Wed\u0142ug raportu opublikowanego przez firm\u0119 Amadeus, zatytu\u0142owanego \u201eZmie\u0144 swoj\u0105 strategi\u0119 rozwoju\u201d<\/strong> (ang. Transform Your Growth Strategy Now<\/strong>),<\/em> aby zapewni\u0107 sobie rozw\u00f3j w ci\u0105gu najbli\u017cszych lat, hotelarze musz\u0105 dopasowa\u0107 swoje strategiczne priorytety w zakresie biznesu i informatyki. Raport, przygotowany przez wybitnego bran\u017cowego eksperta Roberta Cole’a, ujawnia rozbie\u017cno\u015bci istniej\u0105ce mi\u0119dzy wykorzystywanymi przez hotele technologiami a dzia\u0142alno\u015bci\u0105 marketingow\u0105 i operacyjn\u0105, kt\u00f3re hamuj\u0105 rozw\u00f3j i realizacj\u0119 ambitnych plan\u00f3w.<\/p>\n Raport wprowadza koncepcj\u0119 IT Pathfindera<\/strong>, kt\u00f3rej zadaniem jest eliminowanie rozbie\u017cno\u015bci cel\u00f3w biznesowych i technologicznych. Koncepcj\u0119 t\u0119 mo\u017cna zdefiniowa\u0107 jako rol\u0119, funkcj\u0119 lub podej\u015bcie, kt\u00f3re przy u\u017cyciu wsp\u00f3lnego j\u0119zyka d\u0105\u017cy do ujednolicenia potrzeb informatyki i biznesu, koncentruj\u0105c si\u0119 na obszarach wzajemnych korzy\u015bci o najwi\u0119kszej warto\u015bci ekonomicznej.\u00a0\u00a0<\/p>\n Raport, opracowany na zam\u00f3wienie firmy Amadeus, wiod\u0105cego partnera technologicznego i dostawcy us\u0142ug przetwarzania danych dla \u015bwiatowej bran\u017cy turystycznej, przygotowa\u0142a firma RockCheetah, specjalizuj\u0105ca si\u0119 w konsultingu w zakresie strategii marketingowych i technologii dla bran\u017cy turystycznej. Opieraj\u0105c si\u0119 na szeroko zakrojonych badaniach ilo\u015bciowych i wywiadach jako\u015bciowych przeprowadzonych w\u015br\u00f3d lider\u00f3w rynku, raport uwypukla szereg wniosk\u00f3w, kt\u00f3re u\u0142atwi\u0105 firmom hotelarskim przyspieszenie wzrostu w latach 2011-2014 oraz pozwol\u0105 lepiej zrozumie\u0107 istniej\u0105ce obecnie bariery ograniczaj\u0105ce rozw\u00f3j. Dokument zawiera r\u00f3wnie\u017c analiz\u0119 zagro\u017ce\u0144 i mo\u017cliwo\u015bci, na kt\u00f3re bran\u017ca turystyczna powinna zwraca\u0107 uwag\u0119 w ci\u0105gu najbli\u017cszych trzech lat.\u00a0<\/p>\n \u2013 W ci\u0105gu ostatnich 12 miesi\u0119cy zaobserwowali\u015bmy rosn\u0105cy optymizm naszych klient\u00f3w, zw\u0142aszcza gdy podejmuj\u0105 zdecydowane dzia\u0142ania maj\u0105ce zapewni\u0107 im wzrost. Niniejszy raport wskazuje, co mo\u017cna udoskonali\u0107 w ci\u0105gu najbli\u017cszych trzech lat, by przyspieszy\u0107 rozw\u00f3j firm w bran\u017cy turystycznej \u2013 <\/em>komentuje J\u00e9r\u00f4me Destors, dyrektor dzia\u0142u informatyki hotelowej w firmie Amadeus. \u2013 Rozbie\u017cno\u015bci mi\u0119dzy technologi\u0105, marketingiem i dzia\u0142aniami operacyjnymi mog\u0105 utrudnia\u0107 globaln\u0105 ekspansj\u0119 i obni\u017ca\u0107 warto\u015b\u0107 marki, dlatego dopasowanie technologii do priorytet\u00f3w strategicznych jest niezwykle istotne. Do\u015bwiadczenie rynkowe firmy Amadeus pokazuje, \u017ce bran\u017ca hotelarska preferuje elastyczne, otwarte platformy informatyczne, poniewa\u017c pozwalaj\u0105 one eliminowa\u0107 owe bariery i \u0142atwiej osi\u0105ga\u0107 sukces.