Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę?<\/strong> <\/strong>To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Program Certyfikacji Lider eTurystyki został stworzony z myślą o wyróżnieniu najlepszych przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej, którzy zapewniają bezpieczeństwo, wiarygodność i prowadzą profesjonalne działania w nowoczesnych kanałach komunikacji. Misją programu Lider eTurystyki jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biurach podróży i hotelach oraz zapewnienie konsumentowi najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu w procesie rezerwacji ofert i usług za pośrednictwem internetu.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Hotele, obiekty hotelowy, biura podróży i agencje turystyczne, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest weryfikacja ich aktywności internetowej. Analiza obejmuje kilkadziesiąt punktów, które podzielone są na cztery kategorie:<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Laureaci Programu otrzymują godło, certyfikat i tytuł Lidera eTurystyki. Dodatkowo organizator Programu zapewnia wszystkim Liderom promocję w internecie.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n „W czasach ogromnego wzrostu znaczenia internetu w procesie sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich, jedną z dróg do sukcesu w warunkach nieustannej i coraz ostrzejszej konkurencji, staje się prowadzenie działań w oparciu o najwyższe standardy. Tego oczekują zarówno goście hotelu, jak i klienci biur podróży. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Program Lider eTurystyki, który wskazuje i rekomenduje klientom najlepszych przedstawicieli turystyki w wirtualnym świecie. Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy – to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych.” – mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Do Programu mogą przystąpić przedstawicie turystyki i hotelarstwa, dla których internet jest ważnym narzędziem promocji i sprzedaży swoich usług. Szczegółowe informacje dotyczące Programu Lider eTurystyki znajduje się na stronie internetowej: www.LIDEReTURYSTYKI.pl<\/a>.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Kontakt i dodatkowe informacje:<\/span><\/strong><\/p>\n dr Rafał Marek – biuro@lidereturystyki.pl – tel. 606 802 282 – http:\/\/LidereTurystyki.pl<\/span><\/p><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Jak zdoby\u0107 nowego klienta? Jak go utrzyma\u0107? Jak go zach\u0119ci\u0107 by to w\u0142a\u015bnie na naszej stronie internetowej zarezerwowa\u0142 pok\u00f3j lub wycieczk\u0119? To cz\u0119ste pytania, kt\u00f3re zadaj\u0105 sobie w\u0142a\u015bciciele hoteli i dyrektorzy biur podr\u00f3\u017cy odpowiedzialni za sprzeda\u017c, szczeg\u00f3lnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkana\u015bcie milion\u00f3w Polak\u00f3w, ka\u017cdego roku aktywnie poszukuje us\u0142ug turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta mo\u017ce zawa\u017cy\u0107 na postrzeganiu ca\u0142ej organizacji.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[2,3],"tags":[206,65,5287],"slowa":[],"typ":[],"class_list":["post-7617","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-konferencje-targi-turystyczne","category-wydarzenia-aktualnosci-turystyczne","tag-biura-podrozy","tag-hotele","tag-konferencje-dla-hotelarzy"],"yoast_head":"\n\n