Eskadra PUBLICA by\u0142a odpowiedzialna za komunikacj\u0119 medialn\u0105 wok\u00f3\u0142 projektu Pozna\u0144skiego Misterium M\u0119ki Pa\u0144skiej, kt\u00f3re w tym roku, 16 kwietnia 2011, po raz pierwszy odby\u0142o si\u0119 w Warszawie. Dzia\u0142ania agencji przynios\u0142y godne efekty \u2013 prawie 400 publikacji w prasie i internecie oraz ponad 150 emisji w radiu i telewizji. O wydarzeniu pisali i m\u00f3wili praktycznie wszyscy.<\/strong><\/p>\n Pozna\u0144skie Misterium M\u0119ki Pa\u0144skiej to jedno z najwi\u0119kszych widowisk pasyjnych na \u015bwiecie. Organizowane jest w Poznaniu od 1998 roku. W tym roku organizatorzy po raz pierwszy zdecydowali si\u0119 przenie\u015b\u0107 widowisko do Warszawy, na Tor Wy\u015bcig\u00f3w Konnych na S\u0142u\u017cewcu. \u2013 Rozpromowanie wydarzenia nie by\u0142o \u0142atwe. W Poznaniu Misterium jest ju\u017c doskonale znane. W Warszawie ludzie nie znali wcze\u015bniej ogromnej warto\u015bci tego niezwyk\u0142ego spektaklu<\/em> \u2013 m\u00f3wi Ewa Kaczmarek, Client Service Director z agencji Eskadra PUBLICA. \u2013 Chcieli\u015bmy z naszym przekazem trafi\u0107 do jak najwi\u0119kszej grupy odbiorc\u00f3w. Wyzwaniem by\u0142o dotarcie nie tylko do medi\u00f3w katolickich, ale te\u017c i do og\u00f3lnotematycznych, w kt\u00f3rych do tej pory nie wspominano nic na temat Misterium. Takie media cz\u0119sto pomijaj\u0105 tematy katolickie <\/em>\u2013 dodaje. Cel agencja osi\u0105gn\u0119\u0142a. W prasie i internecie ukaza\u0142o si\u0119 prawie 400 publikacji, w tym w najbardziej popularnych, opiniotw\u00f3rczych tytu\u0142ach (m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polska The Times, Metro, Super Express, Fakt). O Misterium m\u00f3wiono w stacjach radiowych (m.in. Polskie Radio, Radio Zet, Radio Dla Ciebie, Radio Maryja), a tak\u017ce w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVP INFO, TVN, POLSAT, Religia TV).<\/p>\n \u2013 Jestem bardzo zadowolony, \u017ce w tym roku zdecydowa\u0142em si\u0119 zatrudni\u0107 agencj\u0119 PR do pomocy i \u017ce by\u0142a to w\u0142a\u015bnie Eskadra PUBLICA<\/em> \u2013 wyznaje Artur Piotrowski, re\u017cyser i organizator Pozna\u0144skiego Misterium M\u0119ki Pa\u0144skiej. \u2013 Przez 12 lat nie uda\u0142o nam si\u0119 zebra\u0107 tylu publikacji, ile PUBLICA pomog\u0142a nam wygenerowa\u0107 w 3 tygodnie. <\/em><\/p>\n Do kampanii wykorzystano tak\u017ce narz\u0119dzia marketingowe, popularne dla komercyjnych event\u00f3w, ale nietypowe, jak dla katolickiego wydarzenia. W Warszawie i okolicy zawis\u0142o 18 billboard\u00f3w i 13 tysi\u0119cy plakat\u00f3w zapowiadaj\u0105cych Misterium M\u0119ki Pa\u0144skiej. Rozdano 70 tys. ulotek. Przygotowano spot promocyjny, kt\u00f3ry by\u0142 nast\u0119pnie emitowany w co najmniej sze\u015bciu stacjach radiowych.<\/p>\n \u2013 Praca przy Misterium M\u0119ki Pa\u0144skiej by\u0142a przyjemno\u015bci\u0105 \u2013 pe\u0142na wyzwa\u0144, niestandardowych dzia\u0142a\u0144, a przy tym skupiaj\u0105ca si\u0119 na istotnych aspektach \u017cycia ka\u017cdego cz\u0142owieka. Mi\u0142o jest by\u0107 zaanga\u017cowanym w tak wielkie i znacz\u0105ce wydarzenie. W trakcie realizacji projektu ca\u0142y czas mia\u0142am poczucie, \u017ce robi\u0119 co\u015b naprawd\u0119 wa\u017cnego<\/em> \u2013 dzieli si\u0119 wra\u017ceniami Ewa Zambrzycka-Rozner z Eskadry PUBLIKI, koordynator biura prasowego Misterium. \u2013 Jedyn\u0105 trudno\u015bci\u0105 by\u0142a presja czasu. Do projektu zostali\u015bmy zatrudnieni na 3 tygodnie przed wydarzeniem. Ale i t\u0119 przeszkod\u0119 uda\u0142o nam si\u0119 zwyci\u0119sko pokona\u0107. Klucz do sukcesu tkwi w dobrej organizacji pracy <\/em>\u2013 dodaje z u\u015bmiechem.<\/p>\n Na tegoroczne Misterium na S\u0142u\u017cewiecki Tor przyby\u0142o prawie 30 tys. os\u00f3b. Organizatorzy ju\u017c snuj\u0105 plany na przysz\u0142oroczne Misterium M\u0119ki Pa\u0144skiej, kt\u00f3re prawdopodobnie odb\u0119dzie si\u0119 tak\u017ce w Warszawie.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Eskadra PUBLICA by\u0142a odpowiedzialna za komunikacj\u0119 medialn\u0105 wok\u00f3\u0142 projektu Pozna\u0144skiego Misterium M\u0119ki Pa\u0144skiej, kt\u00f3re w tym roku, 16 kwietnia 2011, po raz pierwszy odby\u0142o si\u0119 w Warszawie. Dzia\u0142ania agencji przynios\u0142y godne efekty – prawie 400 publikacji w prasie i internecie oraz ponad 150 emisji w radiu i telewizji. O wydarzeniu pisali i m\u00f3wili praktycznie wszyscy.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[44,3],"tags":[2637,4,1428,299],"slowa":[],"typ":[],"class_list":["post-3685","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-przeglad-prasy","category-wydarzenia-aktualnosci-turystyczne","tag-misterium-meki-panskiej","tag-poznan","tag-swieta-wielkanocne","tag-warszawa"],"yoast_head":"\n