<\/em>\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0<\/p>\n Robert Cole, autor raportu, m\u00f3wi: \u2013 Po trzech latach, kt\u00f3re przynios\u0142y szczeg\u00f3lnie trudne warunki rynkowe, nadszed\u0142 czas, by skoncentrowa\u0107 si\u0119 na rozwoju. Dla wi\u0119kszo\u015bci grup hotelarskich priorytetem jest rozw\u00f3j przez ekspansj\u0119 na nowe terytoria, pozyskiwanie nowych klient\u00f3w i rozbudow\u0119 oferty. Wsparcie tych strategii odpowiedni\u0105 infrastruktur\u0105 techniczn\u0105 i systemami wymaga nowego podej\u015bcia, kt\u00f3rego elementem jest koncepcja IT Pathfinder. Mam nadziej\u0119, \u017ce raport ten zainicjuje dyskusj\u0119 i dostarczy warto\u015bciowych wskaz\u00f3wek osobom odpowiedzialnym za realizacj\u0119 przekszta\u0142ce\u0144 biznesowych.<\/em><\/p>\n Raport koncentruje si\u0119 na trzech podstawowych obszarach:<\/p>\n Raport podkre\u015bla, \u017ce efektywna realizacja strategii grup hotelarskich jest mo\u017cliwa jedynie przy pe\u0142nym dopasowaniu priorytet\u00f3w informatyki i biznesu. Wymaga to lepszego zdefiniowania strategicznych priorytet\u00f3w biznesowych i informatycznych z wykorzystaniem wsp\u00f3lnego j\u0119zyka i jednolitej terminologii. Spojrzenie na informatyk\u0119 z perspektywy klient\u00f3w mo\u017ce by\u0107 \u017ar\u00f3d\u0142em prawdziwych innowacji.<\/p>\n Wprowadzaj\u0105c koncepcj\u0119 IT Pathfindera, raport analizuje mo\u017cliwo\u015bci uproszczenia podej\u015bcia hoteli do technologii. Koncepcja IT Pathfindera \u2013 wyra\u017caj\u0105ca si\u0119 jako rola, funkcja lub podej\u015bcie \u2013 ma trojaki cel: zrozumienie wp\u0142ywu \u015brodowiska operacyjnego na kluczowe czynniki biznesowe, powi\u0105zanie dzia\u0142a\u0144 informatyki ze strategi\u0105 korporacyjn\u0105 i stworzenie planu dzia\u0142a\u0144 maj\u0105cych zapewni\u0107 korzy\u015bci ekonomiczne Uwzgl\u0119dniaj\u0105c r\u00f3\u017cnorodno\u015b\u0107 grup hotelowych, ich ofert, pozycji konkurencyjnej \u00a0<\/p>\n Raport \u201eTransform Your Growth Strategy Now\u201d<\/em> jest kolejnym raportem opublikowanym przez firm\u0119 Amadeus. Poprzedni dokument \u201eHotels 2020: Beyond Segmentation\u201d<\/em> opublikowany w 2010 roku, opisywa\u0142 czynniki zmian globalnego sektora hotelowego, analizuj\u0105c aspekty, takie jak modele biznesowe, ukierunkowane podej\u015bcie do klient\u00f3w \u00a0<\/p>\n Pe\u0142ny raport mo\u017cna pobra\u0107 pod adresem www.amadeus.com\/hotelit\/transform-your-growth-strategy-now.html<\/a><\/p>\n \u00a0<\/p>\n ***<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Informacje o Amadeus Hotel IT<\/span><\/strong><\/p>\n Firma Amadeus od ponad 20 lat s\u0142u\u017cy \u015bwiatowej bran\u017cy turystycznej, zaspokajaj\u0105c potrzeby hoteli w zakresie dystrybucji i rozwi\u0105za\u0144 technologicznych. Amadeus zatrudnia ponad 170 specjalist\u00f3w, zajmuj\u0105cych si\u0119 tworzeniem, wdra\u017caniem i wsparciem rozwi\u0105za\u0144 technologicznych dla sektora hotelarskiego. Nasza kompleksowa oferta skalowalnych, zaawansowanych system\u00f3w zarz\u0105dzania obejmuje Amadeus Hotel Platform, obs\u0142uguj\u0105ce wiele plac\u00f3wek jednolite rozwi\u0105zanie nowej generacji dla hoteli, technologie rezerwacyjne i dystrybucyjne operuj\u0105ce na jednolitych bazach informacji o zasobach i klientach oraz zaawansowane rozwi\u0105zania sprzeda\u017cy.