Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831
{"id":4064,"date":"2011-07-11T11:35:06","date_gmt":"2011-07-11T09:35:06","guid":{"rendered":"http:\/\/turystyka24h.pl\/index.php\/2011\/07\/11\/miedzynarodowy-konkurs-fotograficzny\/"},"modified":"2023-04-26T19:43:09","modified_gmt":"2023-04-26T17:43:09","slug":"miedzynarodowy-konkurs-fotograficzny","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/turystyka24h.pl\/miedzynarodowy-konkurs-fotograficzny\/","title":{"rendered":"Mi\u0119dzynarodowy Konkurs Fotograficzny"},"content":{"rendered":"

„Barwy soli Europy”<\/h3>\n

\"\"I. Organizator konkursu:
<\/strong>Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka. <\/strong><\/span><\/p>\n

 <\/p>\n

II. Regulamin konkursu:<\/strong><\/span><\/p>\n

Organizacja Międzynarodowego Konkursu Fotograficznego „Barwy soli Europy” oparta jest na zasadach, które określa niniejszy regulamin oraz w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.<\/span><\/p>\n

 <\/p>\n

III. Tematyka konkursu oraz informacje ogólne:                                                                                                                        
<\/strong><\/span><\/p>\n

1. Tematem Międzynarodowego Konkursu  Fotograficznego „Barwy soli Europy” jest ukazanie piękna, bogactwa różnorodności odmian soli, występujących  w krajach Unii Europejskiej.<\/span><\/p>\n

2.   Fotografie zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej „Barwy soli Europy” w podziemnej ekspozycji Muzeum Żup Krakowskich – na III poziomie kopalni soli w Wieliczce. Ponadto najbardziej interesujące fotografie zostaną opublikowane w wydawnictwie – albumie, który towarzyszyć będzie wystawie. Po zakończeniu prezentacji zdjęć w Wieliczce przewidziano kolejne odsłony w innych znanych ośrodkach solnych w Europie.<\/span><\/p>\n

3. Wydarzenie „Barwy soli Europy”, obejmujące konkurs, wystawę i album,  organizowane przez  Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, jest wpisane w kalendarz Krajowego Programu Kulturalnego Polskiej Prezydencji 2011<\/span><\/p>\n

IV. Zasady uczestnictwa:<\/strong><\/span><\/p>\n

1.   Udział w konkursie jest bezpłatny.<\/span><\/p>\n

2.   Konkurs organizowany jest dla osób pełnoletnich.<\/span><\/p>\n

3. Konkurs ma charakter otwarty, skierowany jest do miłośników fotografii z Polski i krajów europejskich.<\/span><\/p>\n

4.  Wysłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z przyjęciem warunków Regulaminu Konkursu przez uczestnika oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).<\/span><\/p>\n

5.  Fotografie należy przesłać do 30 września 2011 r. (liczy się data stempla pocztowego) na adres organizatora:<\/span><\/p>\n

Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka<\/strong><\/span><\/p>\n

Ul. Zamkowa 8<\/strong><\/span><\/p>\n

32-020 Wieliczka<\/strong><\/span><\/p>\n

z dopiskiem:<\/span><\/p>\n

„Barwy soli Europy” <\/strong><\/span><\/p>\n

 <\/p>\n

V. Fotografie konkursowe:<\/strong><\/span><\/p>\n

1.  Zgłoszone (wysłane) zdjęcia:<\/span><\/p>\n

–  muszą być efektem samodzielnej pracy uczestnika Konkursu<\/span><\/p>\n

–  do zdjęć tych winny przysługiwać uczestnikowi prawa autorskie – osobiste i majątkowe – bez żadnych ograniczeń<\/span><\/p>\n

–  zdjęcia powinny również być wolnymi od roszczeń osób trzecich.<\/span><\/p>\n

2.  Zdjęcia można wykonywać techniką dowolną. Dopuszczalne są fotografie analogowe, jak i cyfrowe; czarno-białe i barwne.<\/span><\/p>\n

3.  Każdy z uczestników może przesłać maksymalnie pięć fotografii.<\/span><\/p>\n

4.  Zdjęcia konkursowe należy przesyłać w postaci nieskompresowanych plików cyfrowych TIFF (zapisanych na nośnikach CD lub DVD), pozwalających na wykonanie przez organizatora Konkursu powiększeń o wymiarach 40 x 60 cm.<\/span><\/p>\n

Oprócz tego, należy również dostarczyć w\/w zdjęcia jako pliki w formacie JPEG oraz wglądówki do formatu 21 x 29,7 cm (A4).<\/span><\/p>\n

5.  Na odwrocie każdego zdjęcia powinno znaleźć się godło autora oraz numer fotografii zgodny z numerem podanym w karcie uczestnictwa.<\/span><\/p>\n

6.  Do nadesłanych prac należy dołączyć opatrzoną godłem kopertę, w której umieścić należy – wypełnioną czytelnie i dokładnie – kartę uczestnictwa potwierdzającą udział w konkursie, zawierającą: ponumerowaną  listę fotografii wraz z tytułami oraz  imię i nazwisko, wiek i adres zamieszkania autora  fotografii, adres mailowy oraz numer telefonu. Należy również dołączyć krótką informację dotyczącą wykonanych fotografii soli – nazwę kopalni, warzelni, solnego ogrodu, muzeum, …. oraz miejscowości i kraju, w którym się znajdują.<\/span><\/p>\n

7. Z udziału w Konkursie wyklucza się prace słabej jakości, niezadowalające technicznie, bądź nie spełniające warunków technicznych, podanych w punkcie V.5 niniejszego Regulaminu.<\/span><\/p>\n

8. Zdjęcia powinny zostać dostarczone pocztą, bądź też za pomocą firmy kurierskiej, odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem (np. w sztywnych kopertach). Koszty przesyłki pokrywa uczestnik.<\/span><\/p>\n

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia zdjęć, powstałe w trakcie ich transportu (przesyłki) na Konkurs.<\/span><\/p>\n

 <\/strong><\/span><\/p>\n

VI. Terminarz:<\/strong><\/span><\/p>\n

1.  Termin nadsyłania prac upływa z dniem 30 września 2011 r. (liczy się data stempla pocztowego).<\/span><\/p>\n

2.  Ocena zdjęć przez jury nastąpi do 31 października 2011 r.<\/span><\/p>\n

3.  Otwarcie wystawy pokonkursowej oraz wręczenie nagród odbędzie się 18 listopada 2011 r. o godz. 12.00.<\/span><\/p>\n

4.  Wystawa pokonkursowa odbędzie się w okresie od 18 listopada 2011 do 31 marca 2012 r.<\/span><\/p>\n

 <\/p>\n

VII.  Nagrody:<\/strong><\/span><\/p>\n

1.  Organizator konkursu powołuje Jury, które oceniając nadesłane fotografie pod względem walorów artystycznych oraz technicznych zadecyduje o zakwalifikowaniu prac do konkursu, zakwalifikowaniu prac na wystawę pokonkursową oraz zdecyduje o przyznaniu nagród.<\/span><\/p>\n

Skład Jury:<\/span><\/p>\n