.\u00a0<\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n Kampania \u201eOut of Office\u201d skierowana jest do odbiorc\u00f3w z 20 kraj\u00f3w i opiera si\u0119 na wykorzystaniu dzia\u0142a\u0144 digital i social media. R\u00f3wnocze\u015bnie na 12 rynkach b\u0119d\u0105 prowadzone dzia\u0142ania public relations. W Polsce do wsp\u00f3\u0142pracy zaproszono Agnieszk\u0119 i Wojciecha Tylu\u015b, autor\u00f3w bloga Crolove.pl i tegorocznych laureat\u00f3w mi\u0119dzynarodowego konkursu Zlatna Penkala (Golden Pen \u2013 Top Journalist Award) w kategorii najlepszy blog.<\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n Wi\u0119cej informacji na temat konkursu mo\u017cna znale\u017a\u0107 na stronach Chorwackiej Wsp\u00f3lnoty Turystycznej oraz na stronie konkursu \u201eOut of Office\u201d.<\/span><\/span><\/p>\n <\/span><\/span><\/p>\n \u00a0<\/span><\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Chorwacka Wsp\u00f3lnota Turystyczna og\u0142asza now\u0105 kampani\u0119 promocyjn\u0105, a wraz z ni\u0105 konkurs na najbardziej kreatywny autoresponder<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[10,44],"tags":[1893,6694,6693,6692],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n