Trwa narodowa kampania promocyjna I LOVE SEYCHELLES zorganizowana przez Seychelles Tourism Board, której patronuje prezydent kraju – James Michel. Kampania ma na celu promocję wysp seszelskich, podkreślenie ich idyllicznego usytuowania, bezpieczeństwa, walorów przyrodniczych i kulturowych. <\/p>\n <\/p>\n W ramach kampanii organizowanych jest wiele imprez zarówno o lokalnym, jak i międzynarodowym zasięgu, wśród nich karnawał, czy wybory Miss Seszeli. We wrześniu odbędzie się Round Table Regatta z wyścigami żaglówek, zawodami sportowymi, występami lokalnych artystów oraz loterią. Październik zaznaczy się w kalendarzu imprez słynnym Festiwalem Kreolskim, a listopad – Festiwalem Oceanu. Seszelska branża turystyczna jest skonsolidowana, uczestniczy w targach międzynarodowych, organizuje work shopy (także w Polsce).<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n W tym roku wiele hoteli przeszło renowacje, powstają nowe ośrodki spa, rozbudowywane są bazy sportowe. 10 sierpnia swe podwoje otworzył nowy luksusowy hotel The H Resort Beau Vallon Beach z 16 ekskluzywnymi willami (każda z basenem) i 84 pokojami typu suite. To kolejny obiekt na mapie Seszeli, który wzbogacił tamtejszą ofertę prestiżowego hotelarstwa.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Najnowszą akcją promocyjną Seszelskiej Organizacji Turystycznej jest konkurs, w którym można wygrać wyjątkowy pakiet nagród: przeloty w klasie business, VIP’owskie transfery, pobyt w 2 luksusowych hotelach (North Island i Four Seasons), prezent-niespodziankę, opcjonalnie 2-dniowy rejs po oceanie. Zadaniem jest wysłanie filmu video (max. 2 minuty) na temat “My Seychelles Experience”. Konkurs skierowany jest więc do tych, którzy już odwiedzili wyspy seszelskie oraz tych, którzy wkrótce to zrobią i zdążą do końca lutego 2016 r. wysłać filmik. Zwycięski film zostanie zaprezentowany podczas przyszłorocznego ITB w Berlinie. Szczegóły: www.my-seychelles-experience.com<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Od początku roku do końca lipca Seszele odwiedziło ponad 148 tys. turystów, co stanowi wzrost o 17% do analogicznego okresu w roku ubiegłym.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Alina Woźniak<\/em><\/span><\/p><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Trwa narodowa kampania promocyjna I LOVE SEYCHELLES zorganizowana przez Seychelles Tourism Board, kt\u00f3rej patronuje prezydent kraju – James Michel. Kampania ma na celu promocj\u0119 wysp seszelskich, podkre\u015blenie ich idyllicznego usytuowania, bezpiecze\u0144stwa, walor\u00f3w przyrodniczych i kulturowych.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[10,44],"tags":[6368,6236],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n
<\/span><\/p>\n