Gda\u0144ska Organizacja Turystyczna (GOT) otrzyma\u0142a fundusze na kampani\u0119 promocyjn\u0105 turystyki biznesowej Gda\u0144ska i Pomorza z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Wojew\u00f3dztwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), O\u015b priorytetowa 6 \u2013 Turystyka i dziedzictwo kulturowe, dzia\u0142anie 6.2 \u2013 Promocja i informacja turystyczna. \u0179r\u00f3d\u0142o: GOT<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Gda\u0144ska Organizacja Turystyczna (GOT) otrzyma\u0142a fundusze na kampani\u0119 promocyjn\u0105 turystyki biznesowej Gda\u0144ska i Pomorza z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Wojew\u00f3dztwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), O\u015b priorytetowa 6 – Turystyka i dziedzictwo kulturowe, dzia\u0142anie 6.2 – Promocja i informacja turystyczna.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[335,3],"tags":[60,63,402,40],"slowa":[],"typ":[],"class_list":["post-816","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-przewodnik-turystyczny","category-wydarzenia-aktualnosci-turystyczne","tag-gdansk","tag-konferencja","tag-miasta","tag-turystyka-biznesowa"],"yoast_head":"\n
\u00a0
W dniu 30 lipca 2009r. odby\u0142o si\u0119 uroczyste podpisanie umowy o dofinansowanie projektu.
\u00a0
Przedmiotem projektu \u201ePromocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gda\u0144ska i Pomorza\u201d jest kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym. Jej efektem ma by\u0107 wzmocnienie marki i wizerunku Gda\u0144ska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej.
\u00a0
Ca\u0142kowita warto\u015b\u0107 projektu to 2 958 393,00 PLN. Wysoko\u015b\u0107 dofinansowania z funduszy unijnych \u2013 2 082 820,00 PLN. Projekt planowany jest na 3 lata \u2013 do ko\u0144ca 2011 roku.\u00a0\u00a0
\u00a0
W ramach projektu realizowane b\u0119d\u0105 nast\u0119puj\u0105ce dzia\u0142ania:
– wykonanie portalu informacyjnego o turystyce biznesowej,
– opracowanie materia\u0142\u00f3w promocyjnych \u2013 katalogu obiekt\u00f3w konferencyjnych, folderu, filmu reklamowego
i prezentacji multimedialnej oraz innych materia\u0142\u00f3w promocyjnych,
– przeprowadzenie bada\u0144 dotycz\u0105cych dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 \u2013 2011,
– udzia\u0142 w mi\u0119dzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM,
w Brukseli EMIF oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego,
– organizacja cyklu podr\u00f3\u017cy studyjnych dla bran\u017cowych dziennikarzy zagranicznych i biur podr\u00f3\u017cy,
– promocja oferty regionu w mi\u0119dzynarodowej prasie (CIM, CAT Publications, wydawnictwa targowe, Bedouk, MICE Poland) i Internecie,
– organizacja cyklu szkole\u0144 dla bran\u017cy turystycznej pt. \u201eTr\u00f3jmiejska Akademia Organizatora Spotka\u0144 Biznesowych\u201d,
– utworzenie i promocja produkt\u00f3w turystyki biznesowej
– udzia\u0142 w mi\u0119dzynarodowych sieciach wsp\u00f3\u0142pracy \u2013 ICCA (International Congress & Convention Association)\u00a0 i MPI (Meeting Professionals International) .
\u00a0
Podmiotem odpowiedzialnym za realizacj\u0119 przedsi\u0119wzi\u0119cia jest wyodr\u0119bniona kom\u00f3rka GOT \u2013 Gda\u0144sk Convention Bureau, kt\u00f3ra zgodnie z porozumieniem zawartym mi\u0119dzy GOT a Pomorsk\u0105 Regionaln\u0105 Organizacj\u0105 Turystyczn\u0105, jako jedyna zajmuje si\u0119 promocj\u0105 Gda\u0144ska i ca\u0142ego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.
\u00a0
Jeste\u015bmy przekonani, \u017ce planowana kampania promocyjna przyniesie oczekiwane rezultaty i przyczyni si\u0119 do wzrostu liczby imprez biznesowych organizowanych w Gda\u0144sku i Pomorzu oraz znacz\u0105cego wzrostu turyst\u00f3w, przybywaj\u0105cych do Gda\u0144ska w celach biznesowych.
\u00a0<\/font><\/p>\n