W dn. 12.12.2011 na Walnym Posiedzeniu Członków GOT zaakceptowany został plan finansowy i plan działań Gdańskiej Organizacji Turystycznej i Gdańsk Convention Bureau (GCB) na 2012 rok.<\/span><\/p>\n W przyszłym roku Gdańsk Convention Bureau będzie kontynuowało działania promocyjne na rzecz Gdańska i Regonu Pomorskiego zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej, m.in. poprzez udział w największych targach przemysłu spotkań IMEX i EIBTM, organizację wizyt studyjnych, rozwój Pomorskiego Klubu Ambasadora Kongresów Polskich i produktów Turystyki biznesowej, aktywny udział w pracach najważniejszych branżowych stowarzyszeń, tj. ICCA i MPI.<\/span><\/p>\n W związku z ogromnym zainteresowaniem, mamy zamiar również kontynuować serię szkoleń dla branży z dziedziny przemysłu spotkań. “Już teraz jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się europejskich biur convention w opinii zagranicznych ekspertów”<\/em> mówi Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau \/ Gdańskiej Organizacji Turystycznej. “To zobowiązuje i będziemy starali się ten poziom utrzymać”<\/em> – dodaje.<\/span><\/p>\n Nowością w przyszłym roku będzie zacieśnienie współpracy z Gdańską Agencją Rozwoju Gospodarczego, z którą będziemy współorganizowali udział Miasta w targach inwestycyjnych w Cannes w zakresie organizacji podróży. GCB ma również zamiar rozwinąć współpracę na zasadzie formalnego partnerstwa z innymi europejskimi Biurami Convention, w celu wymiany doświadczeń, formułowania dobrych praktyk itp. Od przyszłego roku w GCB powołane zostanie stanowisko Koordynatora. Rolę tą przejmie Marta Wiśniewska, pracująca dotychczas na stanowisku Specjalisty.<\/span><\/p>\n Na Walnym Posiedzeniu Członków GOT powołano również 3 zespoły robocze, których celem jest aktywne włączenie Członków GOT w działania organizacji. Jednym z nich jest zespół ds. turystyki biznesowej. Zapraszamy do udziału!<\/span><\/p>\n O GDANSK CONVENTION BUREAU:<\/span><\/p>\n Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA – największego stowarzyszenia w branży.<\/span><\/p>\n Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie. Obecnie, jednym z najważniejszych projektów realizowanych przez Gdańsk Convention Bureau (GCB) jest kampania promocyjna “Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza”. Projekt ten współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP). <\/span><\/p><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" W dn. 12.12.2011 na Walnym Posiedzeniu Cz\u0142onk\u00f3w GOT zaakceptowany zosta\u0142 plan finansowy i plan dzia\u0142a\u0144 Gda\u0144skiej Organizacji Turystycznej i Gda\u0144sk Convention Bureau (GCB) na 2012 rok.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[38,3],"tags":[60,3333,313,1999,27],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n
<\/span><\/p>\n