Targi turystyczne w sieci to dla wystawców możliwość całorocznej prezentacji aktualnej oferty szerokiej grupie odbiorców, a dla odwiedzających prosty sposób na porównanie wielu ciekawych propozycji na podróże małe i duże, a wszystko w zasięgu komputera i kilku kliknięć myszką. Jak pokazują badania Millward Brown SMG\/KRC (wrzesień 2011 r.), Polacy w ciągu ostatniego roku najczęściej szukali w sieci informacji właśnie na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej.<\/p>\n
Kryzys coraz częściej wymusza na firmach i samorządach cięcia kosztów, dlatego zamiast jechać do Poznania czy wystawiać się w innych halach targowych przez kilka dni dla kilku tysięcy osób, wybierają prezentację w Internecie, gdzie znacznie szybciej i taniej docierają do większej ilości potencjalnych turystów. Targi Internetowe w wielu branżach to nie nowość, z sukcesem odbywają się targi pracy czy edukacyjne, teraz przyszedł czas na targi turystyczne online.<\/p>\n
– Ten projekt jest naturalną konsekwencją zachowań konsumentów. Aż 95 % internautów poszukuje turystycznych informacji właśnie online, dlatego właśnie Internet staje się jednym z najlepszych kanałów do inspirowania do podróży i informowania o produktach turystycznych – tłumaczy Wojciech Kreft – organizator Internetowych Targów Turystycznych<\/em>.<\/p>\n -W chwili obecnej nie wystarczy szokować czy inspirować stoiskiem, tylko podstawowym wyzwaniem jest bezpośrednie trafianie do klienta i zaproszenie go do zapoznania się z ofertą. Dlatego Chętnie rozpoczęliśmy współpracę z TargiTurystyczneOnline.pl w zakresie zwiększenia zasięgu komunikacji najbardziej atrakcyjnych produktów turystycznych. Rozwiązania internetowe, na które w szczególności stawiamy to obecnie podstawowe, ze względu na łatwość dostępu narzędzie komunikacji z docelowym odbiorcą. Promocja na rynku turystycznym to dynamiczna walka o klienta, w której ważne są zmiany, które uwzględniają preferencje klientów i ich wygodę, a tym samym komunikat trafia skuteczniej do adresata – komentuje Cezary Molski – Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej w Polskiej Organizacji Turystycznej.<\/em><\/p>\n Od marca na stronie www.TargiTurystyczneOnline.pl<\/a><\/strong>, każdy kto szuka inspiracji na wakacyjny wypoczynek z rodziną, czy weekendowy wypad z przyjaciółmi może zapoznać się bieżącą ofertą wystawców z kraju i zagranicy, których systematycznie przybywa. Najlepsze hotele SPA<\/a>, miejsca na weekend<\/a> , ciekawe imprezy i wydarzenia<\/a> czy turystyczne odkrycia 2012 to tylko niektóre z kategorii, spośród których można wybierać swoją wymarzoną ofertę. Organizatorzy zapowiadają dalszy rozwój projektu, a dla odwiedzających wiele niespodzianek, w tym konkursy z atrakcyjnymi pobytami weekendowymi w bardzo ciekawych miejscach. Głównymi Partnerami inicjatywy są: Miasto Wejherowo<\/a>, Eurolot.com<\/a> oraz Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku<\/a>.<\/p><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Coraz wi\u0119ksze tempo \u017cycia codziennego, konieczno\u015b\u0107 podejmowania szybkich decyzji i ograniczony czas wolny sprawiaj\u0105, \u017ce Polacy szukaj\u0105 szybkiego i \u0142atwego dost\u0119pu do ofert turystycznych. To w\u0142a\u015bnie dlatego Internet sta\u0142 si\u0119 podstawowym \u017ar\u00f3d\u0142em informacji o atrakcjach i nowo\u015bciach turystycznych.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[10,3],"tags":[104,76,5,27],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n