Rozpocz\u0119\u0142a si\u0119 og\u00f3lnopolska kampania marki Mirinda<\/strong>, kt\u00f3rej has\u0142em przewodnim jest \u201eTw\u00f3j plan na FUN\u201d.<\/strong> Zabawny spot reklamowy<\/strong>, b\u0119d\u0105cy g\u0142\u00f3wnym elementem dzia\u0142a\u0144 marketingowych, ma zach\u0119ci\u0107 konsument\u00f3w do realizowania najbardziej odjazdowych pomys\u0142\u00f3w na FUN z Mirind\u0105 w roli g\u0142\u00f3wnej.<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n W ramach og\u00f3lnopolskiej kampanii, <\/strong>prowadzone b\u0119d\u0105 dzia\u0142ania w telewizji, kinach, mediach spo\u0142eczno\u015bciowych, na portalach internetowych, kana\u0142ach VOD oraz prasie handlowej.<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Za przygotowanie i adaptacj\u0119 reklamy telewizyjnej odpowiada agencja BBDO<\/strong>. Planowaniem i zakupem medi\u00f3w zaj\u0105\u0142 si\u0119 dom mediowy OMD Media Direction, <\/strong>strategi\u0119 dzia\u0142a\u0144 w Internecie opracowa\u0142a agencja Digital One<\/strong>, a wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia<\/strong>.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Mirinda wyzwala kreatywno\u015b\u0107!<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Od 1 sierpnia w ramach kampanii reklamowej w wybranych stacjach telewizyjnych, na portalach internetowych, na YouTube oraz na platformach oferuj\u0105cych telewizj\u0119 na \u017c\u0105danie b\u0119dzie emitowany 30-sekundowy dowcipny spot reklamuj\u0105cy Mirind\u0119. M\u0142odzi bohaterowie reklamy otrzymuj\u0105 do wykonania mega nudne zadanie, jednak po wypiciu Mirindy <\/strong>do g\u0142owy przychodzi im odjechany plan na fun!<\/strong> Aby zobaczy\u0107 jego zaskakuj\u0105cy efekt koniecznie trzeba obejrze\u0107 spot reklamowy, kt\u00f3ry jest dost\u0119pny pod linkiem: <\/strong>http:\/\/youtu.be\/ljNi48QmoUk<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n \u201eNowa kampania pokazuje, \u017ce Mirinda to nie tylko wspania\u0142y owocowy smak i b\u0105belki, ale r\u00f3wnie\u017c inspiracja do \u015bwietnej zabawy i szalonych pomys\u0142\u00f3w. Mamy nadziej\u0119, \u017ce kampania zach\u0119ci ludzi do tego, by nawet w najnudniejszych sytuacjach mieli sw\u00f3j w\u0142asny plan na fun zainspirowany eksplozj\u0105 pomara\u0144czowego smaku Mirindy\u201d <\/em>\u2013 <\/em>powiedzia\u0142 Micha\u0142 Szewczyk, Brand Manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Tw\u00f3j Plan na Fun \u2013 konkurs dla konsument\u00f3w!<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n W ramach dzia\u0142a\u0144 marketingowych na profilu Mirinda Polska na Facebooku ju\u017c wkr\u00f3tce ruszy konkurs dla fan\u00f3w pomara\u0144czowego napoju. W czasie jej trwania u\u017cytkownicy b\u0119d\u0105 mogli wykaza\u0107 si\u0119 pomys\u0142owo\u015bci\u0105<\/strong> inspirowan\u0105 soczystym smakiem Mirindy. <\/strong>Autorzy najbardziej zabawnych pomys\u0142\u00f3w otrzymaj\u0105 atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa 6 tygodni.<\/span><\/p>\n \u00a0<\/p>\n O firmie PepsiCo <\/strong><\/p>\n Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na ca\u0142ym \u015bwiecie si\u0119gaj\u0105 po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. \u0141\u0105czny przych\u00f3d netto pochodz\u0105cy ze sprzeda\u017cy produkt\u00f3w \u017cywno\u015bciowych i napoj\u00f3w oferowanych przez przedsi\u0119biorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodz\u0105ce w sk\u0142ad koncernu PepsiCo, wyni\u00f3s\u0142 w 2013 roku ponad 66 mld dolar\u00f3w ameryka\u0144skich.<\/p>\n W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szerok\u0105 i r\u00f3\u017cnorodn\u0105 ofert\u0119 produkt\u00f3w \u017cywno\u015bciowych i napoj\u00f3w oferowanych pod wieloma markami, a ka\u017cda z 22 najlepiej sprzedaj\u0105cych si\u0119 marek generuje w ci\u0105gu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolar\u00f3w ameryka\u0144skich.<\/p>\n Dzia\u0142alno\u015b\u0107 PepsiCo opiera si\u0119 na filozofii \u201ePerformance with Purpose\u201d, co oznacza, \u017ce firma koncentruje si\u0119 na osi\u0105ganiu wysokich wynik\u00f3w finansowych, jednocze\u015bnie dbaj\u0105c o zr\u00f3wnowa\u017cony wzrost. Zgodnie z filozofi\u0105 \u201ePerformance with Purpose\u201d, PepsiCo oferuje szeroki wyb\u00f3r produkt\u00f3w \u017cywno\u015bciowych i napoj\u00f3w, od przek\u0105sek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposob\u00f3w pozwalaj\u0105cych ogranicza\u0107 wp\u0142yw swojej dzia\u0142alno\u015bci na \u015brodowisko oraz zmniejsza\u0107 koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjaj\u0105ce warunki pracy wszystkim swoim pracownik\u00f3w na \u015bwiecie, a tak\u017ce szanuje, wspiera i inwestuje w rozw\u00f3j spo\u0142eczno\u015bci lokalnych, w kt\u00f3rych prowadzi dzia\u0142alno\u015b\u0107. Wi\u0119cej informacji na temat PepsiCo jest dost\u0119pnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com<\/p>\n \u00a0 ROZKR\u0118\u0106 ZABAW\u0118 I ZASKOCZ WSZYSTKICH JEJ EFEKTEM!<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[44,3],"tags":[5929,5930],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n
PR<\/strong><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"