Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/biuro284/turystyka24h.pl/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":405,"date":"2009-01-21T11:01:43","date_gmt":"2009-01-21T10:01:43","guid":{"rendered":"http:\/\/turystyka24h.pl\/index.php\/2009\/01\/21\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/"},"modified":"2009-01-21T11:01:43","modified_gmt":"2009-01-21T10:01:43","slug":"marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/","title":{"rendered":"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”"},"content":{"rendered":"

Polska Organizacja Turystyczna przygotowa\u0142a publikacj\u0119 \u201eMarketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015\u201d. Celem opracowania jest wskazanie najwa\u017cniejszych kierunk\u00f3w i form dzia\u0142ania, kt\u00f3re powinny by\u0107 podejmowane w tak wa\u017cnej dla promocji Polski dziedzinie, jak\u0105 jest turystyka. Efektem sp\u00f3jnego dzia\u0142ania ma by\u0107 wyra\u017ana poprawa mi\u0119dzynarodowej rozpoznawalno\u015bci Polski jako kraju atrakcyjnego dla turyst\u00f3w, posiadaj\u0105cego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jako\u015bci. <\/span><\/p>\n

\u201eDokument ma s\u0142u\u017cy\u0107 tak\u017ce jako podstawa merytoryczna okre\u015blania kierunk\u00f3w promocji z wykorzystaniem funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, kt\u00f3rych beneficjentem jest bezpo\u015brednio Polska Organizacja Turystyczna, a tak\u017ce poszczeg\u00f3lne regiony Polski\u201d. <\/span><\/p>\n

Potrzeba przygotowania strategii marketingowej dla sektora turystyki wynika z wytycznych zawartych w dokumentach o charakterze nadrz\u0119dnym w stosunku do \u201eMarketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015\u201d, tj.: <\/span><\/p>\n

– Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 roku Ministerstwa Spraw Zagranicznych (MSZ)1, <\/span><\/p>\n

– Kierunkach Rozwoju Turystyki do 2015 roku Ministerstwa Sportu i Turystyki (MSiT)2. <\/span><\/p>\n

Przygotowana \u201eStrategia\u201d jest podstaw\u0105 do opracowywania regionalnych dokument\u00f3w w zakresie promocji turystyki, takich jak strategie promocji turystycznej wojew\u00f3dztw. Na bazie tych dokument\u00f3w s\u0105 z kolei tworzone strategie promocji na szczeblu subregionalnym i dalej lokalnym. <\/span><\/p>\n

\u201eCel strategiczny oraz cele operacyjne \u201eMarketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015\u201d zosta\u0142y sformu\u0142owane zgodnie z celami operacyjnymi okre\u015blonymi w trzecim obszarze priorytetowym Kierunki Rozwoju Turystyki do 2015 roku \u2014 Wsparcie marketingowe, trzecim rozdziale Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 \u2014 Priorytety promocji Polski do 2015 roku w uk\u0142adzie dziedzinowym. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski\u201d. <\/span><\/p>\n