<\/p>\n Amadeus dostarcza r\u00f3wnie\u017c systemy zarz\u0105dzania dochodami i globalne systemy dystrybucji, Obecnie z rozwi\u0105za\u0144 informatycznych Amadeus dla hoteli korzysta 1500 klient\u00f3w w 35 krajach.<\/p>\n Wi\u0119cej informacji mo\u017cna znale\u017a\u0107 na stronie www.amadeus.com\/hotelit<\/a><\/p>\n \u00a0<\/p>\n Informacje o firmie Amadeus<\/span><\/strong><\/p>\n Amadeus to wiod\u0105cy dostawca zaawansowanych rozwi\u0105za\u0144 technologicznych i us\u0142ug przetwarzania danych dla \u015bwiatowej bran\u017cy turystycznej.<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Docelowe grupy klient\u00f3w firmy to dostawcy us\u0142ug turystycznych<\/strong> (np. linie lotnicze, hotele, przewo\u017anicy kolejowi, przewo\u017anicy promowi), sprzedawcy us\u0142ug turystycznych<\/strong> (biura podr\u00f3\u017cy, w tym online) i\u00a0odbiorcy <\/strong>(firmy jak i tury\u015bci indywidualni).<\/p>\n \u00a0<\/p>\n Amadeus opiera swoj\u0105 dzia\u0142alno\u015b\u0107 na modelu biznesowym bazuj\u0105cym na transakcjach<\/strong>. \u00a0<\/p>\n Amadeus ma swoje plac\u00f3wki w Madrycie (siedziba g\u0142\u00f3wna firmy i dzia\u0142 marketingu), Nicei (dzia\u0142 rozwoju) i\u00a0Erding (dzia\u0142 operacyjny \u2013 centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne \u00a0<\/p>\n Sp\u00f3\u0142ka jest notowana na gie\u0142dach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem \u201eAMS.MC\u201d. W 2010 roku firma odnotowa\u0142a zysk w wysoko\u015bci 2,683 mln euro oraz EBITDA \u00a0<\/p>\n Wi\u0119cej informacji o firmie Amadeus mo\u017cna znale\u017a\u0107 na stronie internetowej www.amadeus.com.pl<\/a><\/p>\n \u00a0<\/p>\n\n
\n
z projekt\u00f3w informatycznych.<\/p>\n\n
i oczekiwa\u0144 w\u0142a\u015bcicieli, raport wskazuje na wsp\u00f3ln\u0105 potrzeb\u0119 optymalizacji wydatk\u00f3w na technologie z uwzgl\u0119dnieniem eliminowania zagro\u017ce\u0144 oraz wykorzystania pojawiaj\u0105cych si\u0119 mo\u017cliwo\u015bci i przewagi, kt\u00f3r\u0105 dysponuje dana firma.<\/p>\n
i zarz\u0105dzanie portfolio marki. \u201eTransform Your Growth Strategy Now\u201d<\/em> stanowi cenne uzupe\u0142nienie raportu Hotels 2020<\/em>, przedstawiaj\u0105c perspektywy rozwoju bran\u017cy hotelarskiej w bli\u017cszym horyzoncie czasowym.\u00a0<\/p>\n
w tym Amadeus Hotel Platform-Revenue Management.<\/p>\n
W 2010 roku system Amadeus przetworzy\u0142 ponad 850 milion\u00f3w transakcji.<\/p>\n
w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus \u015bwiadczy us\u0142ugi dla klient\u00f3w za po\u015brednictwem 73 lokalnych\u00a0Organizacji\u00a0Handlowych Amadeus obejmuj\u0105cych swoj\u0105 dzia\u0142alno\u015bci\u0105 195 kraj\u00f3w.<\/p>\n
w wysoko\u015bci 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na ca\u0142ym \u015bwiecie ponad 10 130 pracownik\u00f3w, reprezentuj\u0105cych 123 narodowo\u015bci.<\/p>\n