\u201eJak skutecznie promowa\u0107 produkty turystyczne polskich region\u00f3w w Internecie?\u201d na to pytanie znajd\u0105 odpowied\u017a touroperatorzy i przedstawiciele biur podr\u00f3\u017cy bior\u0105cy udzia\u0142 w bezp\u0142atnych, certyfikowanych warsztatach organizowanych 23 wrze\u015bnia – drugiego dnia XIX Mi\u0119dzynarodowych Targ\u00f3w Turystycznych TT Warsaw 2011. Uczestnicy dowiedz\u0105 si\u0119 m.in. co zrobi\u0107, aby zwi\u0119kszy\u0107 zainteresowanie ofert\u0105 turystyczn\u0105 w Internecie, jak dobra\u0107 w\u0142a\u015bciw\u0105 szat\u0119 graficzn\u0105, a tak\u017ce jak stworzy\u0107 atrakcyjn\u0105 propozycj\u0119 wyjazdow\u0105 i sk\u0142oni\u0107 klient\u00f3w do zakupu. Organizatorem warsztat\u00f3w s\u0105 MT Targi oraz Polska Organizacja Turystyczna (POT), a patronat honorowy nad nimi obj\u0119\u0142o Ministerstwo Sportu i Turystyki. Targi TT Warsaw 2011 odb\u0119d\u0105 si\u0119 w dniach 22-24 wrze\u015bnia w Centrum MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n – Targi TT Warsaw to wyj\u0105tkowe wydarzenie dla bran\u017cy turystycznej, kt\u00f3re gromadzi wystawc\u00f3w z ca\u0142ego \u015bwiata i jest okazj\u0105 nie tylko do poznania najbardziej aktualnych ofert, ale r\u00f3wnie\u017c rozm\u00f3w o wa\u017cnych dla rynku sprawach. Jednym z istotnych dla turystyki temat\u00f3w jest kwestia promocji produkt\u00f3w i tym zagadnieniem b\u0119dziemy si\u0119 r\u00f3wnie\u017c zajmowa\u0107 podczas najbli\u017cszych Targ\u00f3w TT Warsaw. M\u00f3wi\u0105c o promocji, nie spos\u00f3b pomin\u0105\u0107 Internetu, tak wa\u017cnego no\u015bnika informacji we wsp\u00f3\u0142czesnym \u015bwiecie. Spotka\u0107 si\u0119 mo\u017cna z opini\u0105, \u017ce kto nie ma oferty w Internecie, ten nie istnieje na rynku. Zagadnienia zwi\u0105zane ze skutecznym pozycjonowaniem produktu turystycznego w Internecie b\u0119d\u0105 omawiane przez ekspert\u00f3w zw\u0142aszcza podczas certyfikowanych warsztat\u00f3w planowanych drugiego dnia targ\u00f3w. B\u0119dzie to znakomita okazja, aby zdoby\u0107 wiedz\u0119, kt\u00f3ra na pewno znajdzie zastosowanie w prowadzonym biznesie – <\/em>m\u00f3wi Urszula Pot\u0119ga, prezes zarz\u0105du sp\u00f3\u0142ki MT Targi, organizatora TT Warsaw.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Arkana efektywnej promocji w Internecie<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Podczas warsztat\u00f3w – \u201eJak skutecznie promowa\u0107 produkty turystyczne polskich region\u00f3w w Internecie?\u201d organizatorzy wska\u017c\u0105 problemy i wybrane sposoby ich rozwi\u0105zania w zakresie informacji oraz promocji produkt\u00f3w i ofert turystycznych za pomoc\u0105 Internetu. Podczas pierwszej cz\u0119\u015bci warsztat\u00f3w, Wojciech Kraft, Dyrektor Pomorskiej Organizacji Turystycznej, omawiaj\u0105c temat dobrych praktyk przedstawi przyk\u0142ady region\u00f3w, produkt\u00f3w i atrakcji turystycznych skutecznie prezentuj\u0105cych si\u0119 poprzez r\u00f3\u017cnorodne narz\u0119dzia internetowe. Drug\u0105 cz\u0119\u015b\u0107 warsztat\u00f3w \u201ePromocja w Internecie \u2013 daj si\u0119 znale\u017a\u0107\u201d poprowadz\u0105 certyfikowani wyk\u0142adowcy Grupy Allegro – Krzysztof Henel i Tomasz Henel. Om\u00f3wi\u0105 oni temat promowania ofert turystycznych za pomoc\u0105 serwis\u00f3w internetowych. Prowadz\u0105cy zaprezentuj\u0105 tak\u017ce ich mo\u017cliwo\u015bci, dane na temat zasi\u0119gu, om\u00f3wi\u0105 ich znaczenie w polskim Internecie. Uczestnicy uzyskaj\u0105 r\u00f3wnie\u017c podstawowe informacje dotycz\u0105ce u\u017cytkowania serwis\u00f3w w praktyce m.in. jak zacz\u0105\u0107 oraz jak wystawia\u0107 oferty. W cz\u0119\u015bci po\u015bwi\u0119conej tworzeniu skutecznych ofert b\u0119dzie mo\u017cna dowiedzie\u0107 si\u0119 jak, przygotowa\u0107 opisy pozytywnie oddzia\u0142uj\u0105ce na klient\u00f3w bran\u017cy turystycznej. Eksperci podpowiedz\u0105, jak tworzy\u0107 opisy, jak je redagowa\u0107, jakich b\u0142\u0119d\u00f3w si\u0119 wystrzega\u0107. Zwr\u00f3c\u0105 r\u00f3wnie\u017c uwag\u0119 na znaczenie poprawnego formatowania tekstu. Dodatkowo prowadz\u0105cy porusz\u0105 zagadnienia zwi\u0105zane z fotografiami i grafik\u0105 na stronie. Wyja\u015bni\u0105, jak poprawnie dobiera\u0107 kolory w ofercie oraz jak dobiera\u0107 zdj\u0119cia obrazuj\u0105ce ofert\u0119 i maksymalnie oddzia\u0142uj\u0105ce \u00a0na klienta bran\u017cy turystycznej. Udzia\u0142 w warsztatach jest bezp\u0142atny i zako\u0144czy si\u0119 wr\u0119czeniem uczestnikom certyfikat\u00f3w.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Oferty turystyczne na TT Warsaw<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Wystawcy Targ\u00f3w TT Warsaw zaprezentuj\u0105 podczas trzech dni najbardziej aktualn\u0105 ofert\u0119 turystyczn\u0105 przygotowan\u0105 zar\u00f3wno z my\u015bl\u0105 o zwiedzaj\u0105cych bran\u017cowych jak i klientach indywidualnych. Obecni b\u0119d\u0105 touroperatorzy, agenci, obiekty noclegowe, w tym hotele, sanatoria, wellness&spa czy pensjonaty i przewo\u017anicy. Nie zabraknie r\u00f3wnie\u017c narodowych, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, urz\u0119d\u00f3w marsza\u0142kowskich, powiat\u00f3w, miast i gmin, organizator\u00f3w turystyki biznesowej oraz bran\u017cowych izb i stowarzysze\u0144 czy towarzystw ubezpieczeniowych.<\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n Rejestracja i bezp\u0142atny wst\u0119p<\/strong><\/span><\/p>\n <\/span><\/p>\n