Oceny pasa\u017cer\u00f3w pomog\u0105 okre\u015bli\u0107, kt\u00f3re linie lotnicze zapewniaj\u0105 najwi\u0119kszy poziom satysfakcji klienta.<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n NOWY JORK, 5 maja 2015 r. \/PRNewswire\/ – Opinie pasa\u017cer\u00f3w, kt\u00f3rzy w ostatnim okresie odbyli podr\u00f3\u017c liniami lotniczymi, mog\u0105 pom\u00f3c w wy\u0142onieniu przewo\u017anika zapewniaj\u0105cego najwi\u0119ksze zadowolenie klienta. Plebiscyt uznany za najbardziej presti\u017cowy w bran\u017cy i oparty na faktycznych ocenach klient\u00f3w, Nagrody Pasa\u017cer\u00f3w to coroczny konkurs, w kt\u00f3rym podr\u00f3\u017cni z ca\u0142ego \u015bwiata mog\u0105 okre\u015bli\u0107 sw\u00f3j poziom satysfakcji poprzez wype\u0142nienie ankiety internetowej.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Konkurs umo\u017cliwia pasa\u017cerom dzielenie si\u0119 swoimi opiniami na temat us\u0142ug \u015bwiadczonych przez linie lotnicze w trakcie lotu i jest \u017ar\u00f3d\u0142em warto\u015bciowych i szczerych komentarzy na temat obs\u0142ugi. Respondenci oceniaj\u0105 przewo\u017anik\u00f3w mi\u0119dzy innymi na podstawie us\u0142ug naziemnych, komfortu na pok\u0142adzie, dost\u0119pnych mo\u017cliwo\u015bci rozrywki i \u0142\u0105czno\u015bci. Podr\u00f3\u017cni mog\u0105 wype\u0142ni\u0107 dostosowywaln\u0105 ankiet\u0119 na stronie: www.passengerchoiceawards.com dowoln\u0105 ilo\u015b\u0107 razy w okresie od 1 maja do 30 czerwca tego roku.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n “Ka\u017cda ankieta przechodzi tabulacj\u0119 z zachowaniem naukowej precyzji wykonywan\u0105 przez firm\u0119 Nielsen przoduj\u0105c\u0105 w dziedzinie bada\u0144 konsumenckich. Dzi\u0119ki temu mo\u017cliwe jest dokonanie oceny linii lotniczych na ca\u0142ym \u015bwiecie pod k\u0105tem osi\u0105gni\u0119\u0107 – wyja\u015bnia Russ Lemieux, dyrektor wykonawczy organizacji APEX, stowarzyszenia stoj\u0105cego na stra\u017cy satysfakcji klient\u00f3w korzystaj\u0105cych z us\u0142ug linii lotniczych (ang. Airline Passenger Experience Association). – Przewo\u017anicy bior\u0105cy udzia\u0142 w konkursie nie tylko maj\u0105 dost\u0119p do komentarzy klient\u00f3w, ale tak\u017ce presja przyznawanych nagr\u00f3d zach\u0119ca linie do pracy nad zwi\u0119kszeniem satysfakcji klienta ze \u015bwiadczonych us\u0142ug” – dodaje dyrektor.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Zwyci\u0119zcy og\u0142aszani s\u0105 ka\u017cdej jesieni podczas gali wr\u0119czenia nagr\u00f3d organizacji APEX, kt\u00f3ra w tym roku odb\u0119dzie si\u0119 28 wrze\u015bnia w Portland w stanie Oregon w Stanach Zjednoczonych. Finali\u015bci konkursu zostan\u0105 wy\u0142onieni na podstawie opinii pasa\u017cer\u00f3w, a cz\u0142onkowie organizacji APEX wybior\u0105 zwyci\u0119zc\u00f3w. Firma OnBoard International jest w tym roku sponsorem zapewniaj\u0105cym us\u0142ugi t\u0142umaczeniowe w ramach Nagr\u00f3d Pasa\u017cer\u00f3w 2015 r.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n O Nagrodach Pasa\u017cer\u00f3w<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Konkurs Nagrody Pasa\u017cer\u00f3w powsta\u0142 w celu umo\u017cliwienia pasa\u017cerom linii lotniczych przekazywania swoich komentarzy na temat jako\u015bci \u015bwiadczonych us\u0142ug. Ankiet\u0119 wype\u0142ni\u0107 mo\u017cna na stronie: www.passengerchoiceawards.com. Warto tak\u017ce odwiedzi\u0107 strony Nagr\u00f3d Pasa\u017cer\u00f3w w portalach Facebook i Twitter.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n APEX<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Airline Passenger Experience Association (APEX), czyli stowarzyszenie stoj\u0105ce na stra\u017cy satysfakcji klient\u00f3w korzystaj\u0105cych z us\u0142ug linii lotniczych to sie\u0107 firm i ekspert\u00f3w niezrzeszonych dzia\u0142aj\u0105cych w obszarze zapewniania najwy\u017cszego poziomu zadowolenia pasa\u017cer\u00f3w na ca\u0142ym \u015bwiecie. Ka\u017cdego dnia cz\u0142onkowie organizacji APEX oceniaj\u0105 satysfakcj\u0119 klient\u00f3w poprzez presj\u0119 spo\u0142eczno\u015bci i wp\u0142ywaj\u0105 na polepszenie ka\u017cdego aspektu us\u0142ug przewo\u017anik\u00f3w, od projekt\u00f3w, planowania i rozmieszczenia siedze\u0144, rozrywk\u0119 i systemy komunikacji na pok\u0142adach lot\u00f3w komercyjnych, do salon\u00f3w na lotniskach i posi\u0142k\u00f3w na pok\u0142adzie. Celem stowarzyszenia APEX jest umocnienie bran\u017cy i zwi\u0119kszenie szans na rozw\u00f3j przedsi\u0119biorczo\u015bci przez edukacj\u0119, innowacj\u0119, spotkania biznesowe i reputacj\u0119.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n \u00a0<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n \u0179r\u00f3d\u0142o: Airline Passenger Experience Association (APEX)<\/span><\/p>\n \u0179r\u00f3d\u0142o informacji: PR Newswire<\/span><\/p>\n Centrum Prasowe PAP<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Oceny pasa\u017cer\u00f3w pomog\u0105 okre\u015bli\u0107, kt\u00f3re linie lotnicze zapewniaj\u0105 najwi\u0119kszy poziom satysfakcji klienta.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[335,3],"tags":[4893,114,3510,1633],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n