\u0179r\u00f3d\u0142o: <\/span>www.aktualnosciturystyczne.pl<\/span><\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Polska Organizacja Turystyczna przygotowa\u0142a publikacj\u0119 „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najwa\u017cniejszych kierunk\u00f3w i form dzia\u0142ania, kt\u00f3re powinny by\u0107 podejmowane w tak wa\u017cnej dla promocji Polski dziedzinie, jak\u0105 jest turystyka. Efektem sp\u00f3jnego dzia\u0142ania ma by\u0107 wyra\u017ana poprawa mi\u0119dzynarodowej rozpoznawalno\u015bci Polski jako kraju atrakcyjnego dla turyst\u00f3w, posiadaj\u0105cego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jako\u015bci.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[14],"tags":[27,361,549],"slowa":[],"typ":[],"class_list":["post-405","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-poradniki-dla-turysty","tag-turystyka","tag-turystyka-krajowa","tag-turystyka-w-polsce"],"yoast_head":"\n„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"pl_PL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Polska Organizacja Turystyczna przygotowa\u0142a publikacj\u0119 „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najwa\u017cniejszych kierunk\u00f3w i form dzia\u0142ania, kt\u00f3re powinny by\u0107 podejmowane w tak wa\u017cnej dla promocji Polski dziedzinie, jak\u0105 jest turystyka. Efektem sp\u00f3jnego dzia\u0142ania ma by\u0107 wyra\u017ana poprawa mi\u0119dzynarodowej rozpoznawalno\u015bci Polski jako kraju atrakcyjnego dla turyst\u00f3w, posiadaj\u0105cego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jako\u015bci.\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Informacje, wiadomo\u015bci turystyczne. Portal turystyczny.\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2009-01-21T10:01:43+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-content\/uploads\/2023\/04\/cropped-turystyka24h.jpg\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"380\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"76\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/jpeg\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"admin\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Napisane przez\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"admin\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Szacowany czas czytania\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"1 minuta\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"Article\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/#article\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/\"},\"author\":{\"name\":\"admin\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/person\/63e98f950855d189aea089022cae73ad\"},\"headline\":\"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”\",\"datePublished\":\"2009-01-21T10:01:43+00:00\",\"dateModified\":\"2009-01-21T10:01:43+00:00\",\"mainEntityOfPage\":{\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/\"},\"wordCount\":269,\"commentCount\":0,\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#organization\"},\"keywords\":[\"turystyka\",\"turystyka krajowa\",\"turystyka w Polsce\"],\"articleSection\":[\"Poradniki dla turysty\"],\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"CommentAction\",\"name\":\"Comment\",\"target\":[\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/#respond\"]}]},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/\",\"url\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/\",\"name\":\"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#website\"},\"datePublished\":\"2009-01-21T10:01:43+00:00\",\"dateModified\":\"2009-01-21T10:01:43+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Strona g\u0142\u00f3wna\",\"item\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Poradniki dla turysty\",\"item\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/poradniki-dla-turysty\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":3,\"name\":\"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#website\",\"url\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/\",\"name\":\"Informacje, wiadomo\u015bci turystyczne. Portal turystyczny.\",\"description\":\"Turystyka - poznaj informacje w tym temacie.\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"pl-PL\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#organization\",\"name\":\"Portal turystyczny - turystyka24h.pl\",\"url\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/logo\/image\/\",\"url\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-content\/uploads\/2023\/04\/cropped-turystyka24h.jpg\",\"contentUrl\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-content\/uploads\/2023\/04\/cropped-turystyka24h.jpg\",\"width\":380,\"height\":76,\"caption\":\"Portal turystyczny - turystyka24h.pl\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/logo\/image\/\"}},{\"@type\":\"Person\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/person\/63e98f950855d189aea089022cae73ad\",\"name\":\"admin\",\"image\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"@id\":\"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/person\/image\/\",\"url\":\"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/1f03e6b5d706961efe66154649e81e6f?s=96&d=mm&r=g\",\"contentUrl\":\"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/1f03e6b5d706961efe66154649e81e6f?s=96&d=mm&r=g\",\"caption\":\"admin\"},\"sameAs\":[\"http:\/\/turystyka24h.pl\"]}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO Premium plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/","og_locale":"pl_PL","og_type":"article","og_title":"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”","og_description":"Polska Organizacja Turystyczna przygotowa\u0142a publikacj\u0119 „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najwa\u017cniejszych kierunk\u00f3w i form dzia\u0142ania, kt\u00f3re powinny by\u0107 podejmowane w tak wa\u017cnej dla promocji Polski dziedzinie, jak\u0105 jest turystyka. Efektem sp\u00f3jnego dzia\u0142ania ma by\u0107 wyra\u017ana poprawa mi\u0119dzynarodowej rozpoznawalno\u015bci Polski jako kraju atrakcyjnego dla turyst\u00f3w, posiadaj\u0105cego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jako\u015bci.","og_url":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/","og_site_name":"Informacje, wiadomo\u015bci turystyczne. Portal turystyczny.","article_published_time":"2009-01-21T10:01:43+00:00","og_image":[{"width":380,"height":76,"url":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-content\/uploads\/2023\/04\/cropped-turystyka24h.jpg","type":"image\/jpeg"}],"author":"admin","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Napisane przez":"admin","Szacowany czas czytania":"1 minuta"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/"},"author":{"name":"admin","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/person\/63e98f950855d189aea089022cae73ad"},"headline":"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”","datePublished":"2009-01-21T10:01:43+00:00","dateModified":"2009-01-21T10:01:43+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/"},"wordCount":269,"commentCount":0,"publisher":{"@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#organization"},"keywords":["turystyka","turystyka krajowa","turystyka w Polsce"],"articleSection":["Poradniki dla turysty"],"inLanguage":"pl-PL","potentialAction":[{"@type":"CommentAction","name":"Comment","target":["https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/#respond"]}]},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/","url":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/","name":"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”","isPartOf":{"@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#website"},"datePublished":"2009-01-21T10:01:43+00:00","dateModified":"2009-01-21T10:01:43+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/#breadcrumb"},"inLanguage":"pl-PL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Strona g\u0142\u00f3wna","item":"https:\/\/turystyka24h.pl\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Poradniki dla turysty","item":"https:\/\/turystyka24h.pl\/poradniki-dla-turysty\/"},{"@type":"ListItem","position":3,"name":"„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#website","url":"https:\/\/turystyka24h.pl\/","name":"Informacje, wiadomo\u015bci turystyczne. Portal turystyczny.","description":"Turystyka - poznaj informacje w tym temacie.","publisher":{"@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/turystyka24h.pl\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"pl-PL"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#organization","name":"Portal turystyczny - turystyka24h.pl","url":"https:\/\/turystyka24h.pl\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"pl-PL","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-content\/uploads\/2023\/04\/cropped-turystyka24h.jpg","contentUrl":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-content\/uploads\/2023\/04\/cropped-turystyka24h.jpg","width":380,"height":76,"caption":"Portal turystyczny - turystyka24h.pl"},"image":{"@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/logo\/image\/"}},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/person\/63e98f950855d189aea089022cae73ad","name":"admin","image":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"pl-PL","@id":"https:\/\/turystyka24h.pl\/#\/schema\/person\/image\/","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/1f03e6b5d706961efe66154649e81e6f?s=96&d=mm&r=g","contentUrl":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/1f03e6b5d706961efe66154649e81e6f?s=96&d=mm&r=g","caption":"admin"},"sameAs":["http:\/\/turystyka24h.pl"]}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/405","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=405"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/405\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=405"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=405"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=405"},{"taxonomy":"slowa","embeddable":true,"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/slowa?post=405"},{"taxonomy":"typ","embeddable":true,"href":"https:\/\/turystyka24h.pl\/wp-json\/wp\/v2\/typ?post=405"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}