Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":405,"date":"2009-01-21T11:01:43","date_gmt":"2009-01-21T10:01:43","guid":{"rendered":"http:\/\/turystyka24h.pl\/index.php\/2009\/01\/21\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/"},"modified":"2009-01-21T11:01:43","modified_gmt":"2009-01-21T10:01:43","slug":"marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/","title":{"rendered":"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”"},"content":{"rendered":"
Polska Organizacja Turystyczna przygotowa\u0142a publikacj\u0119 \u201eMarketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015\u201d. Celem opracowania jest wskazanie najwa\u017cniejszych kierunk\u00f3w i form dzia\u0142ania, kt\u00f3re powinny by\u0107 podejmowane w tak wa\u017cnej dla promocji Polski dziedzinie, jak\u0105 jest turystyka. Efektem sp\u00f3jnego dzia\u0142ania ma by\u0107 wyra\u017ana poprawa mi\u0119dzynarodowej rozpoznawalno\u015bci Polski jako kraju atrakcyjnego dla turyst\u00f3w, posiadaj\u0105cego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jako\u015bci. <\/span><\/p>\n
\u201eDokument ma s\u0142u\u017cy\u0107 tak\u017ce jako podstawa merytoryczna okre\u015blania kierunk\u00f3w promocji z wykorzystaniem funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, kt\u00f3rych beneficjentem jest bezpo\u015brednio Polska Organizacja Turystyczna, a tak\u017ce poszczeg\u00f3lne regiony Polski\u201d. <\/span><\/p>\n
Potrzeba przygotowania strategii marketingowej dla sektora turystyki wynika z wytycznych zawartych w dokumentach o charakterze nadrz\u0119dnym w stosunku do \u201eMarketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015\u201d, tj.: <\/span><\/p>\n
– Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 roku Ministerstwa Spraw Zagranicznych (MSZ)1, <\/span><\/p>\n
– Kierunkach Rozwoju Turystyki do 2015 roku Ministerstwa Sportu i Turystyki (MSiT)2. <\/span><\/p>\n
Przygotowana \u201eStrategia\u201d jest podstaw\u0105 do opracowywania regionalnych dokument\u00f3w w zakresie promocji turystyki, takich jak strategie promocji turystycznej wojew\u00f3dztw. Na bazie tych dokument\u00f3w s\u0105 z kolei tworzone strategie promocji na szczeblu subregionalnym i dalej lokalnym. <\/span><\/p>\n
\u201eCel strategiczny oraz cele operacyjne \u201eMarketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015\u201d zosta\u0142y sformu\u0142owane zgodnie z celami operacyjnymi okre\u015blonymi w trzecim obszarze priorytetowym Kierunki Rozwoju Turystyki do 2015 roku \u2014 Wsparcie marketingowe, trzecim rozdziale Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 \u2014 Priorytety promocji Polski do 2015 roku w uk\u0142adzie dziedzinowym. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski\u201d. <\/span><\/p>\n